Sessie van 31 december 2020

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 31 december 2020. Gelieve ideeën en commentaren te plaatsen op de originele thread van de sessie.


Sessie datum: 31 december 2020


Laura, Andromeda en Artemis aan het bord

Pierre, Joe, dugdeep, Gaby, Ark, Alana, itellsya, PoB, Ollie, fabric, Scottie, Chu, Niall, Noko the Wonderdog, the Lunar Module, Princess Leia

V: (L) Vandaag is het 31 december 2020. Het is Oudjaarsavond. De gebruikelijke verdachten en de Farmies zijn aanwezig. [Overzicht van de aanwezigen]

A: Hallo kinderen! Tironiaea van Cassiopaea hier vanavond. Energiegolven in overvloed in jullie domein. Vreemde verschijnselen nemen toe.

V: (L) Oké. Ik denk dat we gaandeweg wel zullen begrijpen waar dit allemaal over gaat. Wanneer jullie zeggen: 'Energiegolven in overvloed' en 'vreemde verschijnselen', is dat dan mogelijk de oorzaak van Ark's ervaring in het ziekenhuis in kamer 666?

A: Ja

V: (L) Zijn die energiegolven natuurlijk of kunstmatig?

A: Beide.

V: (L) Heeft dat ook te maken met de droom die hij vannacht had, namelijk de droom over de zombie die op ons huis kwam bonzen en binnenkwam? Hij schreeuwde en maakte me wakker.

A: Ja

V: (L) Dus, als jullie zeggen natuurlijk, hebben we het dan over vanuit de Aarde zelf?

A: En de planeten en de zon.

V: (L) Heeft het op enige manier te maken met deze recente conjunctie van Jupiter en Saturnus?

A: Enigszins, ja.

V: (L) Oké. Als jullie zeggen dat iets kunstmatig is, is dat dan zoiets als gerichte straling of geprogrammeerde dingen in de hoofden van mensen zoals het recente bericht van de Israëli's dat ze direct muziek in de hoofden van mensen konden stoppen? En natuurlijk wisten we al lang dat ze dat konden, want ik schreef erover in Secret History. Als je gedachten in de hoofden van mensen kunt stoppen, kun je allerlei droombeelden opwekken. Is dat waar we het over hebben?

A: Komt dicht in de buurt

V: (L) Bestaat er enige bescherming tegen het soort dingen die de geest binnendringen die iemand kan ontwikkelen?

A: Voeding helpt. Ook een sterke mentale en psychische hygiëne. Een "reiniging" is op zijn plaats als gevolg van doorgebrachte tijd op plaatsen waar zulke energieën zich verzamelen.

V: (L) Dus met andere woorden, als je tijd in deze ziekenhuizen hebt doorgebracht, kun je allerlei eigenaardige kleine energiezakjes oppikken. Goed... Wil je er iets over vragen, schat?

(Ark) Nee.

(L) Oké, dat was dan dat. Niall, heb je al wat vragen voorbereid?

(Niall) Gewoon een paar die ik vanmorgen heb opgeschreven... Ligt Trump eruit? [gelach]

A: Aha! Een interessante vraag! Hij is nog steeds president en is overweldigend gekozen. Hij heeft de steun van de meerderheid van de Amerikanen. Maar heeft hij de moed om te doen wat gedaan moet worden? Hoe dan ook, er vindt een titanenstrijd plaats achter de schermen en in de 4e densiteit! Of hij nu wel of niet het recht van de Amerikanen redt om hun president te kiezen, de VS bevindt zich nog steeds in moeilijkheden dankzij wereldwijde factoren.

V: (L) Met andere woorden, het is nog open of...

(Joe) Nou, wacht eens even... Het is een vrij kort tijdsbestek.

(L) Het is een zeer korte tijd, maar we zullen weten of hij de moed heeft of niet. En zelfs als hij de moed heeft, zou hij moedige stappen overleven?

(Andromeda ) Juist.

A: Goede vraag. Hij is bijna verdoemd als hij het doet en verdoemd als hij het niet doet. Eén ding is zeker, het presidentschap van Biden betekent een bijna onmiddellijk afglijden naar totalitarisme.

V: (L) Dus Trump is verdoemd als hij het doet, en verdoemd als hij het niet doet. En de VS is verdoemd als Trump het niet doet. Dus, ze zitten allemaal tussen twee vuren. Goed. Volgende onderwerp?

(Joe) Kunnen we een schatting krijgen van de waarschijnlijkheid dat Trump doet wat nodig is om het recht van de Amerikanen om hun president te kiezen te redden?

A: Op dit moment is het ongeveer 52 tegen 48.

V: (L) 52 dat hij het doet, 48 tegen. Met andere woorden, het is nog open.

(Joe) Dus dat wordt heel spannend!

(L) Ja, dat klopt. Dit is niet het Secretariat dat ervoor gaat. [gelach]

(Andromeda ) We hebben één week.

(Joe) Veel zal worden bepaald op 6 januari.

(L) Oké, heeft Niall het volgende onderwerp?

(Niall) Wat gebeurde er in Nashville op kerstochtend?

A: Boem!

V: (Joe) Dat krijg je als je zo'n vraag stelt.

(L) Troep erin, troep eruit.

(Niall) Dat is hoe de vraag luidde. Ik schreef het gewoon op.

(Joe) Werd de bomaanslag in Nashville op kerstochtend uitgevoerd door de man van wie ze beweren dat hij het gedaan heeft?

A: Ja. We hebben jullie al veel verteld over geprogrammeerd geweld dat bedoeld is om bevolkingen angst aan te jagen.

V: (L) Dus het is een van die... Zijn ze er ooit achter gekomen waar de bom van gemaakt was? Hebben ze dat gezegd?

(Joe) Ik denk niet dat ze dat gezegd hebben. Het was een typisch Unabomber-achtig scenario.

(L) Goed. Gaby zei iets over de Covid kwestie...

(Gaby) Dus het lijkt enigszins veranderd te zijn. Er lijkt een Terugkeer van Covid te zijn. Er waren een paar gevallen zoals die in maart gemeld werden, mensen met massa's in de longen, een soort interstitiële longontsteking, maar dat gebeurt nu met jonge mensen. Dus ik vroeg me af of dit het resultaat is van het nieuwe vaccinatieprogramma? Ook al is het nog niet officieel begonnen, er zijn er al duizenden ingeënt; iets van 40.000 tijdens de experimentele fase.

(L) Dus je zegt dat er enkele zeer ernstige gevallen van Covid zijn, en je vraagt je af of dat te wijten is aan degenen die gevaccineerd zijn?

A: Zeer waarschijnlijk. Maar vergeet niet wat de bevolking wordt aangedaan in termen van terreur en voorbestemd geloof. Verder creëert het dragen van mondkapjes een perfecte voedingsbodem voor mutaties en intensivering van de ziekte.

V: (L) Dus mensen worden geprogrammeerd om te geloven dat ze zullen sterven. Ook worden hun lichamen vergiftigd door hun eigen effluenten door het dragen van mondkapjes en door te veranderen in wandelende vuilnisbakken door hun eigen afval weer in te ademen... Het is alsof ratten zich voortplanten op vuilnisbelten, en virussen zich voortplanten op lichamelijke vuilnisbelten. Als je het afval niet op de juiste manier uit je lichaam haalt, word je een besmette vuilnisbelt, rijp voor allerlei ziekteverwekkers om naar binnen te gaan en het over te nemen.

(Joe) Er zijn verschillende vaccins. Twee van hen zijn boodschapper-RNA (mRNA) vaccins die nog nooit op mensen zijn toegepast. We weten min of meer wat ze doen. Ik vroeg me af of deze mRNA-vaccins bijzonder gevaarlijk zijn voor mensen in vergelijking met het standaardtype?

A: Ja

V: (Joe) Gevaarlijk in de zin van het vergroten van de kans dat mensen ziek worden, of een soort van... Wat is het gevaar van een dergelijk vaccin?

A: Knoeien met DNA is op zijn zachtst gezegd riskant. Door genetische recombinatie is elk individu uniek. De producenten van dit soort vaccins hebben niet goed overwogen dat sommige individuen kunnen worden getransformeerd in mutatie- en amplificatie- en massaproduktiefabrieken van iets veel ergers dan Covid.

V: (Joe) Geeft dat dan de meeste kans op een echte plaag? Een echte pandemie zou kunnen komen door het Covid-vaccin...

(L) Een echte, vreselijke pandemie zou kunnen ontstaan door de interactie van dit vaccin met het DNA van specifieke individuen. Er zou een klein percentage van hen kunnen bestaan, maar er is er maar één voor nodig.

(Gaby) Of zou het meer kunnen zijn als... Weet je, het is het spike-eiwit dat geproduceerd wordt dat lijkt op HIV en ook endogene retrovirussen die al in ons DNA zitten die geactiveerd kunnen worden en zich gedragen als de Zwarte Dood. Of zou het meer zoiets kunnen zijn als dat we meer kanker zullen zien, bijvoorbeeld?

A: Meer iets als de Zwarte Dood.

V: (Gaby) Hoewel we zeker al gezien hebben dat COVID reeds bestaande aandoeningen kan versterken en versnellen. Anderzijds hebben we op het forum gediscussieerd over dingen die we zouden kunnen nemen om ons te beschermen voor het geval we gevaccineerd moeten worden. Zullen andere mensen die gevaccineerd worden een bron van de potentiële Zwarte Dood zijn, zelfs als je niet gevaccineerd wordt?

(Joe) Dat was de idee. Dit mRNA vaccin zorgt ervoor dat je lichaam het spike-eiwit van dit coronavirus aanmaakt. Is het mogelijk dat in je lichaam dat eiwit gecombineerd kan worden met een ander, goedaardiger virus?

(Gaby) Van wat ik begrepen heb, zijn de componenten van het spike-eiwit homoloog aan sommige van onze endogene retrovirussen. Ze hebben in onze endogene retrovirussen zelfs dingen gevonden die op Ebola lijken.

(L) Met andere woorden, boodschapper-RNA in een vaccin stoppen is een heel, HEEL, heel slecht idee.

(Chu) En we hebben niet eens een gebeurtenis met kometen nodig om massale sterfte op de planeet te veroorzaken?

A: Ja

V: (Joe) Dit is een spike-eiwit van een externe ziekteverwekker die je lichaam niet maakt. Uiteraard verdedigt je lichaam zich ertegen.

(L) Maar je lichaam kan worden aangepast om het in massale hoeveelheden aan te maken en het bijzonder kwaadaardig te maken.

(Joe) Of om een hybride te maken met een ander virus in je lichaam.

(L) Dat brengt ons bij deze andere vraag. Pierre en ik waren aan het praten op weg naar het ziekenhuis, en hij zei iets tegen mij over iets waar hij aan gedacht had. Ik vroeg hem het op te schrijven. Hij schreef:

Terwijl ik nadacht over massale uitsterving, de verwijdering van verouderd leven en de introductie van nieuwe meer geëvolueerde levensvormen door middel van kometen en de virussen die deze introduceerden, maakte ik een analogie op een menselijke schaal: de dynastieke cycli, de opkomst en ondergang van beschavingen, ik vroeg me af of een noodzakelijke stap voor de laatste oogst [of het sluiten van de 309.000 jarige cyclus waar de C's ons al heel lang over vertellen], een grootse daad van barmhartigheid van het Universum was die ieder van ons een laatste kans gaf, een laatste kans om waarheid van leugens te onderscheiden.

Vormt de COVID-epidemie, deze wereldwijde gebeurtenis die ons allen diep raakt, waar de leugens nog nooit zo flagrant zijn geweest, de manipulaties zo doorzichtig, het verhaal zo vervreemd van de werkelijkheid, onze laatste kans om waarheid boven leugens te verkiezen?

Staan we voor wat misschien wel onze meest fundamentele en misschien wel laatste daad van vrije wil is, de ultieme keuze tussen waarheid en leugen, waarbij elk feit schreeuwt: "Het zijn allemaal verdomde leugens!" En laten we eerlijk zijn, als een individu de leugens in dit surrealistische COVID-bedrog niet kan zien, is het vermogen van die persoon om de energie van de waarheid in onze wereld over te brengen - of gewoon de waarheid te erkennen - onherstelbaar beschadigd.

Vanuit dit perspectief lijkt het erop dat het elimineren van individuen die deze leugens hardnekkig omhelzen zou kunnen worden gezien als een noodzakelijke reiniging op planetaire schaal.

Als dat het geval is, hoe gaat dat dan in zijn werk? Het scenario dat waarschijnlijk lijkt, ervan uitgaande dat het bovenstaande in de goede richting gaat, is dat de mensen die de grote leugen geloven het vaccin zullen aanvaarden en geen maatregelen zullen nemen om de nadelige effecten ervan tegen te gaan. We weten dat de vorige RNA-vaccinkandidaten tegen MERS en SARS werden gestopt omdat zij de bevattelijkheid voor andere virussen verhoogden. Wat als het COVID-vaccin de bevattelijkheid voor nieuwe, echte en dodelijke virussen op dezelfde manier verhoogt? Dat zou één manier zijn om degenen die de ultieme leugen geloofden, uit de weg te ruimen.

Een andere oplossing is gerelateerd aan de correlatie tussen tijden van onderdrukking, leugens en lijden, en kometaire gebeurtenissen (menselijke-kosmische connectie).
Maar de twee mechanismen (echte pandemieën en kometaire gebeurtenissen) sluiten elkaar niet uit. We weten van de Justiniaanse pest, die verscheen kort na een groot kometair bombardement, dat het grootste deel van het decadente onderdrukkende laat-Romeinse Rijk wegvaagde.

Kometen maken de introductie van nieuwe virussen mogelijk. Voor zover wij weten kan de nieuwe plaag hier al zijn, misschien meegedragen door de reusachtige vuurbol die onlangs in China is waargenomen.

Is het zo dat wat we hier zien een beeld geeft van de stelregel dat zij die rechts en links aandacht schenken aan de werkelijkheid, de werkelijkheid van de toekomst zullen zijn; en zij die de werkelijkheid negeren of proberen buiten te sluiten of te ontkennen, een droom in het verleden zullen worden?

(L) En dat is in feite de tegenstelling tussen hen die de waarheid geloven en hen die in de leugens geloven. Dus, is iets als deze frauduleuze pandemie - deze scamdemic, deze faux pandemie - waar het ZO duidelijk is voor zo'n groot aantal mensen dat het een zwendel en een compleet bedrog IS, is dit zoiets als een daad van barmhartigheid waar mensen eigenlijk nog een laatste kans krijgen om echt een keuze te maken tussen het geloven in de leugens of opkomen voor de waarheid? Is het zoiets?

A: Komt heel dicht in de buurt. Hetzelfde zou gezegd kunnen worden over de verkiezingen in de VS met betrekking tot de uitkomst voor de VS als geheel.

V: (L) Dus jullie zeggen dat het er niet echt toe doet dat Trump een gebrekkig persoon is. Hij is de persoon die gekozen is. Als dat niet wordt erkend, dan geloven mensen leugens en dat kan in kosmische zin effect hebben op de toekomst van de VS? Klopt dat?

A: Ja

V: (L) Met andere woorden, dat over die 5D Stad op een Heuvel (NvV: in de Engelse tekst wordt de term '5D City on a Hill' gebruikt)?

A: Ja

V: (L) Maar wereldwijd hebben we... hoe vecht je tegen zoiets? Ik bedoel, om de hele nacht van te huilen! De media zit ZO op slot. Artsen en verpleegkundigen en wetenschappers en mensen die zich uitspreken en die de waarheid vertellen... Ze worden lastig gevallen, misschien zelfs vermoord, in de gevangenis gezet, hun vergunning wordt ingetrokken, ze komen op een soort zwarte lijst of database die zegt: "Jij bent slecht geweest!"

(Pierre) Dat is het negatieve aspect ervan. Maar het positieve aspect is dat de intimidatie of vervolging van die artsen die de waarheid spreken een bewijs temeer is van de leugens en het geweld dat door de autoriteiten wordt gebruikt. Dus, alle feiten zijn voor iedereen zichtbaar om de wereldwijde leugen te zien die de COVID Pandemie is.

(Joe) Dat soort testen van mensen om waarheid en leugens van elkaar te onderscheiden, is al op serieuze wijze aan de gang sinds 9/11.

(L) Nou, sinds JFK en zelfs door de geschiedenis heen!

(Joe) Ja, maar sinds 9/11 zijn er zoveel dingen geweest die daarmee te maken hebben. We blijven zeggen dat 9/11 een keerpunt was. Er zijn sindsdien zoveel dingen gebeurd dat mensen dachten: "Wacht eens even, dat klinkt niet goed..." En zeker, dit COVID gedoe is overal om je heen, maar ik ben er helemaal niet zeker van dat het een laatste kans is...

A: De mensheid heeft een laatste kans. Zullen ze die grijpen?

V: (L) Ik weet het niet... Ik zie het heel somber in. Ik weet niet...

(Chu) En het probleem is dat we weten dat om te groeien, je moet lijden, toch? Maar in dit geval, is het nog geen echt lijden. Vooral in het Westen, is het meer angst. De mensen die leugens geloven zijn gewoon bang om te sterven. Het is geen echt lijden veroorzaakt door levenservaring. Dus is het nog moeilijker om een keuze te maken of ervan te groeien.

(Joe) Ja, maar ik denk dat ze zeggen dat de mensheid een laatste kans heeft om de waarheid te leren kennen en de realiteit te aanvaarden ZONDER het massale lijden. Als ze die niet aangrijpen...

(L) Dan krijgen ze het massale lijden voor de kiezen, dubbel en dwars waarschijnlijk.

A: Ja

V: (L) Als ze hierin trappen, zal het lijden exponentieel toenemen en zullen mislukking en ineenstorting in rap tempo worden bereikt.

A: Ja

V: (L) Oké... Nou, ik denk dat dit wel zo'n beetje is waar we ons zorgen over maken. Eén ding dat ik graag zou willen weten is dat dit Oudjaarsavond is - de laatste dag van dit annus horribilis. Er zijn goede dingen uit dit jaar voortgekomen. Ondanks het feit dat Ark ziek was, was er een geneesmiddel, en dat heeft hij kunnen krijgen. Het was langdurig en stressvol voor iedereen. Tegelijkertijd was het er, en dat was een ENORM licht aan het eind van de tunnel. We zijn bijna aan het einde ervan. Hij heeft het heel, heel, heel goed gedaan en daar ben ik ECHT dankbaar voor. Het is ook zeer waarschijnlijk dat hij al heel lang iets had dat langzaam aan het groeien was, en misschien is het versneld nadat hij ziek werd. Met als resultaat dat het onder onze aandacht werd gebracht door al het medische werk dat werd gedaan. Dus, weet je... Ik kijk naar het positieve, of maak limonade van de citroenen die ons dit jaar zijn geserveerd. Het is echt verschrikkelijk geweest. En natuurlijk vormt een deel van het probleem van wat we het afgelopen jaar hebben meegemaakt, dat mensen lijden en de donaties aan onze organisatie zijn gedaald, hetgeen mijn stress heeft vergroot. Het is erg moeilijk voor ons om te functioneren met de HELFT van wat we normaal ontvangen. We weten niet of we in het komende jaar in staat zullen zijn om het licht in de tent brandend te houden. Zullen we in staat zijn om de sessies door te laten komen? Zullen we zelfs de gemoedsrust hebben om ze te houden? Hoe kun je iets doen als je niet een beetje gemoedsrust hebt... Hoewel God weet, dat niemand dat nog heeft tegenwoordig. Dus, hebben jullie nog een laatste woord voor ons voor het laatste beetje van 2020 voordat we 2021 ingaan?

A: Zij die meer kunnen geven, moeten dat nu meer dan ooit doen. Zoals we al eerder hebben gezegd, staat geld gelijk aan energie. Die energie helpt jullie allemaal om door te gaan en het centrum te versterken. Als het centrum standhoudt, zullen de spaken en satellieten dat ook doen. De PTB (NvV: ‘Powers That Be’, de machthebbers) proberen het moeilijk of onmogelijk te maken. Maar het centrum moet standhouden voor iedereen. Wij roepen al jullie leden op om te doen wat ze kunnen. Er is nog veel meer onrust op komst. De hoop van jullie domein rust op jullie netwerk. Het zou zonde zijn om die hoop te verspillen. Tot ziens.


EINDE VAN DE SESSIE


(L) Er zijn dus een heleboel mensen die niets KUNNEN doen, maar er zijn er die het nog wel kunnen en er zijn anderen die meer kunnen doen. Dus ik hoop dat ze dat doen, want anders ziet het er niet best uit.

(Andromeda) We zijn daarvoor volledig afhankelijk van hen.

(L) We werken voor hen allen, en we vertrouwen op hen om ons te helpen om overeind te blijven en te kunnen werken.

(Andromeda) Gaven ze een paar sessies geleden niet een tijdschema wanneer de echte pandemie een aanvang zou nemen?

(Gaby) Twee jaar.

(Chu) En in maart van dit jaar was het de eerste keer dat we vroegen naar de eerste lockdown.

(Pierre) Nog 15 maanden te gaan.

(L) Ja, nou... Met wat Gaby tegenkomt en de rare zaken die naar boven komen, worden de dingen vreemd. Met de dromen die Ark heeft... Dingen worden steeds vreemder. Er was die sessie lang geleden waarin ze ons vertelden om dromen bij te houden, weet je nog? Dat was in 1997 of 1998. Ze spraken specifiek met Ark over dromen, denk ik. Ze zeiden dat hij dromen had die ons zouden vertellen of waarschuwen dat er iets gaande was. Ik denk dat dromen over een zombie en een zwarte klodderige geest die probeert binnen te komen ons vertelt dat er daarbuiten dingen zijn die niet erg prettig zijn.

{De verwijzing is naar de sessie van 4 juli 1998 die vooral uit een discussie bestond over toekomstige Aardveranderingen zoals bombardementen door kometen, enz. In die sessie was ook de eerste vermelding van de mens-kosmische connectie, dat "rampen cycli inhouden in de menselijke ervaringscyclus die overeenkomt met de passage van komeet cluster. " en "Menselijke cyclus weerspiegelt cyclus van catastrofe. Aarde profiteert in de vorm van periodieke reiniging. Tijd om aandacht te schenken aan de tekenen aan de wand. Deze zijn aan het escaleren. Ze kunnen zelfs 'gevoeld' worden door jou en anderen, als je oplet." Een zeer interessante sessie met enkele echo's van deze huidige. Hoe dan ook, de specifieke verwijzing over dromen luidde als volgt:

A: Je mag doen wat je wilt, maar houd één oog en één oor gericht op de huidige gebeurtenissen. En, heel belangrijk, houd dromen bij. Arkadiusz ook.

V: (L) Zal er enige communicatie met ons zijn door middel van onze dromen?

A: Visioenen.

V: (L) Waar zullen deze visioenen vandaan komen?

A: Ether. }

(Joe) Ze zeiden ook na zijn verblijf in het ziekenhuis dat hij zich moest reinigen.

(Chu) Wat bedoelden ze met reinigen?

(L) Wat we eerder deden. We weten wat we moeten doen. Natuurlijk, misschien kan het geen kwaad om wat zout rond onze kamer te strooien.

(Andromeda ) Het kan nooit kwaad om zout te strooien! We kunnen ook wat salie en Palo Santo branden.

(L) Nou, ik ga nu naar boven om zout te strooien. Die stinkende dingen doe ik morgen wel.

(Chu) Dus wij vermijden het vaccin en andere mensen die het hebben genomen, terwijl anderen ons vermijden! [gelach]

~ HET EINDE ~
 
Back
Top Bottom