Sessie van 24 juni 2022

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 24 juni 2022. Gelieve ideeën en commentaren te plaatsen op de originele thread van de sessie.


Sessie van 24 juni 2022


Laura, Andromeda en Artemis aan het bord

Scottie, Chu, Joe, Barb, PoB, Ark, Pierre, Gaby, Niall


V: (L) Vandaag is het 24 juni 2022. [Overzicht van de aanwezigen] En sjongejonge wat voel ik me suffig. Is daar iemand? Ik voel een Pink Floyd moment opkomen...

A: The Floyd Void slaat weer toe! Glonfikla hier. Cassiopaea spreekt.

V: (L) Oké, wat staat er op de lijst met vragen voor vandaag? Er was iets wat ik in mijn gedachten had dat ik wilde vragen... Zijn er eerst vragen van internationaal belang?

(Pierre) Ik heb een vraag. Eiwitten absorberen en genereren fotonen - biofotonen. Zijn de fotonen verschillend afhankelijk van de structuur en/of samenstelling van het eiwit?

A: Nee.

V: (L) Ik denk dat een foton is een foton is een foton.

(Pierre) Maar fotonen hebben verschillende golflengtes. Eh... oké.

(Gaby) De graancirkel...

(L) Oh ja! Ik wilde vragen naar die graancirkel die verscheen op Chu's bruiloft. Vonden jullie het trouwens een leuke bruiloft?

A: Ja!

V: (L) Oké, was dus die graancirkel die verscheen in de vorm van de Cassiopaea sterrenformatie echt of door mensen gemaakt?

A: Echt! Wij stuurden een boodschap. Speelveld zal spoedig gelijk worden.

V: (L) Nou, ik weet niet of dat goed of slecht is!

(Chu) Nou, het is erg ongelijk op dit moment, toch?

(Artemis) Doe wat je moet doen voor het te laat is!

A: Niets duurt eeuwig.

V: (L) Hmm.

(Joe) Waarom was het niet het correcte Cassiopaea-symbool? Wat betekende 'W'? Het was een rechte W, niet het Cassiopaea-symbool.

(L) Het leek er wel veel op. Ik heb er naar gekeken.

(Joe) Alle lijnen waren even lang.

(L) Nee, dat waren ze niet. Ik heb zelfs het aantal cirkels geteld.

(Joe) Ik ook.

(L) En ze waren verschillend. Ja, dat waren ze! Zeker weten! [gelach]

(Barb) Vraag het hen!

(Joe) Het leek mij geen Cassiopaea-symbool, dus stond de 'W' voor iets anders?

(L) Iemand moet even de afbeelding pakken en 'm uitprinten!


1656509260115.png


(Scottie) Nou, de echte Cassiopaea bestaat uit een brede 'V' en een smalle 'V'. Deze WAS meer symmetrisch, maar... Hij was niet 'perfect', wat een beetje raar is...

A: Het hangt af van je perspectief en doel.

V: (Pierre) Ja.

(Scottie) OH! [Maakt 2 V's met vingers, houdt hoofd schuin terwijl hij ernaar kijkt] Dat klopt! Dat is interessant.

(Pierre) Het hangt af van...

(Chu) Van waaruit je het bekijkt.

(Pierre) Afhankelijk van je invalshoek, krijg je een andere geometrie.

(Andromeda) Juist.

(Pierre) Voor ons ziet het eruit als een Cassiopaea-W, omdat we op aarde zijn.

(Scottie) Dus we zouden kunnen berekenen waar zij waren toen ze het zagen. [gelach]


1656509372005.png


(Andromeda) Was er iets speciaals aan de idee van de gecodeerde boodschap?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (Andromeda) In welke taal?

(Scottie) Het zei 'love' in ASCII.

(Andromeda) Wat is dat?

(Scottie) Het is als cijfers en letters en leestekens in brokken van 8 bits.

A: Vergelijk met DNA.

V: (L) De codering in DNA.

(Scottie) Oh!

(Joe) Lavrov zei vandaag, geloof ik, dat de EU en de NAVO van plan waren een oorlog tegen Rusland te beginnen. Ik weet dat we het al gevraagd hebben en dat ze zeiden dat het buiten Oekraïne zou uitbreiden, maar is dat iets dat dit jaar gaat gebeuren?

A: Nog niet... of helemaal niet.

(Joe) Ze zeiden nog niet of helemaal niet... Maar ik meen dat ze in één sessie zeiden dat de oorlog zich buiten Oekraïne zou uitbreiden.

(L) Zal het zich nog steeds uitbreiden buiten Oekraïne?

A: Inderdaad. Maar veel oorlogvoerende partijen zullen spoedig opgeven.

V: (Joe) Geen twijfel. Betreft het waarschijnlijk een van de Baltische staten?

A: Mogelijk. Denk aan echte shock and awe. (NvV: zie voor uitleg van de term ‘shock and awe’ deze link)

V: (L) Nou, dat was het hele ding hoe de Bush-lui het noemden... Shock and awe. Maar het viel een beetje tegen als je het mij vraagt omdat het allemaal nep was. Ik bedoel, die hele foto die ze hadden van Saddam Husseins standbeeld dat omvergeworpen werd en ze hadden het allemaal van dichtbij zodat het leek alsof er een heleboel mensen omheen stonden. Maar als je een echte foto ervan van een afstand bekijkt, dan zie je dat er maar zo’n 25 mensen waren. Ze zetten het in de krant om het op een revolutie of zoiets te laten lijken.

(Joe) Maar de shock and awe was een verwijzing naar de eerste nacht van de aanval op Bagdad, toen ze 500 kruisraketten in één nacht afvuurden.

(L) Ik denk niet dat er veel shock and awe was. Ik denk dat er 'awe' was, maar geen shock.

(Joe) Het suggereert een plotseling onverwacht soort bombardement ... (Misschien gaat Rusland iets soortgelijks doen?)

(L) Goed, liggen we op schema met onze behandelingen inzake de hyperbare zuurstofkamertherapie (HBOT)? Gaat dit de goede kant op voor ons?

A: Ja!!!

V: (L) Nou, hoe komt het dat ik er zo moe van word??

(Artemis) Het verbruikt al je krachten om te helen.

A: Helen kost energie. Herinner je je vermoeidheid na stamcellen?

V: (L) Oh god! Jeetje... Ik kon nauwelijks langer dan een uur aan een stuk door mijn ogen openhouden. Ik ben nu moe en ik heb vandaag niet eens een HBOT-sessie gedaan.

(Andromeda) Hoeveel sessies zal ik nodig hebben?

A: 48 plus.

V: (L) Nou, jullie zeiden dat Artemis na 35 sessies genezen zou zijn.

(Pierre) En ze zit op 35.

A: Het doden van een ziekteverwekker betekent niet dat het proces voltooid is.

V: (L) Dus, 35 om een ziekteverwekker te doden en meer om...

(Artemis) ...te helen van de schade van de ziekteverwekker.

(L) Hoeveel meer heeft ze er nodig om van de schade te helen?

A: 35 plus.

V: (L) Dus, neem een korte pauze en daarna doe je er nog 35.

(Artemis) En hoeveel heeft mama er nodig?

A: Zeker meer dan 60!

V: (L) Ik heb er tot nu toe 31 gedaan. Halverwege. Dus misschien doe ik er wel 62. Dat is een 8. [gelach] En Barb? Hoeveel moet zij er doen?

A: Vergelijkbaar met jou.

V: (L) Het zal een tijdje duren.

(Pierre) Weet je, na jouw stamceltherapie voelde je je erg moe.

(L) Ik was UITGEPUT.

(Pierre) En in theorie genereert HBOT stamcellen. Het lijkt erop dat het niet zozeer de aanmaak van stamcellen is die ons moe maakt, maar de differentiatie van stamcellen...

(Andromeda) Het gebruik van de stamcellen.

A: Ja

V: (L) Oké, dus...

(Joe) Barb heeft een vraag over HBOT.

(Barb) Zoals jullie weten, ben ik bezig om dit thuis ook te gaan installeren. Wat zijn de kansen dat dat gaat lukken?

A: Als je opkomt voor je behoeften zal het gebeuren. Het is ook heel belangrijk.

V: (L) Heeft iemand nog andere vragen?

(Pierre) Ja, over fotonen. [gelach] Fotonen zijn allemaal hetzelfde. Is het samenhangende patroon dat door die fotonen wordt vertoond hetzelfde afhankelijk van de structuur van het eiwit?

A: Ja

V: (Andromeda) Samenhangend patroon?

(Pierre) Ze dansen op een georganiseerde manier. In een vorige sessie zeiden de C's dat er geen ruimtevirus nodig was voor de Pest 2.0 - recombinatie zal de klus klaren. Ik parafraseer. In een volgende sessie zeiden ze 'ruimtevirus'. Dus, het sluit elkaar niet uit.

(L) Niet nodig - recombinatie zal de klus klaren, maar...

(Joe) Recombinatie MET het ruimtevirus?

A: Ja

V: (Pierre) Oh ja.

(Joe) Dus een ruimtevirus dat niet per se zo gevaarlijk is, maar door de recombinatie als gevolg van het massale inentingsprogramma, het maakt het in principe erger.

(Pierre) Vormen de fotonen de schakel tussen het informatieveld en onze antenne-eiwitten?

A: Ja

V: (L) En jij, lieverd? Nog vragen?

(Ark) Ja. Stel dat we een tijdmachine kunnen bouwen. Wat zouden de positieve toepassingen van zo'n apparaat zijn?

A: Niet veel. STS gebruikt technologie om te controleren en te manipuleren, maar elk gebruik veroorzaakt cascades van negatieve gevolgen.

V: (Ark) Het logische 'niet veel' dat er enkele positieve toepassingen kunnen zijn. Ik zou graag voorbeelden willen weten.

A: Het veranderen van trajecten van de geschiedenis op vele schalen om extreem lijden te elimineren.

V: (L) Dus als jullie zeggen "vele schalen", dan bedoelen jullie zoals in een individueel leven, in het leven van een familie zou een andere schaal zijn, en het leven van een dorp of gemeenschap, een stad, een land en de planeet. Dat zijn verschillende schalen?

A: Ja en in zeldzame gevallen ook kosmisch. Wij zijn bijvoorbeeld op dit moment aan het tijdreizen.

V: (Joe) Dat suggereert dat tijdreizen kan worden omschreven als het in staat zijn om te communiceren met het verleden of de toekomst... maar alleen communicatie.

(Ark) Heeft zo'n machine een menselijke speciale operator nodig, of is het gewoon een machine?

A: Eerste optie.

V: (Ark) Is het zo dat als deze machine door STS zou worden bestuurd, de operator gedood zou worden?

A: Nee.

V: (Ark) Kan men op een of andere manier STS ervan weerhouden deze technologie te misbruiken of te gebruiken?

A: Nee.

V: (Pierre) Maar ze reizen al naar believen door de tijd en verstoren onze tijdlijn...

(Ark) Maar als wij dat ook kunnen doen, kunnen wij hun geknoei toch ook verstoren?

A: Intentie moet zuiver STO zijn voor beste resultaten.

V: (Chu) Maar geen mens is zuiver STO, dus een mens zou niet de operator mogen zijn.

(L) Nou, een mens kan een zuivere intentie hebben. Men kan het alleen niet erg lang vasthouden.

(Ark) Volgende vraag: Zo'n apparaat, is het gewoon een technologie, of heb je enige natuurkunde en theorie nodig om het te begrijpen en te bedienen?

A: Beste resultaten worden verkregen met kennis.

V: (Ark) Is deze kennis een soort esoterische kennis, of...

A: Nee.

V: (Ark) Bevat het wiskunde?

A: Ja

V: (Ark) Ik ben klaar. Dank jullie wel.

(Barb) Ik heb daar een vraag over. Wanneer? Wanneer zal zo'n machine worden uitgevonden?

(Artemis ) Dat is al gebeurd.

A: Dat is een gepasseerd station.

(Joe) Er zijn mensen die het hebben, maar wij hebben het niet.

V: (Barb) Oké, laat me dat anders formuleren. Wanneer zal het menselijk ras toegang hebben tot die technologie?

A: 4D.

V: (Joe) Dit is het probleem: in 4D of enige andere realiteit hebben sommigen een dergelijke intentie of een meer zuivere STO-intentie die het zouden kunnen gebruiken, maar zoals ze in het begin zeiden, de reden waarom je het zou gebruiken zou zijn om het traject van de geschiedenis op vele schalen te veranderen om extreem lijden te elimineren. Maar dan heb je een probleem met ga jij beslissen dat je het lijden van mensen op een planeet of waar dan ook moet elimineren, want wat als dat lijden noodzakelijk was? Wie zal dan dus de beslissing nemen om iemand ervan te weerhouden iets te ervaren? Hoeveel kennis zou je moeten hebben betreffende de brede implicaties van het iemand ervan weerhouden om een ervaring op te doen? Waar zou dat toe leiden? Wat zijn de domino-effecten?

(Chu) En dat zou een inbreuk op hun vrije wil kunnen zijn.

(Joe) Het lijkt er dus op dat het iets is dat alleen een manipulatieve STS-mentaliteit zou willen gebruiken.

(Andromeda) Tenzij je VEEL meer kennis had die we nu niet hebben. Je moet de vrije wil van andere mensen begrijpen om iemand anders daaraan te onderwerpen.

(L) Nou, het is fascinerend. Ik zou graag terug willen gaan en mezelf iets vertellen. En dat is wat ik hier doe: Ik kom terug en vertel mezelf iets.

(Joe) Maar dat is een paradox. Je zou kunnen denken dat als ik een tijdmachine had, ik niemands vrije wil zou belemmeren als ik het zou beperken tot het praten tegen mezelf in het verleden en mezelf in het verleden dingen vertellen. Maar het probleem is dat de persoon die je nu bent, afhankelijk is van alle ervaringen die die persoon in het verleden heeft gehad. Als je het verknald hebt...

(L) Als je het verknald hebt, heb je het voor een reden verknald.

(Joe) Jij in het heden die tegen jezelf in het verleden praat zou niet bestaan, omdat je veranderd bent.

(L) Daarom willen ze ons sommige dingen niet vertellen.

(Joe) Het is de tijdreisparadox.

(L) Kun je je voorstellen dat die technologie beschikbaar was voor mensen en iedereen er toegang toe zou hebben?

(Joe) Ze zouden er een potje van maken.

(L) Het zou een chaos zijn.

(Niall) Kijk wat er gebeurde toen mensen de mogelijkheid kregen om te praten met wie ze maar willen. Sociale media. Het internet. Het is WAANZIN!

(Ark) Je kunt je een volledig passieve tijdmachine voorstellen. Als je gaat, en je ziet het verleden, ziet de geschiedenis. Je wilt naar de tijd van Jezus of wat dan ook. Iets heel anders is op een andere schaal in staat zijn iets te veranderen zonder jezelf te doden.

(Joe) Maar het volgende is: Heb je een tijdmachine nodig, zeg in 4D, om gebeurtenissen uit het verleden te bekijken? Of is dat voor jou beschikbaar als een functie van die realiteit?

(Ark) Maar alleen al naar het verleden reizen gewoon om te zien...

(L) Een psychomanteum zou een passieve tijdmachine zijn.

(Joe) Kan iemand met een tijdmachine teruggaan en aanwezig zijn op een bepaald punt in het verleden? In een lichaam?

(Andromeda) Zoals Bill en Ted?

A: Ja

V: (Joe) En dan komen ze daar vast te zitten.

(Ark) Is er maar één hoofdgeschiedenis die je kunt bekijken, of zijn er veel alternatieve geschiedenissen?

A: Laatste.

V: (Joe) Dus dan is het verleden dat je hebt bekeken, is dat wat er gebeurd is of slechts een mogelijkheid?

(Ark) Ik bedoel, hoe kan er een verleden zijn dat een alternatief is voor mijn geboorte in 1943??

A: Je bent nu hier als gevolg van het volgen van specifieke vertakkende gebeurtenissen die zich manifesteren als gevolg van keuzes.

V: (Andromeda) Dus als je zou proberen fysiek terug te gaan of zelfs maar met jezelf te communiceren in het verleden...

(Ark) Wat weerhield ons van succesvol gebruik van psychomanteum?

A: Gebrek aan toepassing.

V: (Andromeda) Niet geoefend.

(Artemis) Het werd niet gebruikt - dat is wat er gebeurde! [gelach]

(Pierre) De waarschuwing aan het eind van de laatste sessie twee maanden geleden, is die nog steeds van kracht?

A: Ja. Pas op voor rustige perioden!

V: (Barb) Waarom heeft het zo lang geduurd voordat ik en Laura elkaar vonden? Waarom nu?

A: Je deed er zo lang over om de beslissing te nemen. Vanwege jouw neiging om iedereen tevreden te willen stellen.

V: (Barb) Ja. Ik snap het. Dat is... ja.

(Gaby) Als de volgende plaag komt, wordt die dan voorafgegaan door evidente kometaire explosies?

A: Kleine.

V: (Andromeda) En dan komen de grote daarna.

(Pierre) Kleine kometen, eh... Het is iets, he? Het zijn geen meteorieten.

(L) Oké, ik denk dat ik klaar ben. Ik kan niets bedenken dat ik in het bijzonder wil vragen. Is er iets dat we moeten vragen dat we nog niet gevraagd hebben? Beschouw het als gevraagd.

A: Ga door zoals gebruikelijk!! Tot ziens

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom