Sessie van 25 februari 2023

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 25 februari 2023. Gelieve ideeën en commentaren te plaatsen op de originele thread van de sessie.

Sessie van 25 februari 2023


Laura en Andromeda aan het bord

Pierre, Joe, Niall, Ark, PoB, Chu, Scottie

Aanwezige FOTCM-leden via Zoom:

[3DStudent, 987baz, A Jay, Abats, Adobe, aimarok, Aiming, Alana, Alejo, aluminumfalcon, Ana Huitzil, Anamarija, anartist, AndrewMn, Andrian, Annp, Ante, Approaching Infinity, Aya, bjorb, Bluefyre, Bo, Bobo08, Brandon, Breton, Carl, cassandra, Chad, ClaudiaYG, Cosmos, Deliverance, dugdeep, Eboard10, Ellipse, fabric, Fallen_735, finduilas495, Floetus, Gandalf, Gawan, genero81, Glenn, goyacobol, herondancer, Hesper, Hesperides, hlat and his wife, iamthatis, irjO, JeanneT, JEEP, Jefferson, Jenn, jess, Josi, Juba, Kenlee, keyhole, Kinyash, KJN, Konstantin, korzik18, Lainey, Laurentien2, Laurs , Learner, Liam1310, Lilou, logos5x5, loreta, LQB, Luc, lucius, Madara Horseman, Maiko, Marek760, Mari, Mariama, Mark, Martina, mARTinSky, maxwell1110 , Mike , Mikkael, Mililea, mimimari, MK Scarlett, mkrnhr, Mrs. Peel, msante, Navigator, Neema, NewEngland Seeker, Nicholas, nicklebleu and his wife, Nienna, Obi, Ollie, OrangeScorpion, Oxajil, Pecha, PERLOU, Puma, Rashi, RedFox, Redrock12, Regulattor, rrraven, Ryan, rylek, Ryu, Saman, Scotseeker, Seamus, seek10, seeker2seer, Sid, Stoneboss, sToRmR1dR, Summerlite, T.C., Theodor, thorbiorn, Timótheos, Tristan, Tuatha de Danaan, Turgon, Ursus Minor, voyageur, vulcan59, whitecoast, will01, williamsj, Windmill Knight, Yas, Zar]

V: (L) Goed. Laten we beginnen. Het is zaterdag 25 februari 2023. We hebben de gebruikelijke verdachten hier, behalve Gaby. Gaby moest vanavond werken. [Overzicht van de aanwezigen]

A: Mroillonia van Cassiopaea hier om jullie te dienen.

V: (L) Heeft iemand brandende vragen?

(Joe) Werden de aardbevingen in Turkije op natuurlijke wijze veroorzaakt, dus niet door menselijke technologie?

A: Ja. Menselijke technologie kan kleinere bevingen veroorzaken, maar deze was natuurlijk en onderdeel van een reeks. De machthebbers die deze technologie hanteren, zijn zich terdege bewust van de gevaren van het opwekken van bevingen.

V: (L) En wat zijn de gevaren?

(Pierre) Nog meer bevingen.

A: Ja

V: (Andromeda) Kettingreactie...

A: Ja

V: (L) Hoe komt het dan dat deze mensen niet weten dat stof in de atmosfeer brengen om ons te beschermen tegen de zon geen goed idee is?

A: Dat weten ze ook, maar ze stellen zulke onzin voor als angstzaaierij.

V: (Joe) Gewoon om de opwarming van de aarde en klimaatverandering te promoten. Dus ze zeiden dat die van Turkije deel uitmaakte van een reeks?

A: Ja. Dit jaar zullen er meer zijn.

V: (Joe) Bedoelen jullie met "reeks" niet per se in dezelfde geografische regio dan?

A: Nee.

V: (Joe) Bij de...

A: Maar hou Afrika in de gaten.

V: (Joe) Afrika heeft normaliter geen bevingen.

(Niall) De Grote Slenk? Somalië en de Hoorn van Afrika...

A: Denk aan de vreemde gebeurtenissen voor de kust enkele jaren geleden.

V: (Joe) De outgassings? [outgassing is een vacuum fenomeen waarbij een substantie spontaan vluchtige bestanddelen in de vorm van dampen en gassen loslaat.]

A: Ja

V: (Joe) Dus het zou Afrika kunnen zijn in de zin van voor de kust van Afrika.

(L) Was er een vreemd geluid voor de kust...?

(Tuatha de Danaan) Madagaskar.

(L) Ja.

(Breton) Er was een zeer diepe ondergrondse grot die instortte, en het was enorm en diep... Voor de kust van Afrika. Dat is wat ik me herinner.

Sessie van 1 december 2018

(Pierre) Wat was de oorzaak van deze monochromatische aardbeving voor de kust van Madagaskar die vorige maand 20 minuten duurde?

A: Instorting van een grote grotkamer diep onder de grond. Als een diep zinkgat. En extreem groot!!!

V: (Joe) Ze zeiden dat ze dachten dat het een onderzeese vulkaanuitbarsting was.

(L) Wat was dan de oorzaak?

A: Een combinatie van factoren, waaronder het afglijden van de korst en een anomalie in het magnetisch veld. Bekijk de zwaartekrachtgrafiek voor de regio voor aanwijzingen.

V: (L) Dat moet dat bolvormige ding zijn dat ze gemaakt hebben dat de vorm van de aarde laat zien volgens de zwaartekracht.

(Pierre) Ik denk dat de anomalie wijst op een zwakke zwaartekracht, dus er zijn daar minder bindende krachten.

(L) Dus het heeft niets te maken met de zon...

(Andromeda) Die schok gebeurde op de 18e, en een week later zong de zon.

(L) De zon zong.

(Joe) Daarvan zouden er meer kunnen zijn met opborrelende gassen...

(Chu) En een aardbeving.

A: Ja. Komt dicht genoeg in de buurt.

V: (Joe) Was onze beoordeling van het Originele en Beste Chinese Spionageballon-evenement juist, dat het gewoon een ballon was? Een normale spionageballon? Ik veronderstel dat de eerste vraag luidt: Hebben de Chinezen de ballon opzettelijk over de VS laten vliegen, of was het onopzettelijk?

A: Onopzettelijk.

V: (Joe) En toen besloot iemand er opzettelijk een grote heisa van te maken om de betrekkingen met China te verslechteren?

A: Ja

V: (Joe) En de andere vier vermeende gebeurtenissen waarbij ze dingen uit de lucht schoten, dat waren ook gewoon onbeduidende weerballonnen?

A: Ja

V: (Joe) Ze wilden gewoon een beetje oefenen. Oké, dus dat was het voor de ballonnen. Zijn de officiële Russische cijfers over het aantal tot nu toe gedode of gewond geraakte Oekraïense soldaten correct?

A: Ja

V: (Joe) Hebben zich tijdens dit conflict ontvoeringen voorgedaan, van het type als waar ze het over hadden in Vietnam?

A: Ja

V: (L) Dus ze ontvoeren soldaten van het slagveld?

A: Ja

V: (L) Wat griezelig.

(Joe) Zij [de Cassiopaeans] hadden het over hen [de soldaten] uit Vietnam ontvoeren, reanimeren en op verschillende plekken terugplaatsen. De treinontsporing in East Palestine, Ohio. Was dat een ongeluk?

A: Nee

V: (Joe) Dus... er was met de trein geknoeid?

A: Ja

V: (Joe) En dat mocht in dat opzicht als het ware gebeuren…?

A: Ja

V: (Joe) En hoe erg is de verontreiniging?

A: Dodelijk, maar zal verbeteren.

V: (Joe) Dus geen lange termijn...?

A: Nee

V: (Joe) De branden op de eierboerderijen: Werden die allemaal opzettelijk aangestoken?

A: Ja

V: (Joe) Waarom eieren?

A: Eieren vormen een belangrijke bron van eiwitten voor arme mensen.

V: (L) Dus ze pakken deze hele genocide vanuit allerlei invalshoeken aan.

(Joe) Ook op een zeer praktische en grove manier.

A: Ja

V: (L) Ik bedoel, neem nu die mevrouw met die apen... Jane Goodall. Zij zegt dat de bevolking moet worden teruggebracht tot wat het 500 jaar geleden was. Hoeveel mensen waren er toen?

(Pierre) 500 mijoen.

(Niall) Dat was de aanbeveling van de Georgia Guidestones. En iemand blies het op.

(L) Dus, kan iemand even een snelle berekening maken. We hebben 8 miljard mensen op de planeet en ze willen het terugbrengen tot 500 miljoen.

(Pierre) Keer 16. Ze willen de wereldbevolking verminderen met een factor 16.

(L) Hoeveel lichamen zijn dat?

(Joe) 7,5 miljard.

(L) Ik denk aan praktische dingen zoals waar... Waar laat je de lijken?!

(Pierre) Nergens.

(Joe) Stop ze in het gat in de zeebodem bij Afrika.

(Chu) Dat is een reductie van 94%.

(Joe) Dat gaan ze natuurlijk niet voor elkaar krijgen.

(L) Maar weet je, dat getal is opmerkelijk aangezien dat het getal is dat de C's in de eerste sessie noemden: dat 94% zal worden gebruikt. Herinnert iedereen zich dat? Is er een verband met die eerste sessie waarin 94% werd genoemd?

A: Ja

V: (L) Dus jullie zeggen dat helemaal in het begin, er toen een soort voorspelling werd gedaan van een vermindering van de menselijke bevolking met 94%, die ze blijkbaar proberen te bewerkstelligen terwijl wij hier zitten te praten?

A: Ja

V: (Joe) Behalve dat ze dat niet zullen kunnen doen door middel van hun eigen machinaties...

A: Nee, maar zoals jullie weten is er meer op komst.

V: (L) Dus we hebben het over mogelijke virussen/pandemieën?

A: Ja

V: (L) Aardveranderingen zoals rampen van verschillende aard? Aardbevingen, vulkanen, tsunami's...?

A: Ja

V: (L) Mogelijk hier en daar een paar komeetinslagen?

A: Ja

V: (L) Weersomstandigheden?

A: Ja

V: (L) Oorlog.

A: Ja Ja Ja

V: (L) Dus…

(Andromeda) Wat bedoelden ze met 94% wordt gebruikt als containers?

(L) Ze zouden gebruikt worden als onderdelen - dat het containers zijn...

(seek 10) Hoe kunnen ze aan zoveel lichamen komen om de onderdelen te gebruiken?

A: Niet aan de orde.

V: (L) Dus, ze zeiden... De kwestie over containers... Containers betekent een houder voor een ziel, of zoiets. Dus misschien was alles ten tijde van die eerste sessie nog erg onevenwichtig. Erg onsamenhangend. Dus ze zeggen dat 94% zal worden gebruikt om een nieuw ras te creëren. Hebben ze dat gezegd? En misschien zoeken ze uit degenen die overblijven containers voor het door henzelf downloaden van hun kwaadaardige, sluwe heren en meesters... Is dat het?

A: Komt in de buurt.

V: (Joe) Wat bedoelden ze oorspronkelijk in die oude sessie? Wat bedoelden ze met 94% gebruikt als containers?

(L) Ze zeiden niet "gebruikt ALS containers." Heeft iemand die sessie bij de hand?

Sessie van 16 juli 1994

V: (L) Bob Lazar verwees naar het feit dat buitenaardse wezens naar mensen verwijzen als containers. Wat wordt daarmee bedoeld?

A: Later gebruik.

V: (L) Gebruik door wie? Hoeveel:

A: 94 procent.

V: (L) 94 procent van wat?

A: Van de hele bevolking.

V: (L) Wat bedoelen jullie?

A: Allemaal containers; 94 procent gebruikt.

V: Ik begrijp het niet.

A: Zullen worden gebruikt. 94 procent.

V: (L) Gebruikt voor wat? Bedoelen jullie opgegeten?

A: Volledige consumptie.

V: (L) Wat bedoelen jullie met consumptie? Binnengekregen?

A: Geconsumeerd voor ingrediënten.

V: (L) Waarom?

A: Nieuw ras. Belangrijk. Ongeveer 13 jaar wanneer het gebeurt.

V: (L) Waarom worden mensen geconsumeerd?

A: Ze worden gebruikt voor onderdelen.

V: (L) We begrijpen het niet. Hoe kunnen mensen gebruikt worden voor onderdelen?

A: Reprototype. Er bestaan vaten. Vermiste personen gaan daar vaak naartoe en vooral vermiste kinderen.

(L) ALLEN zijn containers. 94% wordt gebruikt. En natuurlijk weten we dat ze zich voeden met pijn en lijden.

(Joe) Misschien zijn de andere 6% pathologische mensen - psychopaten - die niet echt gebruikt worden in die zin.

(L) Nee, dat denk ik niet.

(Joe) Maar de 94% wordt gebruikt om een nieuw ras te creëren voor...

(L) Probeer daar niet te veel volgorde in aan te brengen, want het was erg hakkerig en het kwam in horten en stoten door. Ik kan me herinneren dat het destijds erg...

(Joe) Vraag hen om het te verduidelijken.

(L) Wat wil je vragen?

(Joe) Kunnen ze verduidelijken wat ze bedoelden? Het is een beetje laat, 29 jaar later... Wat is de betekenis van 94% van de bevolking die 'gebruikt' wordt?

A: Energie wordt verbruikt en onderdelen worden gebruikt voor een nieuw ras. Maar we bedoelen niet dat fysieke lichamen worden gebruikt voor onderdelen, maar eerder dat de genetica van de mensheid zal worden aangepast.

V: (Ark) Worden ze dan hybriden: kunstmatige intelligentie met menselijk DNA?

A: Mensen zouden dat graag willen, maar het zal niet werken, omdat de noodzakelijke technologische infrastructuur in elkaar zal storten.

V: (L) Dus, ze proberen supermensen te creëren door elektroden in hun hersenen te plaatsen en al dat soort dingen. Maar zelfs als ze dat doen, zal dat mislukken omdat...

(Joe) Ze niet lang genoeg de tijd zullen hebben om het uit te voeren voordat het in elkaar stort.

(L) Ja, want vergeet niet die andere sessie toen ze zeiden dat al deze grote stappen werden ondernomen om mensen volledig en compleet te controleren... en weet je, toen ze dat zeiden... Ik weet niet meer wanneer die sessie was. Er was de sessie over het teken van het beest, als iemand die wil opsnorren. Het ging over 666 en "visa." Ik klaagde destijds en zei: "Oh mijn god!" En ze zeiden, "Waarom? Verandering zal volgen." Ik denk dat, samen met de idee dat de technologische infrastructuur zal instorten, het betekent dat de verandering die zal volgen een soort terugkeer zal zijn naar een meer primitieve staat van bestaan. Is dat...?

A: Enigszins, ja. Maar het hangt af van waar je bent. En vergeet niet dat al deze plannen van 4D STS veel wensdenken inhouden.

V: (L) Dus jullie zeggen dat het plan om de bevolking met 94% te verminderen niet noodzakelijkerwijs zo zal gebeuren?

A: Ja

V: (L) Maar dat is hun plan.

A: Ja

V: (L) Dat is wat ze ZOUDEN WILLEN dat er gebeurt.

(Pierre) En dan in een vorige sessie werd het cijfer van 78% gegeven voor een virus.

(L) Maar dat houdt geen rekening met andere soorten gebeurtenissen...

(Pierre) Het betekent dat het aantal hoog zal zijn.

(L) Het zal hoog zijn, maar het zal niet...

(Andromeda) Door de manier waarop ze het doen, misschien.

(Chu) En als ze het over genetica hebben, hoeven mensen niet dood te zijn. Je kan nog steeds dingen downloaden en de antennes veranderen en zo. Het betekent niet de dood van 94%.

(L) Je kunt DNA veranderen door middel van virussen en allerlei andere dingen. Zijn we hier klaar mee? Het is deprimerend.

(Joe) Alleen nog een vraag over het treinongeluk in East Palestine: Werd die trein met opzet ontspoord om een giflek te veroorzaken om de links-rechts kloof in Amerika te vergroten?

A: Ja

V: (Joe) Was dat het voornaamste doel?

A: Niet noodzakelijkerwijs. Als je op terreur, ontvolking en algemene chaos uit bent, moet je ergens beginnen.

V: (Joe) Biden ging er niet heen en besteedde er geen aandacht aan, maar Trump ging er wel heen. Het is een Republikeins gebied, dus commentatoren zeiden: "Nou, je hebt Republikeins gestemd, dus je krijgt geen hulp van de overheid."

(Pierre) Het verschil tussen de 94% en ongeveer hetzelfde aantal dat door de natuur getroffen zal worden, vertegenwoordigt de "driedubbele slecht dag.” Die zullen bij de slachtoffers horen...

A: Ja Ja Ja

V: (Pierre) Nou, het was duidelijk voor jullie, maar niet voor mij.

(L) Nou, het is net als bij elke andere confronterende oorlogssituatie: Als er een verrader is die zijn eigen kant verraadt aan de tegenpartij, zal die tegenpartij hem nooit vertrouwen. Eens een verrader, altijd een verrader. Dus die elites die de mensheid hebben verraden aan de hyperdimensionale opperheren of wat dan ook, zijn niet te vertrouwen. Dat is slechts mijn mening, maar misschien zien mensen die van nature zo zijn het anders. Ik weet het niet.

(Joe) Blijft er na de hypothetische overgang naar 4D nog enige 3D-infrastructuur over?

A: Min of meer, ja.

V: (Joe) Wat is er gebeurd met Nicola Bulley, de vrouw in Groot-Brittannië die enkele weken geleden verdween van een rivieroever in Noordwest-Engeland? Haar lichaam werd uiteindelijk gevonden in een gebied waar ze al verschillende keren hadden gezocht. Ik vroeg het me af omdat de zaak wat kenmerken heeft van een "Missing 411"- geval. Dus ik vroeg me af of het een dergelijk geval was, of iets meer alledaags?

A: Alledaags. Er volgt misschien een arrestatie.

V: (Ark) Een wiskundige vraag voor de verandering. Lang geleden raakte ik geïnteresseerd in de Zwitserse wiskundige Armand Wyler. Hij leidde een formule af voor wat wij de fijnstructuurconstante noemen. Het is niet echt een constante, net zoals de lichtsnelheid niet echt een constante is, maar toch heeft het een waarde. Hij leidde deze formule dus af en werd toen in een gekkenhuis gestopt. Ik ga niet naar een gekkenhuis, maar ik ben geïnteresseerd in hoe hij aan zijn formule kwam. Ik wil dit begrijpen. Niemand begreep deze afgeleide. Ik hoop dat ik het zal begrijpen. Waar moet ik op letten als ik zijn papers lees?

(L) Wat is dat voor een vraag??

(Ark) Wat deed hij verkeerd?

A: Hij maakte veronderstellingen.

V: (Ark) Welke van zijn veronderstellingen was onjuist?

(L) Met deze vragen bereik je niets. Je stelt niet echt precieze vragen.

(Joe) Je moet verwijzen naar sommige van zijn ideeën en vragen of die goed of fout zijn.

(Ark) Oké, hartelijk bedankt. Ik zal het zelf uitzoeken. Ja.

(L) Als je het op die manier vraagt, voel ik het als een... een beklemming.

(PoB) Komt er na Poetin een volgende president van de Russische Federatie zoals wij die kennen?

A: Ja

V: (L) Laten we naar de groepsvragen gaan. Mensen, ga ervoor!

(Ze Germans) Heeft de moeder van [forumlid] de andere zijde bereikt?

A: Het gaat goed met haar. Maak je geen zorgen.

V: (seek10) Forumlid Boza48 wil iets vragen over de toestand van zijn zoon: "Mijn zoon heeft kanker en ik zou graag willen weten of het zijn keuze is of een gevolg van een vroeg trauma? Alvast bedankt allemaal."

A: Zijn beslissing. Velen verlaten het lichaam op dit moment.

V: (L) Waarom verlaten velen op dit moment het lichaam?

A: Om als steun te dienen voor degenen die de komende jaren door een trauma zullen gaan.

V: (L) Is dat in het algemeen het geval voorafgaand aan zeer traumatische periodes?

A: Ja

V: (L) Nou, je zou natuurlijk denken dat ze uitchecken omdat ze het niet willen meemaken.

(Andromeda) Misschien is dat voor sommigen het geval, maar anderen vertrekken voortijdig om de weg voor te bereiden.

(seek10) De C's zeiden dat de Hindoe god Rama een hogepriester was die beïnvloed werd door de Confederatie. In welke periode speelde dit?

A: 50.000 jaar geleden

V: (seek10) Welk kwaad bestreed hij?

A: Reptielen.

V: (seek10) Is "Ravana" een fictief karakter gebaseerd op komeet-activiteit?

A: Ja

V: (seek10) De C's zeiden dat de Veda's werden geschreven door "afstammelingen" van de Paranthas. Waar kwamen die "afstammelingen" van de Paranthas vandaan? Binnen de Indiase regio (archaïsche voorouders van Tamilianen/Dravidiërs) of buiten de Indiase regio?

A: Het eerste.

V: (L) En klopt het dat zij ook het sterkst vertegenwoordigd zijn onder de Australische Aboriginals?

A: Ja

V: (seek10) Wat was de taal van de Iraanse boeren die rond 6000 voor Christus naar India migreerden? Was het Sanskriet of iets anders?

A: Lijkt op Sanskriet. Maar meer archaïsch.

V: (seek10) Forumlid Aragorn wil vragen: "Jullie zeiden dat de Geheime Regering over technologie beschikt die duizenden jaren vooruit loopt op wat nu publiekelijk bestaat. Als Rusland zo'n bedreiging vormt voor de plannen van de PTB [machthebbers], waarom gebruiken ze deze superieure technologie dan niet om Rusland te vernietigen?"

A: Wie heeft gezegd dat de "geheime regering" dit doel nastreeft?

V: (L) Dus ik denk dat ze niet noodzakelijkerwijs dat doel nastreven. En bestaat de geheime regering uit mensen?

A: Nee

V: (Joe) Als ze Rusland vernietigen, hoe kunnen ze dan oorlog voeren? Kijk naar die mooie oorlog die ze hebben door hun provocatie van Rusland!

(L) Je kunt niet genoeg leed uit een oorlog halen. Je moet het er allemaal uitwringen! Ellende, lijden, kwelling...

(seek10) De C's zeiden dat er 50.000 jaar geleden een oorlog was tussen Kantekkianen en de Paranthas. Speelt Rama hierin een rol? Was dat voor of na de oorlog?

A: Erna.

V: (Ursus Minor) Wanneer begonnen de Atlantiërs piramides te bouwen op Mars?

A: Ook circa 50.000 jaar geleden.

V: (Eboard10) Onlangs zeiden de C's in een sessie dat het binnenkort behoorlijk "rotsachtig" zou worden. Is er iets wat wij kunnen doen om ons daarop voor te bereiden?

A: Alle tot nu toe gegeven aanbevelingen kunnen erop na worden geslagen.

V: (irjO) Kan een kristal worden opgeladen en gebruikt om een specifieke ziekte of lichaamsdeel te genezen of te behandelen?

A: Over het algemeen niet, nee.

V: (L) Ik denk dat je een kristal moet opladen met een bepaalde energie of zoiets en dan gebruik je je eigen mentale focus en misschien leg je het kristal zelfs op de specifieke plek om de energie te richten.

(MK Scarlett) Er bestaat een theorie die de vorming van wolkenanomalieën koppelt aan toekomstige aardbevingen. Een in 2022 gepubliceerde studie stelt: "Het fysieke mechanisme van wolkenanomalieën wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een elektrisch veld dat actieve breuken, atmosferische geleidingsstromen en wolkenanomalieën met elkaar verbindt, wat een redelijke hypothese biedt voor wolkenanomalieën." Bestaat dit verband?

A: Ja

V: (MK Scarlett) Kunnen zogenaamde "orografische" wolken, zoals lenticulaire wolken, in sommige gevallen voortekenen van aardbevingen zijn?

A: Ja

V: (MK Scarlett) Wat is de gemiddelde periode (in dagen) tussen de atmosferische fluctuatie die deze wolkenanomalieën vormt en een mogelijke aardbeving?

A: 3 tot 7.

V: (Joe) Sommige van die wolken werden in Turkije waargenomen - vreemde wolken. Het waren een soort koepels met een gat in het midden, bijna als een hoed.

(Andromeda) Hoe lang daarvoor?

(Joe) Volgens mij een paar dagen.

(T.C.) Was Paulus bekend met Plato's "Apologie" (over de dood van Socrates)?

A: Ja

V: (T.C.) Heeft dit zijn ideeën over Christus beïnvloed?

A: Nee.

V: (Adobe): Kunnen jullie teksten over karmisch begrip aanbevelen?

(L) Ik denk dat er wat boeken daarover op onze aanbevolen literatuurlijst staan. Maar weet je, een van de boeken die mijn geest echt openden voor sommige manieren waarop dingen kunnen werken was het boek "Life Between Life" van die Canadese psycholoog of psychiater... Ik geloof dat hij Whitton heet.

(Joe) Op het forum hebben we een thread over leven na de dood.

(L) Ja, nou, "Life Between Life" was de titel van het boek, maar er zijn heel wat boeken over hypnotische regressies, of verhalen uit vorige levens en gebeurtenissen in het huidige leven die vrij duidelijk maken hoe...

(Andromeda) …het allemaal werkt.

(L) Ja. En er is er nog een die "Heading Toward Omega" heet. Ik ben vergeten van wie die is. Maar het gaat over mensen die bijna-dood ervaringen hebben en ze vertellen, wanneer ze terugkomen, wat ze ervaren hebben en wat voor hen belangrijk was en wat niet belangrijk was in het leven. Daar kun je mee beginnen.

V: (Adobe) Is het mogelijk voor een 3D STO-kandidaat om zich in 4D te bevinden en zich daar weinig of helemaal niet van bewust te zijn?

A: Ja Ja ja

(L) Een luid en duidelijk ja.

V: (Anartist) Wat is het niveau van David R. Hawkins, en is zijn “kinesiologische techniek voor waarheid” nuttig?

(L) Wat bedoel je met "wat is het niveau?” Probeer je nieuwsgierig te zijn naar iemand? Hmmm? Wie is David R. Hawkins?

(Chu) Kun je je microfoon aanzetten?

(Anartist) Ja, David R. Hawkins is een spirituele man, genezer en psychiater die Orthomoleculaire Psychiatrie schreef met Linus Pauling. Hij was co-auteur. En hij heeft een techniek gebruikt die kinesiologie heet, spiertesten, om de waarheid of onwaarheid van iets vast te stellen. En ik vraag me af of die techniek nuttig is voor ons, voor iedereen?

A: Ja

(Anartist) OK, dat is het. Het is een interessante techniek om de waarheid van mensen te bepalen op spiritueel niveau en ook de onjuistheid van informatie.

(Joe) Wij gebruiken spiertesten.

(L) Dat doen we.

V: (Sid) Werd "de Oorlog van 10 Koningen" gebruikt als prototype voor de Mahabharata-oorlog?

A: Hetzelfde, net als bij Atlantis.

V: (Puma) Op 20 december 2022 meldde wetenschapper Zesheng Yang een ongewoon object in de beeldvelden C2 en C3 van LASCO, en hij meldde het omdat hij wist dat het iets anders was, geen komeet. Het beeld toont een object aan de oostkant dat recht op de zon af lijkt te gaan, alsof het een zonneduikende komeet is, maar een seconde later beschrijft het een bocht en trekt weg. (Thread: Sol (Sun) and its phenomena, post #551) SOHO verklaarde dat dit object eigenlijk een stofje is van een micrometeoriet in de buurt van het ruimtevaartuig/satelliet. Heeft SOHO gelijk?

A: Nee

V: (Puma) Zo niet, wat was dat object dan?

(Joe) Een weerballon. [Gelach]

A: UFO.

V: (MK Scarlett) Een tiener stak op 22 februari in Frankrijk zijn leerkracht dood met een enkele "snelle, vloeiende en soepele" steek. Volgens de aanklager zei de 16-jarige student, beschreven als "intelligent en hardwerkend" maar ook "geïsoleerd en onhandig," dat hij bezeten was en "een klein stemmetje had gehoord die tot hem sprak, een wezen dat hij beschreef als egoïstisch, manipulatief en egocentrisch en dat hem aanzette tot het plegen van slechte daden en hem de dag ervoor zou hebben voorgesteld zijn Spaanse leraar te vermoorden." Is deze stem echt?

A: Ja

V: (MK Scarlett) En staat de tiener onder invloed van een kwaadaardige psychische entiteit?

A: Ja

V: (MK Scarlett) Zo ja: De jongeman had in oktober 2022 geprobeerd zelfmoord te plegen met drugs (hij hoorde de stem al enkele jaren en had zijn moeder erover verteld) voordat hij door een psychiater werd behandeld met anti-depressiva. Heeft deze zelfmoordpoging ertoe geleid dat de entiteit de tiener heeft gestraft door hem een moord te laten plegen die hem voor lange tijd in de gevangenis/het psychiatrisch ziekenhuis zou kunnen doen belanden, zodat hij onder de heerschappij van deze entiteit staat?

A: Ja

V: (irjO) Kan een ziel of wezen blijven bezinnen in de 5e densiteit terwijl tegelijkertijd een deel van zijn bewustzijn gereïncarneerd is en één of meerdere levens leeft?

A: Ja

V: (Summerlite) Welk percentage van de plannen van het Wereld Economisch Forum zal in de VS worden uitgevoerd?

A: Ongeveer 80%.

V: (Summerlite) Zullen hun plannen worden gedwarsboomd door weerstand en onthullingen?

A: Grotendeels, maar de mensen zullen genoeg moeten lijden om hun angst om in actie te komen te verliezen.

V: (Andrian) Hebben qigongballen....

(L) Wat zijn nou weer qigongballen? [Gelach]

(Andrian) ...voordelen voor de gezondheid?

A: Ja

V: (Andrian) Zo ja, wat is het optimale materiaal waarvan de qigongballen gemaakt moeten zijn?

A: Jade.

V: (Thorbiorn) In een vorige sessie zeiden jullie dat de aarde overbevolkt was. Wat bepaalt het draagvermogen van de planeet?

(Joe) Voedsel... voedselproductie en omstandigheden... Milieu, weersomstandigheden die geschikt zijn om genoeg voedsel te produceren...

(L) Dat is een interessante vraag.

(Andromeda) De grondstoffen? Energie?

A: Geestelijke gezondheid.

(Pierre) Dus dat betekent...

(L) dat er meer mensen op aarde zouden kunnen zijn als ze geestelijk gezond zijn.

(Pierre) Precies.

(Joe) Maar dat is omdat ze zich anders zouden gedragen. Dus het feitelijke draagvermogen van de planeet wordt, praktisch gesproken, bepaald door gezonde mensen die op een gezonde manier handelen en genoeg van de essentiële zaken produceren die nodig zijn om te overleven.

(L) Juist.

(Joe) Als idiote mensen idiote dingen gaan doen, en bijvoorbeeld de voedselvoorziening of de voedselproductie verzieken, dan gaan mensen dood en is het systeem niet langer levensvatbaar.

A: Ja

(L) Nou, ik ben blij dat je dat uitgevogeld hebt.

V: (thorbjorn) Wat is in de huidige toestand van de aarde het optimale draagvermogen?

A: Z.V.A. [Zie vorige antwoord.]

V: (Alejo) Hebben ze dat gedoe met ballonnen en ufo's gebruikt om de uiteindelijke introductie van "buitenaardse" opperheren die de planeet zullen "redden" te peilen?

A: Aan de gang, ja.

V: (JEEP) Terug naar de treinontsporing, speelde de naam van de stad een rol?

A: Niet echt.

V: (Regulattor) In een sessie over 9/11 werd gezegd dat de Russen over kennis en bewijzen beschikken met betrekking tot wie of wat het Pentagon en andere plekken getroffen heeft. Zouden de Russen in de niet al te verre toekomst deze kennis beschikbaar stellen aan een breder publiek, waardoor de diepe staat meer zichtbaar wordt voor de westerse bevolking?

A: Als ze zeker weten dat ze geloofd zullen worden.

(L) Ja. Het heeft geen zin om het openbaar te maken als het tegen hen gebruikt zal worden.

V: (Joe) Mag ik een vraag stellen, Laura?

(L) Ja.

(Joe) Volgens mij werd het op het forum ter sprake gebracht. De C's hebben gezegd dat alle zielen al vanaf het begin zijn geschapen. Maar we hebben de idee dat OP's [organische portalen] zielen kunnen ontwikkelen. Dus dat zijn een soort van elkaar ... het zijn geen met elkaar verenigbare ideeën, toch? En de idee dat OP's terugkeren naar de zielenpoel, en steeds weer blijven terugkomen, dus, hoe zit dat? Als alle zielen al geschapen zijn, is er dan vanuit het standpunt van een OP geen progressie in ...? of is het een soort groepsziel?

A: Nee. Een groepsziel kan differentiëren. Dezelfde "hoeveelheid" "zielenspul."

V: (Joe) Oké. Dus het zijn dan gewoon zielsniveaus, toch?

A: Ja

V: (Ryan) Bereiken sommige geïncarneerde zielen meer in hun geïncarneerde leven dan zij oorspronkelijk in 5D hadden voorzien?

A: Ja. Maar dat zijn er niet veel!

V: (irjO) Maken wij deel uit van die 6% die overblijft?

(L) Oh God, ik zie het al aankomen..

A: Dat is aan jullie!

V: (Ryan) Zoals Christus gebaseerd is op Caesar, was de mythische Perseus oorspronkelijk gebaseerd op een specifiek, echt persoon?

A: Nee.

(L): Achter dat antwoord zit trouwens een hele gedachtegang en die kan ik je maar beter meteen vertellen: Het antwoord "nee" verwees naar de idee van gevechten in de lucht die mythische proporties aannamen, dus Perseus was meer een komeetfiguur dan een echt persoon.

V: (Breton) Toen ik antwoordde op de vraag welke belangrijke gebeurtenis er in de buurt van Afrika plaatsvond, dacht ik terug aan een sessie uit 2018:

Sessie van 1 december 2018

(Pierre) Wat was de oorzaak van deze monochromatische aardbeving voor de kust van Madagaskar die vorige maand 20 minuten duurde?

A: Instorting van een grote grotkamer diep onder de grond. Als een diep zinkgat. En extreem groot!!!

V: (Joe) Ze zeiden dat ze dachten dat het een onderzeese vulkaanuitbarsting was.

(L) Wat was dan de oorzaak?

A: Combinatie van factoren, waaronder het afglijden van de korst en een anomalie in het magnetisch veld. De zwaartekrachtgrafiek in de regio geeft aanwijzingen.

V: (L) Dat moet dat bolvormige ding zijn dat ze gemaakt hebben dat de vorm van de aarde laat zien volgens de zwaartekracht.

(Pierre) Ik zou denken dat de anomalie wijst op een zwakke zwaartekracht, dus er zijn daar minder bindende krachten.

(L) Dus het heeft niets te maken met de zon...

(Andromeda) Die schok was op de 18e, en een week later zong de zon.

(L) De zon zong.

A: Dat is losjes gerelateerd aan dezelfde algemene invloeden die op dit moment in het zonnestelsel werkzaam zijn.

V: (L) En wat zijn die algemene invloeden?

A: Externe en interne.

V: (L) Nou, dat helpt niet.

(Pierre) Is de externe invloed Nemesis?

A: Ja

V: (Pierre) Is de interne invloed de toestand van de mensheid?

A: Ja

V: (L) Vallen onder interne invloed ook stromen komeetstof?

A: Ja

V: (L) Dus het is eigenlijk hetzelfde mechanisme. En een externe invloed zou ook de wave kunnen zijn?

A: Ja

V: (L) Dus dezelfde algemene kwaal tast alles aan.

(Andromeda) En daarom hadden we gisteren ook die grote aardbeving.

(Andromeda) Ja, dat herinner ik me!

(L) Ja, dat hele voorval was echt vreemd. Dus zouden we kunnen zeggen dat de aardbeving in Turkije ook onder invloed stond van deze huidige invloeden in het zonnestelsel?

A: Ja

V: (Anartist) Zou PEMF (gepulseerde elektromagnetische veldtherapie) van gemiddelde tot hoge intensiteit nuttig zijn voor Laura en anderen, voor genezing?

(L) We hebben er een, en die gebruik ik. Ja, dank je. Ik zal het vanavond op mijn knie aanbrengen.

V: (Ryu) Kan er met alle veranderingen op aarde, stroomuitval, censuur, enz. een tijd komen dat we worden afgesloten van ons netwerk en het forum?

A: Ja

(L) Dus laten we ervan profiteren nu het nog kan.

V: (Fallen_735) Wie is Elon Musk? Aan de ene kant geeft hij controversiële twitterbestanden vrij voor het hele internet en steekt hij de draak met de "branch covidians," maar aan de andere kant wordt zijn starlink-technologie gebruikt door Oekraïne in de oorlog... is hij een man van het volk maar hebzuchtig? Of maakt hij deel uit van de machthebbers en leidt hij het publiek af?

A: Complexer dan dat. Goede bedoelingen maar verblind door overtuigingen zoals iedereen.

(Joe) Zoals, hij zal de planeet redden met groene energie en we gaan allemaal op Mars wonen...

(L) Elektrische auto's... goede AI… [Artificial Intelligence] En ik denk natuurlijk dat hoe meer hij erover nadenkt, hoe meer hij inziet dat AI helemaal niet zo goed is.

(Joe) Ja, hij maakt zich zorgen over AI. Hij denkt dat hij AI met AI gaat bestrijden. [Gelach] Man, het is een slecht idee! Laat computers de controle niet overnemen!

V: (Brandon) "A: Alleen omdat 94 procent kan "sterven" betekent niet noodzakelijkerwijs succes voor de STS-krachten. De energie van "containers" kan positief of negatief gebruikt worden. Merk ook op dat de plannen werden geopenbaard vóór de inspanningen van het huidige gezelschap. Denk aan de fladderende vlindervleugels." (Sessie van 20 oktober 2005.)

(L) Dus dat was iets wat de C's eerder hebben gezegd. Ja, dat klopt met wat we vanavond te horen kregen.

V: (Ryan) Is er, met betrekking tot de "geheime operaties" van de diepe staat die fabrieksbranden en dergelijke veroorzaken, iets dat gewone burgers kunnen doen of weten om dergelijke criminele acties te voorkomen of te stoppen?

(L) Ik denk niet dat het een goed idee is om verkleed als een soort Rambo rond te sluipen om je plaatselijke fabriek of kippenboerderij te bewaken, of iets dergelijks.

(Joe) Ga wat kippen houden.

(L) Ja. Gewoon je eigen kippen houden en voor ze zorgen.

(Tristan) Wat betreft de grote onthulling waarnaar in eerdere sessies werd verwezen, heeft dat iets te maken met wat Elon Musk onlangs op Twitter zei over de Covid-oplichterij?

(L) Ja, weet je wat? Dat is mogelijk.

(Andromeda) Ik denk dat ze iets proberen te zeggen...

A: Tijd om welterusten te zeggen, de energie wordt minder. Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom