Sessie van 29 juli 2023

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 29 juli 2023. Gelieve ideeën en opmerkingen op de originele thread van de sessie te plaatsen.


Sessie van 29 juli 2023


Laura en Andromeda aan het bord

Pierre, Joe, Niall, Gaby, Ark, Possibility of Being, Chu, Scottie, Pikabu the Cat, Falcor, Bella

Aanwezige FOTCM-Leden via Zoom: 3DStudent, 987baz, A Jay, Adobe, Aeneas, aimarok, Aiming, Alana, Alejo, Altair, aluminumfalcon, anartist, AndrewMn, Andrian, annp, Ant22, Anthony, Approaching Infinity, Aya, bjorb, Bluefyre, Bo, brandon, Breton, Chad, Cosmos, Deliverance, dirgni, dugdeep, Eboard10, Ellipse, fabric, Faith, Fallen_735, finduilas495, France, Gawan, genero81, Glenn, goyacobol, Harmony99, herondancer, Hesper, hesperides, iamthatis, IrjO, Jacques, JEEP, Jenn, jess, Josi, kenlee, keyhole, KJN, Korzik18, Laurentien2, Laurs, Learner, Lilou, logos5x5, Loreta, LQB, m, Maat, Manitoban, marek760, Mari, Mariama, Mark7, Mike, Mikkael, Mililea, Theodor, mkrnhr, Mrs. Peel, Neema, NewEnglandSeeker, Nicholas, nicklebleu&his wife, Nienna, Obi, Ollie, OrangeScorpion, Oxajil, Pecha, PERLOU, RedFox, Redrock12, rrraven, Ryan, rylek, Saman, seek10, seeker2seer, Sinapi, Stoneboss, sToRmR1dR, Summerlite, Temperance, thorbiorn, Timótheos, Tristan, Tuatha de Danaan, Turgon, Ursus Minor, Voyageur, whitecoast, will01, williamsj, Ysus, Z


V: (L) Hallo, is daar iemand?

A: We dachten dat je het nooit zou vragen! Furriaea van Cassiopaea tot jullie dienst.

V: (L) Oké, laten we met de eerste vraag beginnen. Dus de eerste staat onderaan?

(Chu) Dit is de eerste.

(Caesarea) Een video van een vermeend interview met een buitenaards wezen circuleert al sinds 1997. “Redacted” maakte er onlangs een video over en beweert dat het echt is op basis van het onderzoek van de gast. Is de video authentiek?

A: Misschien moet je het omwille van de anderen iets uitvoeriger beschrijven?

V: (L) Oké. Beschrijf de video. Waar zijn ze? Daar zijn ze.

(Caesarea) Het interview was zogezegd met een Grijs buitenaardse wezen in Area 51, een speciaal gebied waar buitenaardse wezens die waren neergestort, waren ondergebracht. Ze werden eens per maand geïnterviewd. Dus bij het interview was het enigszins donker en er waren een paar dokters met zaklampen en veel mensen zeiden dat het buitenaardse wezen er echt uitzag en dat het te duur zou zijn om het te vervalsen. Dus dat was de essentie. Er was ook geen geluid.

(Joe) Welk jaar zou het moeten zijn?

(Niall) ‘97.

(Caesarea) Ja. De video kwam uit in '97, maar het zou denk ik in 1991 gefilmd moeten zijn.

(L) Oké. En wat was de essentie van het gesprek? Was er een transcriptie?

(Caesarea) De oorspronkelijke man die op de video aan het woord was, hield zijn gezicht verborgen en noemde zichzelf Victor. De details van het gesprek stonden niet echt centraal. Het ging erom dat het buitenaardse wezen een medisch probleem had, alsof hij niet kon ademen, en er was een apparaat dat aangaf dat hij in een soort noodtoestand verkeerde. En dus dat is wat Mike zei, ze hadden zaklampen en ze keken naar hem en controleerden zijn keel en zijn pols of zoiets. En was er nog iets anders? Ze zeiden dat ze daar helderzienden hadden, die telepathisch met het buitenaardse wezen communiceerden voor de ondervraging/interview.

(L) En nergens wordt onthuld wat het buitenaardse wezen op enig moment zei?

(Caesarea) Ik denk dat de man in de oorspronkelijke video, die het min of meer beschreef, misschien wat dingen heeft genoemd die hij zei. Wat het buitenaardse wezen gezegd zou kunnen hebben, kwam niet naar voren in het Redacted-interview. De video zelf was geen gesprek. Het was gewoon een twee minuten durende clip van hun interactie, maar er was geen geluid, dus geen echte manier om erachter te komen wat er, zo al iets, werd besproken tijdens dat specifieke gesprek.

(Ark) Het buitenaardse wezen was erg donker. Je kon niets zien. Het was donker. En er waren implicaties dat het buitenaardse wezen telepathisch communiceerde.

(Joe) En hij zei, "Ik hou van aardbeienjam." [gelach]

(L) Nee, framboooos! Oké. Dat is zo'n beetje de essentie van de video die ze hebben gedeeld van een echt buitenaards wezen. Was het een echt buitenaards wezen in de video?

A: Ja

V: (L) Oké. Vervolgvraag?

(Caesarea) Nee.

(L) Nee. Oké.

(Ze Germans) Zijn er op dit moment conflicterende 4D STS-groepen of rassen actief op aarde, of werken ze allemaal min of meer met elkaar samen?

A: Werken niet met elkaar samen. Dat is een misvatting. Zij handelen onder controle van een hiërarchisch systeem waarbij een opperheer aan de touwtjes trekt of aan de hendels, afhankelijk van de situatie.

V: (L) Dus ze zijn niet aardig tegen elkaar, tenzij ze onder toezicht staan van een dictatoriaal wezen dat hun gehoorzaamheid afdwingt. Klopt dat zo ongeveer?

A: Ja

V: (Joe) En wie is de opperheer?

(L) Wie is de opperheer? Oh...

(Andromeda) Schuif die er in...

A: Dat wil je niet weten!

V: (Possibility of Being) Ik wil het weten.

(Joe) Ik wil het niet weten, maar PoB wel. [gelach]

(L) Denk je dat die vlieger opgaat?

(Joe) Ik houd mijn oren dicht...

A: Sciencefiction wordt vaak geïnspireerd. Denk aan iemand die lijkt op de keizer, maar dan veel virieler.

V: (Andromeda) Palpatine. Uit Star Wars.

(Joe) Maar niet zo oud en afgeleefd. Zegt deze persoon vaak "Mwahaha!?” [gelach].

(L) Ik ga niet...

(Joe) Ik maak een grapje. Ik ga er gewoon vanuit dat hij dat doet.

(L) Veel virieler.

(Andromeda) Ik denk dat hij veel energie opzuigt, hè?

(L) Veel energie opzuigt. Ja. Want die keizer ziet eruit alsof hij aan het verhongeren is. Ik bedoel, gets... Oké.

(Ze Germans) Hoeveel mensen/mensachtigen van de ondergrondse beschaving zijn er op dit moment op het aardoppervlak?

(L) Wie stelde deze vraag?

(Chu) Ze Germans.

(L) Germans. Ze stellen dat soort rare vragen. Hoeveel mensen/mensachtigen van de ondergrondse beschaving? Dus, hoeveel?

A: Varieert met de omstandigheden, maar het gemiddelde is ongeveer 2 tot 2,5 miljoen.

V: (Andromeda) Lopen rond aan de oppervlakte.

(Joe) En weten deze mensen wie ze zijn? Ik bedoel...

A: Natuurlijk!

V: (Joe) Oké. En hebben ze een missie waarvan ze zich bewust zijn? Weten ze waarom ze rondlopen?

A: Zeker. Ze fungeren meestal als "manipulators" [NvV: in de Engelse tekst wordt het woord “handlers” gebruikt] of agent-provocateurs.

V: (Joe) Dus vanuit ons perspectief zou hun missie snode bedoelingen hebben?

A: Ja

V: (L) Trekken sommige van hen aan de touwtjes in Oekraïne?

A: Ja

V: (L) Manipuleren sommige van hen leden van de Amerikaanse regering?

A: Ja

V: (L) En manipuleren ze hooggeplaatste leden van andere regeringen?

A: Ja

V: (L) Manipuleren ze leiders van verschillende soorten media of wat dan ook, zoals influencers en dergelijke?

A: Ja ja ja

V: (Joe) Staan er een paar op YouTube?

A: Ja

V: (Joe) Met kanalen met grote aantallen volgers?

A: Ja

V: (Joe) Geef ons een naam. [gelach]

A: Nee

V: (Joe) Alstublieft. [gelach] Behoort het tot hun missie of agenda om de wereldbevolking voor te bereiden op de onthulling over buitenaardse wezens?

A: Gedeeltelijk, maar ook betrokken bij de ontvolkingsagenda.

V: (Joe) Dus deze mensen werden onder de grond geboren?

A: Ja

V: (Andromeda) En groeiden onder de grond op?

A: Ja

V: (Joe) En verschenen vervolgens als volwassenen aan de oppervlakte, kregen een baan...

A: Ja

V: (Joe) En door wie werden ze gemaakt?

A: Lizards in samenwerking met STS-Orions.

V: (Joe) Dus dit zijn mensen. Zijn ze functioneel hetzelfde, net zo menselijk als andere menselijke wezens? Zoals biologisch hetzelfde als andere mensen, of niet?

A: Enkele genetische aanpassingen. De meesten werden geoogst van menselijke moeders en geïncubeerd.

V: (Gaby) Dus dit maakt deel uit van het hybridisatieprogramma, dat sommige personen die een ervaring doorgemaakt hebben of die ontvoerd werden zich herinneren?

A: Ja

V: (Possibility of Being) Kennen zij goed en kwaad op dezelfde manier zoals wij dat zouden begrijpen?

A: Nee

V: (Joe) Lijken zij - vanuit ons perspectief - in die zin veel op wezens die mind controlled worden? Hebben zij niet veel vrije wil?

A: Ja. En ze lijken veel op zeer efficiënte psychopaten.

V: (L) Nou.

(Joe) 2,5 miljoen. Ze komen tevoorschijn en gaan weer naar beneden.

(L) Dat is vriendelijk.

(Joe) Waar leven ze normaal als ze niet aan de oppervlakte zijn? Waar zijn ze opgegroeid en zo?

A: Ondergrondse bases.

V: (L) En die hebben ze [de C’s] beschreven.

(Ursus Minor) Wie of wat zorgt ervoor dat Netanyahu Israël aan de rand van de afgrond brengt?

(L) Ik denk dat we dat antwoord hebben! [gelach] Dat is al beantwoord! Is dat iets in de trant van wat deze ondergrondse manipulators zouden doen?

A: Ja en ook mentale manipulatie.

V: (L) Nou, sommige van deze mensen, ik zweer het, ik bedoel, ik luister naar sommige van die mensen, die idiote linkse rakkers of die regeringen, zoals Schwab en Trudeau en Al Gore en John Kerry en al die andere mensen, die praten... En als ze geloven wat ze zeggen, dan zijn ze te dom om voor de duvel te dansen. Als ze weten dat wat ze zeggen onzin is, dan zijn ze super, super slecht.

(Andromeda) Ze zijn of super slecht en liegen, of super dom en mind controlled.

(Joe) Hoe lang bemoeien deze ondergrondse psychopaten zich al op deze manier met menselijke aangelegenheden?

A: Duizenden jaren.

V: (L) Dat herinnert me eraan, weet je nog dat ik een vraag stelde over Sargon van Akkad? En ze noemden hem een ontwrichter van een diepgaand niveau. [NvV: in de Engelse tekst wordt de term ‘deep level punctuator’ gebruikt] Is dat wat een ontwrichter van een diepgaand niveau is? Iemand die aan de oppervlakte verschijnt en dingen doet?

A: Ja

V: (L) Nou, ik bedoel, 'dingen doet' is nogal vaag, maar jullie... [gelach]

(Joe) Maakt een impact.

(L) Ja. Hij maakt een impact op de menselijke samenleving.

(Niall) Kwam iemand als Sargon van Akkad duizenden jaren geleden uit een high-tech basis en speelde dan een bewust kwaadaardige rol aan de oppervlakte, waarbij hij zich voordeed als een eeuwenoud iemand?

A: Ze zouden worden opgeleid en getraind in overeenstemming met de samenleving van die tijd. Het geheugen werd gewist voor verankering van de missie. Maar in vroegere tijden was de technologie niet toereikend, waardoor de uitkomst niet altijd zeker was.

V: (L) Dus jullie zeggen dat wanneer ze mensen meenamen en ze in ondergrondse bases of wat dan ook onderbrachten, ze zich dan gedroegen en kleedden en met elkaar praatten en alles, en dat de omgeving min of meer overeenkwam met de omgeving aan de oppervlakte?

A: Ja

V: (L) En voordat ze iemand op pad stuurden en in sommige situaties zouden ze hun geheugen wissen of, ik bedoel... Hebben we het over iets dat ze deden toen ze nog kinderen waren en ze dan ergens heen stuurden om op een bepaalde manier opgevoed te worden?

A: Sommigen

V: (L) En vervolgens zeggen jullie dat de uitkomst niet altijd zeker was omdat de technologie niet adequaat was. Bedoelen jullie de manipulatietechnologie, de hybridisatietechnologie?

A: Ja

V: (L) Het soort technologie om hen te controleren?

A: Ja

V: (Joe) Waarom was die technologie niet adequaat? Ik neem aan dat er misschien een bepaalde technologische infrastructuur op de planeet moest zijn om ze op de planeet te kunnen controleren...

A: Ja

V: (L) Oké. En dan is er nog een andere kwestie... Was het ook gedeeltelijk omdat de bloedlijn niet voldoende gezuiverd was?

A: Ja

V: (L) En jullie zeggen dat de uitkomst niet zeker was. Wat bedoelen jullie met de uitkomst van hun plan? Wat bedoelen jullie met dat het niet altijd zeker was?

A: Sommige van de personen waren niet “slecht” genoeg.

V: (L) Dus met andere woorden, ze zouden misschien goedaardig worden en zich tegen hun scheppers en meesters keren?

A: Ja

(Joe) Beïnvloed door de normale menselijke samenleving.

(L) Misschien werden ze verliefd. [gelach] De romans!

(Niall) De vampier werd werkelijk gered! [gelach]

(L) Oh, het zou gebeurd kunnen zijn, toch?

(Joe) "Seven nights in a humanoid's bed." [gelach] [NvV: Hier verwijst Joe naar de titel van een van de romans op de boekenlijst ‘Seven Nights in a Rogue’s Bed’ van Anna Campbell]

(Niall) Dus jullie zeggen dat de mogelijkheid bestaat... [gelach]

(L) Oké, volgende vraag:

(Mrs. Peel) Verstoort het aanwezig zijn van alle mensen via Zoom de antwoorden?

A: Nee!

V: (L) Oké.

(Mrs. Peel) ...d.w.z. niet willen antwoorden, vage antwoorden geven, omdat sommigen onder ons misschien op de een of andere manier sterke overtuigingen hebben en ze de vrije wil niet willen schenden.

(L) Ik zou dat geen verstoring van het antwoord willen noemen. Dat is gewoon beleefdheid. En we doen het toch, want weet je wat? Als je er niet bent, weten ze dat ik het ga publiceren. Dus het zal hetzelfde zijn, of je er nu wel of niet bent. De enige uitzondering zijn natuurlijk onze persoonlijke privévragen waarvan ze weten dat die nooit gepubliceerd zullen worden.

(PERLOU) Het boek, "Tales of Eternal Life," is de Franse vertaling van vier auteurs, Charlotte E. Dresser, Robert J. Lees, George V. Owen en James E. Pagett en gaat over de verschillende plaatsen en bezigheden van de zielen van overledenen. Kunnen we het [boek] vertrouwen?

A: Over het algemeen.

V: (PERLOU) Wat is het waarheidspercentage?

A: 62

V: (Andromeda) Dat is behoorlijk hoog.

(L) Oké, volgende:

(Ze Germans) Als de karmische rol van Rusland de tegenstander van Atlantis is, wie speelde deze rol dan destijds vóór de uiteindelijke vernietiging van Atlantis?

A: Zelfde plaats, andere namen. Lees de Ilias en de Odyssee voor aanwijzingen.

V: (L) Nou, volgens Plato waren het de Atheners tegen Atlantis. Maar er waren geen Atheners tot laat in de moderne geschiedenis. Dus misschien werd die naam overgenomen uit een nog oudere geschiedenis die zich verder noordwaarts afspeelde. Ik hoop dat jullie allemaal mijn fragmenten uit "Horns of Moses" lezen die ik op Ark's blog heb gezet, want daar heb ik het enigszins over. Oké.

(Ze Germans) In hoeverre wordt onze lineaire perceptie van tijd in het algemeen bepaald door sociale en culturele invloeden?

(L) In hoeverre? Dat is niet echt een nauwkeurige vraag.

(Andromeda) Ja.

(L) Ik bedoel, wat gaan ze zeggen? "In grote mate?"

(Andromeda) Juist.

(L) Snap je, wat houdt dat in?

(Joe) Ze [de C’s] hadden het over tijd en perceptie, illusie.

(L) Ze hebben veel over tijd gesproken. Zoek het op. Wie vroeg dat?

(Chu) Ze Germans.

(L) Germans? Lees de sessies, dit is om de hele nacht te huilen! [gelach]

(Eboard10) Is er equivalent van Laura/FOTCM in het oosten?

A: Helaas niet.

V: (Ursus Minor) Volgens de US Geological Survey zijn er tientallen bergen in West-Antarctica die piramides worden genoemd. Hoeveel daarvan zijn daadwerkelijk piramides?

A: 0

V: (L) Oké.

(Fallen_735) Is het waarschijnlijk dat Cuba een manier zal vinden om het Amerikaanse embargo te omzeilen met de veranderingen in de huidige en toekomstige geopolitiek, en ook met het veranderende economische landschap?

A: Ja

V: (L) Is waarschijnlijk al aan de gang. Ze zullen alleen geen handel drijven met de VS.

(IrjO) De meeste oude megalithische bouwwerken die wereldwijd te vinden zijn, hebben kleine uitsteeksels op willekeurige stukken rots waaruit de bouwwerken zijn opgebouwd. Niemand kan een concreet antwoord vinden op het waarom van deze uitsteeksels. Wat was het doel van deze uitsteeksels en hadden ze enige betekenis voor de oude bouwwerken?

A: De stenen werden bedekt door een gevel.

V: (Ellipse) Bestaat er zoiets als een buitenaards ras dat volledig wordt aangestuurd door A.I.?

A: Nee

V: (L) Oké.

(thorbiorn) Waar kwam dat buitenaardse wezen [in de video] vandaan, uit het binnenste van de aarde, uit een andere densiteit of dimensie?

A: Soms zijn ze hetzelfde.

V: (Ursus Minor) Er zou in 1933 een UFO zijn neergestort in Noord-Italië. Waren er daarvoor soortgelijke incidenten in Europa?

A: Niet in de moderne tijd.

V: (L) Maar misschien vóór de moderne tijd?

A: Ja

V: (Joe) Hoe zit het met die Grusch, die voor het Congres getuigt?

(L) Wat is er met hem?

(Joe) Klopt het wat hij zegt?

A: Ja

V: (Joe) Er lijken twee facties te zijn. Je zou kunnen zeggen...

A: Meer dan...

V: (Joe) Nou, er lijkt een trend te zijn - in het Congres tenminste - om open te staan voor de mogelijkheid om informatie vrij te geven en onderzoek naar blah, blah, blah, blah. Maar onlangs, ik geloof dat het het Pentagon was, hebben ze gezegd dat niets van wat hij [Grush] zegt waar is. Dus het lijkt erop dat de diepe staat, het Pentagon, of wat dan ook, probeert te voorkomen dat klokkenluiders de waarheid onthullen.

A: Inderdaad!

V: (Joe) Dus het zal zich blijven voortslepen, neem ik aan, zoals ze de vorige keer zeiden.

A: Ja

V: (Farmies) Eerder zeiden de C's dat Michelle Obama geen man is. Werd Michelle Obama als biologische vrouw geboren?

(L) Slim! [gelach]

A: Nee

V: (L) Maar jullie zeiden dat ze geen man was.

(Chu) Niet meer...

A: Ja

V: (Joe) Wat? Dit is verwarrend. Dat moeten jullie uitleggen.

(Niall) Hermafrodiet.

(Joe) Als wat werd ze geboren? Ik bedoel, hoe zit dat?

(L) Zou Michelle Obama een hermafrodiet kunnen zijn?

A: Ja

V: (Joe) Is ze één van die ondergrondse mensen?

A: Nee

V: (L) Nou, een hermafrodiet is, zoals ik het begrijp - en sommigen van jullie kunnen me corrigeren als ik het mis heb - een individu dat geboren is met beide soorten geslachtsorganen. Het kan iemand zijn met zowel een penis als een vagina.

(Gaby) Maar meestal zijn ze XY of XX, ook al zijn ze hermafrodiet. Het is een medische afwijking. Weet je, één geslacht zal overheersen.

(L) Is dat waar we hier mee te maken hebben?

A: Ja

V: (L) Dus ik wed dat Barry blij was, hè? [gelach]

(Niall) Dus de geruchten zijn min of meer waar!

(Joe) Wat? Nou, wacht even. Ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is! [gelach] Wat is er aan de hand? Heeft ze...

(Niall) Ze heeft iets extra’s. [gelach]

(Joe) Heeft ze een...

(Andromeda) Is ze nog steeds volledig uitgerust aan beide kanten?

A: Ja

V: (Joe) Is dat wat mensen op die videos zien, iets uitstulpends of rondzwaaiends onder haar jurken?

A: Ja

V: (Joe) Dus waarom zou... Obama vond dat aantrekkelijk?

A: Het beste van beide werelden voor een ziek persoon als hij.

V: (L) Is dat een waardeoordeel?

A: Nee. Klinische diagnose.

V: (L) Dus volgens jullie is Barry Obama een ziek persoon. Ziek in welke zin?

A: Psychopaat.

V: (Joe) Is hij één van de ondergrondsen?

A: Nee, niet slim genoeg.

V: (Niall) Wat is er vorige week met hun kok gebeurd? Hij werd dood aangetroffen in het huis.

A: Drugs. Dochter betrokken.

V: (Joe) Obama's dochter?

A: Ja

V: (L) Zijn nepdochter.

A: Ja

V: (Joe) Waar heeft hij die dochters vandaan gehaald?

(L) Nou, ze weten, ik bedoel, dat is al eerder op het web gezet, de ouders van die meisjes die met hen en de Obama's werden gefotografeerd.

(Joe) Het is niet officieel erkend dat ze geadopteerd zijn.

(L) Juist.

(Joe) Het wordt officieel niet erkend.

(L) Nee.

(Joe) Ze zeggen dat het de dochters van Michelle en Barry zijn.

(L) Klopt. Het is allemaal nep.

(seek10): Hoeveel mensen zoals Michelle Obama zijn er momenteel op de wereld?

(L) Je bedoelt hermafrodieten?

(seek10) Ja.

(L) Wat is het... Heel weinig.

(Gaby) Het is heel, heel zeldzaam.

A: Minder dan 5 duizend.

V: (Andromeda) Zeer zeldzaam.

(Joe) En dan First Lady worden. Hoe groot is die kans?

(Andromeda) Maar het verklaart een hoop.

(Alejo) Wat vroegen ze het buitenaardse wezen?

(L) Wat vroegen ze aan het buitenaards wezen?

(Andromeda) Van het interview.

(L) Oh, we zijn weer bij de video van het buitenaardse wezen.

A: Proberen hem het doel van buitenaardse wezens in het algemeen te laten uitleggen.

V: (Alejo) Waarom stikte het?

A: Verkeerde atmosfeer, druk, enz.

V: (Joe) De Grijzen weten toch niet veel, of wel?

A: Nee

V: (Farmies) Was de dood van Michel Trudeau een ongeluk? [Justin Trudeau's broer].

(Niall) Hij overleed begin jaren negentig in een lawine.

(L) Oké. Was zijn dood een ongeluk?

A: Ja

V: (Joe) Is Fidel Castro de vader van Trudeau?

A: Nee

V: (Keyhole) Zijn er leden van de elite die de lichaamsvloeistoffen en/of lichaamsdelen van andere mensen consumeren?

A: Ja

V: (Keyhole) Zo ja, waarom doen ze dat?

A: Ziekte.

V: (Keyhole) Klopt de theorie dat menselijk bloed wordt geconsumeerd voor adrenochroom?

A: Niet bepaald. Dat wordt eerst uit het bloed gehaald.

V: (Joe) En het wordt gemaakt op de manier waarop mensen beweren dat het wordt gemaakt...

A: Ja

V: (L) Weet je nog dat ze dat voor ons beschreven hebben. Weet je nog dat ik vroeg over een pijnlijke en wrede dood, en dat ze zeiden dat het chemicaliën produceert die ze graag consumeren? En als dat bij buitenaardse wezens gebeurt, dan is de mogelijkheid dat het buitenaardse hybriden zijn...

(Pierre) Wat zijn de eigenschappen van adrenochroom?

A: Anti-veroudering, seksuele potentie, energie en enigszins psychedelisch.

V: (Niall) Dus het is een drug.

(Joe) Bedoelen jullie met anti-veroudering een uitgesproken anti-verouderingseffect? We hebben het toch niet over verjonging in letterlijke zin?

A: Tijdelijk of Hillary en George zouden er jonger uitzien.

V: (Joe) Dus dat suggereert dat Hillary Clinton, George Bush...

(L) Ik denk niet dat jullie het over George Bush hebben.

(Joe) George Soros. Zijn die zich ervan bewust dat ze naar adrenochroom op zoek zijn en het actief gebruiken? Hebben ze dat gedaan?

A: Ja

V: (Joe) En ze weten waar het vandaan komt?

A: Ja

V: (Gaby) Jezus!

(Chu) Als ze het hiervoor over ziekte hadden, was dat hetzelfde als bij Obama, toch?

A: Ja

V: (Chu) Niet dat ze ziek zijn, maar dat zijn ze wel.

(Joe) En het gebeurt door middel van een bloedtransfusie?

A: Nee

V: (L) Ze zeiden dat ze het uit het bloed halen. En ze geven het aan hen als medicijn.

(Joe) Oh, ja, het wordt als een medicijn ingespoten.

A: Ja

V: (Andromeda) Dus eigenlijk martelen ze mensen zodat er meer van in het bloed zit.

(L) Kinderen.

(Andromeda) Ze nemen hun bloed...

(L) Ja.

(Gaby) Dat is echt heel ziek.

V: (Oxajil) Is de Nederlandse politieke partij, de "BoerBurgerBeweging," gecontroleerde oppositie?

A: Nog niet.

[L leest de volgende vraag voor]

V: (L) Bestaat... Er zou moeten staan "bestaan"... Bestaan er cyborgs, d.w.z. kunstmatig gekweekte en geprogrammeerde mensen [op aarde]?

(Chu) Worden ze kunstmatig gekweekt?

(L) Is een cyborg technisch gezien een kunstmatig gekweekt mens? Ik denk het niet. Een cyborg zou deels mens, deels machine moeten zijn. Dus ik denk niet dat... omdat we al weten dat er mensen op aarde zijn die kunstmatig worden gekweekt en geprogrammeerd. Dus nee, Ellipse, een cyborg is een menselijk wezen met mechanische onderdelen.

(Joe) RoboCop.

(Andromeda) Ja, Terminator.

(Ze Germans) Wat is de aard van het machtscentrum in Rusland, dat, zoals eerder beschreven, wordt gesymboliseerd door een beer?

A: Gedeeltelijk ontmanteld. Nu in oppositie tegen NWO. [Nieuwe Wereld Orde]

V: (Joe) Weten Poetin en de leden van de Russische regering de mate van verdorvenheid van hun westerse "partners," waar we het net over hadden?

A: Ze kunnen het nauwelijks geloven.

V: (L) Oké. Ja, want toen we die vraag destijds stelden, leek het mij dat ze zeiden dat er iets in Rusland was dat deel uitmaakte van dit rijk van het beest en dat zouden, denk ik, de westerlingen zijn, die... Misschien de oligarchen die westers georiënteerd waren, enzovoort, en die destijds erg machtig waren.

(Niall) Dus, ik denk dat Poetin het gedeeltelijk heeft ontmanteld...

(L) Ja. En, heeft Poetin die structuur ontmanteld?

A: Ja

V: (L) Tenminste gedeeltelijk, daar ben ik zeker van.

(Mrs. Peel) Aangezien [forumlid] er niet is om dit te vragen, en indien van toepassing, wat gebeurde er toen de auto van zijn zoon over de kop sloeg? Hij beschreef het ongeluk op het forum als heel vreemd.

A: Iedereen zou alert en voorzichtig moeten zijn omdat deze energieën zich kunnen ontwikkelen als mini-tornado's door het verschil tussen het individu en de omgeving.

V: (L) Dus als je je begeeft in een omgeving die op dat moment bijvoorbeeld heel zwaar is met bepaalde energieën, misschien vanwege, je weet wel, de planeet, of omdat er gestraald wordt, of vanwege omringende mensen en wat dan ook, en jouw energie is zo anders, dan kan het vergelijkbaar zijn met het verschil tussen warme en koude lucht dat stormen veroorzaakt. Klopt dat?

A: Ja

V: (Andromeda) Of bliksem.

(Neema) Wat gebeurde er laatst met Mitch McConnell toen hij verstarde tijdens een persconferentie?

A: TIA. [Transient Ischemic Attack]

V: (Pecha) Hebben deze ondergrondse bewoners meer geavanceerde psychische krachten dan de bevolking aan de oppervlakte?

A: Meestal wel, ja.

V: (thorbiorn) Welke talen spreken de ondergrondsen?

A: Dat verschilt, afhankelijk van waar ze zijn ingedeeld.

V: (Aiming) Zijn er individuen onder het ondergrondse ras die de potentie hebben om wakker te worden en hun eigen vrije wil te volgen?

A: Op dit moment nauwelijks.

V: (Joe) Over dat onderwerp, hoeveel zijn er in totaal? Twee tot 2,5 miljoen zijn op elk moment aan de oppervlakte. Hoeveel zijn er in totaal?

(L) Hebben we die vragen niet al gesteld?

(Joe) Tijdens deze sessie?

(L) Niet tijdens deze sessie, maar tijdens andere sessies.

[Falcor kauwt op Laura's teenslipper].

(Andromeda) Lieffie, zou je mama's slipper willen redden voordat 'ie...

(L) Heeft iemand mijn schoen gejat? [gelach] Geef mijn slipper terug! Dat zijn mijn lievelingsslippers. Nu zijn ze helemaal nat en plakkerig! [gelach]

(Josi) Wat zag de vrouw die een scène schopte toen ze in Dallas uit het vliegtuig stapte door te zeggen "Die kl**tz*k is niet echt?"

A: Ze was van streek door de energie van een van de hybriden.

V: (thorbiorn) Is er een manier om dit soort ondergrondse personen te identificeren door hun biografieën te bestuderen als het publieke figuren zijn?

A: Niet waarschijnlijk, maar kleine details kunnen aanwijzingen opleveren, maar nooit genoeg om te overtuigen.

V: (Joe) Zou het waar zijn om te zeggen dat geen van hen, deze hybriden/onderaardse mensen, opmerkelijke publieke figuren zijn?

A: Nee

V: (Possibility of Being) Komen ze voor bij de verschillende rassen?

A: Ja

V: (Joe) Dus we zouden sommigen van hen kennen als ze [de C’s] ons zouden vertellen dat een van hen zo'n hybride persoon was.

A: Ja

V: (Joe) Maar dat gaan ze niet doen.

A: Ja

V: (Joe) Waarom? We zullen het niemand vertellen!

A: Nee!

V: (Joe) Als we een lijst maken van mogelijke kandidaten, zouden jullie ons dan vertellen of we gelijk hebben of niet?

A: Nee

V: (Niall) Maar die vrouw in het vliegtuig zag iets en ze zag toevallig een van hen. Wat zag ze waardoor ze...?

(Joe) Ze zeiden dat de energie iets deed veranderen.

(L) Door de energie raakte ze van streek. En toen zag ze wat ze dan ook maar zag en dat...

(Niall) Hij veranderde van vorm of zoiets...

(L) Nee...

(Joe) Nee, ze zei alleen "die kerel is niet echt."

(L) Het was de energie.

(Andromeda) Zijn er aanwijzingen waar we naar kunnen zoeken?

A: Geen zinvol spoor.

V: (L) Ja. Dus met andere woorden, die manier van vragen stellen is niet zinvol. Is het gevaarlijk?

A: Ja

V: (Joe) Ik heb beloofd dat we niets zouden zeggen! [gelach]

(L) Ja, maar ze weten toch al de hele tijd wat we zeggen.

V: (Possibility of Being) Ik heb een vraag. Ik ga niet vragen wat het is, maar is er iets specifieks aan hen dat we kunnen herkennen?

A: Ze zien eruit als "mensen," maar de energie is anders voor degenen die gevoelig zijn.

V: (Joe) Het zijn gewoon rare snuiters.

(Possibility of Being) Herkennen zij elkaar?

A: Ja

V: (Joe) Is Mark Zuckerberg één van hen?

[Planchette beweegt in de richting van "ja," en beweegt vervolgens weer weg.]

(L) Oh!

(Andromeda) Hij zou eigenlijk een van die cyborgs moeten zijn!

(L) Ze stopten. [gelach]

(Andromeda) Ze gingen richting de "Ja!”

(Niall) Oké, zeg maar niets meer!

(Joe) Oké. Daar gaan we niet meer naar vragen. Zie je hoe vertrouwelijk we zijn? Ik ga het niet vragen, ik neem het gewoon als een "Ja." [gelach]

(Niall) Iedereen weet dat er iets...

(L) Er is echt iets heel erg mis met die kerel. Ja.

(Caesarea) Waren de ondergrondse bergstructuren die op afstand werden bekeken door Pat Price en Joe McMoneagle voor Stargate verbonden met de ondergrondse mensen waarover gesproken werd?

A: Gedeeltelijk, maar vervormd.

(Ze Germans) Zijn de Rothschilds ook ondergronders?

A: Op dit moment niet.

V: (L) Was de oorspronkelijke...

A: Ja

V: (Andromeda) Weten sommigen van hen niet wie ze zijn? Als hun geheugen werd gewist en er een nieuw geheugen werd geïmplanteerd?

A: Ja

V: (Joe) Het zijn gewoon nuttige idioten, voor een moment in de tijd...

(L) Ik denk dat het afhangt van het soort missie dat ze toegewezen krijgen, wat hun parameters zijn. Elke situatie is waarschijnlijk anders.

V: (Neema) Hoeveel controle hebben deze ondergrondse "manipulators" in Rusland?

A: Veel minder.

V: (Neema) Weet Vladimir Poetin van hun bestaan af?

A: Nee

V: (RedFox) Hebben aardveranderingen (zinkgaten, vulkanen, aardbevingen) invloed op de ondergrondse bases? [NvV: RedFox maakte een spellingsfout]

(L) Dat moet "beïnvloeden" zijn, A-F-F-E-C-T, RedFox, je zou beter moeten weten. [gelach]

A: Nee

V: (L) Ik denk dat die vraag in een eerdere sessie aan de orde kwam en toen zeiden ze dat ze dieper zaten dan aardbevingen.

(Chu) IrjO zei dat net op de chat.

(L) Oké. Dank je, IrjO.

(Ursus Minor) Worden mensen zoals Kissinger alleen 100 door adrenochroom te consumeren?

A: Of iets vergelijkbaars.

V: (L) Hoe oud is George Soros?

(Pierre) 99?

(Niall) Nee, hij is in de negentig. Begin of midden negentig.

(Joe) Ja, over de negentig.

(L) Ja, ik bedoel, kijk nou naar hem, en Hillary, en Kissinger. Ik bedoel, ze zien eruit alsof ze broers en zussen zijn.

(Niall) George Soros is jonger dan Kissinger, maar hij is over de negentig.

(Adobe) Jullie weten dat ons begrip van tijd op zijn best middelmatig is, maar toch antwoorden jullie "soms" vanuit ons referentiepunt en dat werkt natuurlijk zelden volgens ons begrip van tijd. Waarom antwoorden jullie ons dan met onze tijdreferenties?

(L) Dat lijkt me vrij duidelijk. Omdat ze met ons praten en willen communiceren. Ik bedoel...

(Adobe) Is er een les die we hieruit moeten leren? Of is het gewoon lawaai/ruis?

(L) Ik begrijp je vraag niet.

(Joe) Wat bedoel je?

(Adobe) Oké. Op die vraag antwoorden ze vaak, en ik denk nu specifiek aan... Er werd gevraagd, "is de volgende echte pandemie mogelijk binnen twee maanden?" Het antwoord was nee. "Gaat het binnen twee jaar gebeuren?" "Ja." En twee jaar gingen voorbij, dus iemand begon erover, en regelmatig gebeurt er zoiets waarbij de C's antwoorden met een tijdsreferentie die wij begrijpen (zoals "binnen twee jaar") en dan gebeurt het niet. Dus als ze onze tijdsreferentie kennen, waarom zouden ze dan op die manier antwoorden? Waarom zouden ze er niet gewoon op zinspelen en zeggen, wacht maar af? Maar ze zeggen, zoals die vorige keer, "binnen twee jaar," en het gebeurt niet binnen twee jaar. Ik blijf enigszins zitten met " wachten op het onvermijdelijke." Moeten we hier iets van leren?

(L) Nou, ik weet niet over welke specifieke verwijzing je het hebt, jij wel, Niall?

(Niall) Ja. We vroegen naar de waarschijnlijkheid van een plaag, in de zin van de Zwarte Dood. En het was ergens halverwege de jaren 2010, ze zeiden "binnen 18 maanden tot twee jaar" of zoiets. Nou, tijdens die periode was er geen Zwarte Dood.

(L) Juist. Ik weet het niet! Oké. Wat is het antwoord daarop?

A: De realiteit is open en plannen veranderen. Soms geven we antwoorden om onheil te voorkomen. De machthebbers zouden niet toestaan dat zo'n voorspelling uitkomt, omdat het positieve aandacht op deze bron zou vestigen en dat willen ze koste wat het kost voorkomen. In het geval van de COVID-neppandemie was het al in werking en lagen er al grote plannen klaar.

V: (L) Dus jullie zeggen dat jullie ons soms dingen vertellen om te voorkomen dat ze gebeuren, omdat jullie weten dat ze het niet zullen laten gebeuren als jullie het ons vertellen?

A: Ja

V: (Andromeda) Er zijn ook dingen geweest die ze hebben gezegd die wel binnen dat tijdsbestek zijn gebeurd, toch?

(L) Ja, die zijn er geweest.

(Joe) Er zijn gevallen geweest in het internettijdperk die veel aandacht kregen toen iemand... Er zijn er niet veel geweest, maar wel een paar in de afgelopen 20 jaar... waar iemand iets voorspelde. Geen grote gebeurtenis, een vliegtuigongeluk of iets dergelijks. Iemand voorspelde iets dat achteraf veel aandacht kreeg op het internet. Ze gebruikten een tijdstempel en toonden aan dat iemand daadwerkelijk een of andere gebeurtenis had voorspeld, snap je? Dus ik denk dat het waar is dat ze zoiets zouden willen vermijden.

(L) Nou, ze hebben ook gezegd... weet je nog die keer dat ze zeiden dat de machthebbers plannen veranderen en alles omgooien om mensen voor de gek te houden en af te leiden.

(Joe) Ja. Ze houden een oogje in het zeil... Er zijn een heleboel mensen, vooral tegenwoordig, die kijken naar wat er aan de hand is en die proberen te voorspellen en te praten over wat er echt gaande is, wat er achter de schermen gebeurt, wat het plan is, bijvoorbeeld de zwendel met de opwarming van de aarde, en hoe ze gaan proberen om iedereen om zeep te helpen .... Jordan Peterson heeft het daar in feite over, hun plan is om in principe de hele bevolking uit te hongeren en de helft van hen uit te roeien. Snap je wat ik bedoel? Dus als je zoveel aandacht krijgt voor zo’n soort plan, is het begrijpelijk dat ze de aandacht willen afleiden. Er komt dus feedback van de bevolking, tenminste, van het deel van de bevolking dat half bewust is en toekijkt en dingen probeert uit te vogelen. Die feedback krijgen de machthebbers en die houden ze in de gaten. En als een bepaald idee aan populariteit wint, een bepaald idee als voorspelling, dat eigenlijk deel uitmaakt van hun plannen, dan zullen ze die plannen waarschijnlijk veranderen omdat ze niets willen valideren van wat iemand heeft gezegd in termen van een voorspelling. Want de meeste mensen die tegenwoordig dingen voorspellen, zeggen dat deze mensen niet veel goeds in de zin hebben. Ze zijn kwaadaardig, het zijn kwaadaardige machthebbers, ze doen dit en dat, en ze willen zeker niet dat daar ooit enige geloofwaardigheid aan gehecht wordt.

(L) Ik denk dat dat een van de redenen uitmaakt waarom de C's erg terughoudend zijn met het geven van tijdsbestekken, tenzij er een specifieke reden voor is.

(Joe) Ik wil niet lollig doen, maar Adobe, kies één van je familieleden of een vriend en voorspel tot in detail wat ze morgen gaan doen. Waar ze heen gaan, hoe laat ze opstaan, wanneer ze naar hun werk gaan, wanneer ze thuiskomen, je weet wel, in grote lijnen, maar redelijk specifiek. Ik zeg dat alleen maar omdat het duidelijk... het is aan verandering onderhevig, voorzover je iemands schema kent...

(Andromeda) Over waarschijnlijkheid en mogelijkheden en al die dingen...

(Joe) Er kunnen zoveel verschillende dingen meespelen die iemands gebruikelijke koers kunnen wijzigen.

(L) De toekomst staat niet vast, behalve dat er algemene ideeën en dingen en herhalende cycli bestaan. Maar ik denk niet dat je dat vaak kunt... tot vlak voor de gebeurtenis, wanneer de realiteiten zijn samengekomen, en dan staan de dingen min of meer vast en kun je voorspellingen doen.

(Joe) Ja, we kunnen nooit echt voorspellen.

(L) En het is net als... in zekere zin is het net als dobbelen, als een heleboel verschillende mensen voorspellingen doen over iets, en iedereen doet een andere voorspelling, dan zal er één gelijk hebben.

(Joe) De C's hebben een algemeen traject voor de toekomst gegeven.

(L) Ja.

(Joe) Maar qua details en bijzonderheden over wanneer bepaalde gebeurtenissen zullen plaatsvinden... Je weet wel, specifieke gebeurtenissen zoals COVID of een pandemie, of een grote vulkaan of het afzakken van Amerika in een burgeroorlog, of een aantal van deze dingen. Ik bedoel, je kunt dat niet vastpinnen, omdat het om een dynamische situatie gaat.

(L) Nou, ik denk dat er nog iets anders is, en dat is dat als ze voorspellingen doen... Ik weet niet hoe ik dit moet verwoorden...

(Pierre) In sommige gevallen betekent dat een inbreuk op de vrije wil.

(L) Ja. Het schendt de vrije wil. Nou, kijk naar wat ze deden met het COVID-gedoe. Ik bedoel, op 31 januari 2019... spraken de C's over rillingen en dat soort dingen. Ze zeiden niet dat er een vaste ..... Ze zeiden, je weet wel, "je zal rillingen krijgen," en dat soort dingen. Dat waren allemaal vrij exacte beschrijvingen van wat dit gedoe dat er aan zat te komen, inhield.

(Andromeda) Ja. Achteraf kun je terugkijken en zeggen, dat was het.

(L) Ja, maar van tevoren konden we dat niet zeggen. Dus veel van wat ze ons geven gaat in die richting. Hints over dat soort dingen.

(Niall) Ja. Volgens mij zeiden ze dat trouwens in december, op oudejaarsavond.

(Joe) Ja, in december.

(L) Het was 31 december, toch?

(Joe) En het was al aan de gang. Dat was vastgepind. Dat was een gebeurtenis die zou gaan plaatsvinden. En ze gaan ons niet vertellen: "Luister, dit is wat er de komende twee jaar gaat gebeuren. Ze gaan lockdowns instellen, ze gaan mensen vermoorden..."

(Gaby) Er waren al COVID-gevallen in december.

(Joe) Ze gingen ons niet alle details vertellen van wat er aan de hand was omdat...

(Andromeda) ...omdat die ook kunnen veranderen.

(Joe) Nou nee, dat is een leerervaring.

(Andromeda) Ja, dat ook.

(Joe) Dat zou een schending zijn van je...

(L) Leerrichtlijn van de vrije wil.

(Niall) Nou, het belangrijkste van wat ze zeggen, is dat het een relatief veilige leerervaring is. Maar ze hebben wel, zo lijkt het, een echte plaaggebeurtenis voorkomen. Want ze wilden niet dat wij die leerervaring zouden meemaken. Nog niet. Heb ik dat goed? Jaren geleden.

(L) Ja. Oké. Volgende vraag:

(Ryan) Zijn de ondergrondse psychopaten verantwoordelijk voor alle hoogstaande STS- georiënteerde geheime genootschappen uit de geschiedenis?

A: Nee

V: (L) Ik denk niet dat je daar ondergrondse psychopaten voor nodig hebt. Normale menselijke psychopaten kunnen dat heel goed.

(thorbiorn) Digitalisering maakt kennis die vroeger in boeken stond toegankelijker, maar ook beter controleerbaar en vluchtiger, omdat digitale opslagmedia gevoeliger zijn voor elektromagnetische storingen en digitale bewerking. Hoe belangrijk is het voor het behoud van kennis om moeite te doen om kennis in boeken en drukwerk te bewaren?

A: Zeer!

V: (L) Dus het is heel belangrijk.

(thorbiorn) Wat is de meest betrouwbare manier om kennis te bewaren?

A: In steen gehouwen of op natte klei geschreven en dan gebakken.

V: (Chu) Heeft iemand zin om "From Paul to Mark" op steen over te schrijven? Juist. [gelach]

(Andromeda) Ergens in een grot, of op de wand van een grot!

(Scottie) "Secret History!" Dan hebben we een enorme steen nodig.

(L) Jaaaaa .... [gelach] Nou, het is waar dat die dingen al duizenden jaren overleven.

(Andromeda) Ja, de enige dingen.

(L) En ik denk dat de tweede methode die andere is, namelijk schrijven op papierachtige oppervlakken, je weet wel, zoals perkament of schapenhuid of wat dan ook. En dan met regelmatige tussenpozen overschrijven. Zorgvuldig, want er sluipen altijd fouten in als je iets overschrijft.

(Andromeda) Ja, dus je moet een betrouwbare groep mensen hebben om zoiets te doen.

A: Ja

V: (Joe) Nou, ik weet zeker dat er een moderne manier is om met een laser op steen te schrijven.

(L) Nou, dat zou kunnen werken.

(Joe) We zouden dat kunnen laten doen, een van je boeken of zo.

(L) Ja, gewoon met een laser doen.

(Joe) Je hebt dan wel heel veel steen nodig.

(L) Ja.

(Bo) Ik ben eigenlijk wel benieuwd of een van de ondergrondse mensen erin geslaagd is om lid te worden van de FOTCM-groep? [gelach]

(Chu) Beken!

A: Nee

V: (Bo) Hebben ze het geprobeerd?

A: Ja

V: (Bo) Ik zou denken dat ze het zouden proberen, misschien om chaos te veroorzaken, of met een ander doel.

A: Ja

V: (thorbiorn) Die Nephalim die onderweg zijn, zullen die een aantal van die portalen gebruiken, zoals in Oekraïne, het Midden-Oosten, enzovoort, als hun gewenste landingsplaatsen?

A: Ja

V: [Laura voelt iets.] Daar is iets mee. Wat is het?

A: Maar dat hoeft niet.

V: (L) Dus ze hoeven die portalen niet te gebruiken?

A: Ja

V: (L) Ze komen toch wel binnen, op andere manieren.

A: Ja

V: (L) Goed.

(Ze Germans) Wie is de STS-Opperheer aan de top van de hiërarchie die "de leiding heeft" over de aarde?

(Chu) Ze zeiden dat we dat niet wilden weten.

(L) Altair, heb je ze niet gehoord toen ze zeiden dat ze daar geen antwoord op zouden geven? Maar ze zeiden WEL iets over wie de Lizzies aanbidden. Wat zeiden ze?

(Joe) Ormethion?

(Andromeda) Ja. En degene die de baas is over de aarde hoeft niet per se degene te zijn die helemaal aan de top staat, toch?

(L) Juist.

(Gaby) Er zijn vele werelden.

(L) Klopt. En ze noemden er een paar, als ik het me goed herinner. Op een gegeven moment vroegen we naar de overstroming in Polen en toen noemden ze die.

(Josi) Is Chelsea Clinton de dochter van Hubbell, Bill Clinton?

(L) Hubbell Bill... Wie is Hubbell Bill Clinton?

(Niall) Hij was een van de advocaten die samenwerkte met Hillary Clinton.

(L) En die heette Hubbell Bill Clinton?

(Niall) Nee, nee. Ik denk dat er namen door elkaar zijn gehaald.

(Ryan) Volgens mij is dat een typfout. Ik denk dat het "hubby" [echtgenoot] moet zijn.

(L) Oké. Is Chelsea de dochter van Hubby, Bill Clinton?

A: Nee

V: (Andromeda) Is het die andere vent?

(L) Nou, dat hebben ze vaak online gezet, de man die samenwerkte met Hillary, en die precies op Chelsea lijkt, of andersom.

(Niall) Maar nogmaals, het is niet officieel. Dat is de complottheorie.

(L) Natuurlijk is het niet officieel, en het maakt niet uit wat de C's erover zeggen, het is niet officieel.

(Niall) Oké.

(Joe) Hoe zit het met prins Harry? Is James Hewitt zijn biologische vader?

A: Nee

V: (Joe) Is het Charles?

A: Ja. Hij heeft het gecontroleerd!

V: (Joe) Mag ik vragen, Laura, over dat onderwerp, uit de archieven, gewoon voor de duidelijkheid ... Was prinses Diana, het auto-ongeluk waardoor ze stierf, op de een of andere manier opzettelijk veroorzaakt door machtige krachten binnen de Britse gevestigde orde, of...?

A: Ja

V: (Joe) Omdat het eigenlijk nooit echt werd gezegd in die...

(L) Nou, ze zeiden het toen niet. Het was een grillige tijd.

(Whitecoast) In theorie zou adrenochroom synthetisch kunnen worden gemaakt door genetisch gemodificeerde bacteriën, zonder dat de elites de aandacht op zich vestigen door mensen te martelen en te oogsten. Waarom doen ze dat niet, of doen ze dat wel?

(L) Doen ze dat?

A: Ja

V: (L) Waarom doen ze die andere dingen?

A: Ziekte.

V: (L) Omdat ze het leuk vinden.

(Obi) Mijn vader is eind juni overleden. Ik zou graag willen weten of zijn overgang soepel is verlopen en wat hij nu doet. Gaat het goed met hem?

A: Het gaat goed met hem.

V: (IrjO) Naar aanleiding van de vraag over de vrouw in het vliegtuig, is dat de reden waarom ze niet gevonden kan worden na dat incident? Wordt haar het zwijgen opgelegd?

A: Nee

V: (IrjO) Veel mensen probeerden contact met haar op te nemen nadat de video viraal ging, zodat ze kon uitleggen wat ze precies had gezien, maar het lijkt erop dat niemand haar echt kan vinden.

A: Niet waar.

V: (L) Dus het is gewoon een complottheorie die rond haar wordt gevormd?

A: Ja

V: (Joe) Ze schaamt zich waarschijnlijk, ze wil niet...

(L) Ja.

(Andromeda) Ze weet zelf waarschijnlijk niet eens wat er gebeurd is.

(L) Of misschien draaide ze dusdanig door, dat ze werd opgenomen. Aan de medicijnen gezet.

(Andromeda) Misschien.

(Caesarea) Worden sommige hybriden teruggeplaatst in vrouwen aan de oppervlakte, zodat ze "normaal" geboren worden?

A: Ja

V: (L) Nou, dat is prettig...

(Ryan) Is het verhaal over het tijdreizen van Paul Dienach terwijl hij in een coma lag, zoals besproken op het Forum, over het algemeen waar?

A: Ja

V: (Ryan) Als dat zo is, komt mijn inschatting van wat er gebeurd is dan overeen met wat er werkelijk gebeurd is ?

A: Ja

V: (IrjO) Dus het gezegde: "Wie zijn geheim bewaart, krijgt zijn verlangen" klopt, wat betekent dat als je je plannen vertelt, ze waarschijnlijk geen werkelijkheid zullen worden?

A: Ja!

V: (Chu) Dat is alles. Oh nee, nog één.

(Ant22) Wat is er met de Skripals gebeurd? De Russische spion die naar de Britse kant overliep, en zijn dochter? Kort na het incident in Salisbury verdwenen ze uit de media.

A: Ze hielden zich stil nadat ze erachter waren gekomen wat er met hen was gebeurd.

V: (L) Oké. Is er iets dat we niet hebben gevraagd dat we hadden moeten vragen of een last-minute advies dat jullie ons willen geven? Want ik ben echt gesloopt!

A: Rust uit. Jullie doen het allemaal goed. Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom