Dreaming in a Totalitarian Society

Last night I woke up from a nightmare, which I have practiced a lot in the past. I learned to recover quickly enough from these awakenings, that is to say to regulate stress, breathing and thoughts (without systematically forgetting) by quickly recognizing the dream.
It worked well last night. I ran out of breath and the recognized fear was intense, of a giant and powerful attack, more powerful than anything I know or can imagine.
Which leads me to think that it is rather desperate. On the Forum, the FotCM, and all of us in general.
I've been praying, trying to remember all the warnings from the Cs, I think almost systematic lately. It's nothing more than a dream, combining my fears and anxieties, but too powerful to keep it to myself.
Stay safe and alert.

Cette nuit je me suis réveillée d'un cauchemar, ce que j'ai beaucoup pratiqué dans le passé. J'ai appris à me remettre assez vite de ces réveils c'est-à-dire à réguler le stress, la respiration et les pensées (sans oublier systématiquement) en reconnaissant vite le rêve.
Cela a bien fonctionné cette nuit dernière. J'ai manqué de souffle et la peur reconnue était intense, d'une attaque géante et puissante, plus puissante que tout ce que je connais ou que je peux imaginer. Qui me laisse penser qu'elle est plutôt désespérée.
Sur le forum, la FotCM, et tous d'entre nous en général.
J'ai prié en essayant de me souvenir de toutes les mises en garde des Cs, je crois presque systématiques ces derniers temps. Ce n'est rien de plus qu'un rêve, combinant mes peurs et mes angoisses, mais trop puissant pour le garder pour moi.
Restez en sécurité et alertes.
 
Back
Top Bottom