Sessie van 22 oktober 2022

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 22 oktober 2022. Gelieve ideeën en commentaren op de originele thread van de sessie te plaatsen.

Sessie van 22 oktober 2022


Laura en Andromeda aan het bord

Pierre, Joe, Gaby, Ark, PoB, Chu, Scottie, Niall, Noko de Wonderdog

Aanwezige FOTCM-Leden via Zoom:

3DStudent, 987baz, A Jay, Adobe, Aeneas, aimarok, Aiming, Alana, Alejo, Altair, Ana Huitzil, Anamarija, anartist, AndrewMn, Andrian, Anthony, Approaching Infinity, Beau, Bjorn, Bluefyre, Bobo08, brandon, Breton, cassandra, Chad, cinnamon, ClaudiaYG, Cosmos, Deliverance, Dirgni, dugdeep, Eboard10, Ellipse, Ennio, fabric, Fallen_735, Floetus, Gandalf, Gawan, genero81, Glenn, herondancer, Hesper, hesperides, hlat, iamthatis, irjO, IronFloyd, JeanneT, JEEP, Jefferson, Jenn, Josi, Juba, Keit, Kenlee, keyhole, KINYASH, KJN, Konstantin, Korzik18, Lainey, laurentien2, Laurs, Learner, Liam1310, Lilou, logos5x5, loreta, LQB, Luc, lucius, Madara Horseman, Maiko, Manitoban, marek760, Mari, Mariama, Mark, Mark7, Martina, maxwell1110, Michal, Mikael, Mike, Mikkael, mimimari, MK Scarlett, mkrnhr, Mr.Cyan, msante, Nav, NewEngand Seeker, Nicholas, nicklebleu + his wife, Nienna, Obi, Ollie, Oxajil, Pecha, Puma, Redrock12, Renaissance, Arwenn, Ryan, rylek, Ryu, Saman, seek10, seeker2seer, Stoneboss, sToRmR1dR, Theodor, thorbiorn, Timótheos, Tristan, Turgon, Ursus Minor, vulcan59, warren, whitecoast, will01, Windmill Knight, Yas, Ysus, Zar


V: (L) Voelt iedereen de marteling dat de buitenwereld naar de hel gaat en dat we er niets aan kunnen doen? Voelen jullie je gekweld, ontzet, walgend, verbaasd, opstandig, hulpeloos... Gewoon, oh mijn god! En realiseren jullie je hoe SNEL het allemaal gaat? Ik bedoel, het was allemaal al enigszins vreemd sinds 9/11, maar tot ze die kleurenrevolutie in Oekraïne begonnen, was alles nog min of meer normaal. Vanaf dat moment raakte alles in een stroomversnelling. Dat was in 2014 en nu is het 2022. 8 jaar. Het is KRANKZINNIG! Ik kan het niet geloven. De waanzin... Ze laten travestieten of transgenders of wat dan ook drag queen shows houden voor 3, 4, 5, 6-jarige kinderen. Ze leren hen over seks, vertellen hen dat masturberen op 7-jarige leeftijd voor de klas normaal is, staten nemen wetten aan die minderjarigen toestaan naar hun staat te komen voor een geslachtsveranderende operatie, het permanent ontsieren en misvormen van hun lichaam zonder toestemming van hun ouders... Beseffen jullie hoe absoluut krankzinnig dat allemaal is? En dat gedoe met die gendervoornaamwoorden: Oh mijn god... Het is gewoon... Het is Sodom en Gomorra, mensen - ik bedoel, echt waar. Het is totale waanzin.

Zijn we er klaar voor? Nu ik mezelf zo opgefokt heb, kunnen we beginnen.

A: Hallo mensen van Cassiopaea. Goedenavond van Lourtia van Cassiopaea.

V: (L) Nou, jullie zijn wat traag vanavond. Is dat omdat mijn energie een beetje versnipperd is?

A: Ja. Zal zo meteen bijtrekken.

V: (L) Ik wil dus beginnen met het stellen van een paar vragen, jongens. Geef me een paar minuten en dan gaan we verder met jullie vragen. Ik had laatst een droom over jar. Ik vroeg me af of dat erop wijst dat hij nu uit zijn winterslaap of slaap komt na zijn overlijden?

A: Ja

V: (L) Kunnen jullie op een bepaalde manier met hem communiceren?

A: Ja

V: (L) Dat wil zeggen, ik vraag jullie om hem de vragen te stellen en jullie kunnen zijn antwoorden doorgeven?

A: Ja

V: (L) Oké. Ik denk dat we... Wat was de symboliek van deze "ontmoeting" uit mijn droom? In mijn droom waren we op een bijeenkomst in een zaal waar een lezing zou worden gehouden. Hij kwam binnen, glimlachte breed, zwaaide met zijn hand en ging drie rijen voor ons zitten. Dat is eigenlijk alles wat er in de droom gebeurde. Symboliseerde dat iets?

A: Ja. Jar kon eindelijk genieten van hetgeen waar hij het meest van hield zonder schuldgevoel of afleiding.

V: (L) Oké. Waar ging de lezing in dit auditorium over?

A: De verspreiding van kennis en familiegemeenschap van zielen.

V: (L) Voelt jar zich nu beter?

A: Ja veel beter.

V: (L) Is er nog iets dat ik over jar moet vragen?

(Andromeda) Is er iets dat hij ons wil vertellen?

(L) Ja, is er een boodschap die jar wil overbrengen?

A: Nog niet. Hij is zich nog aan het aanpassen. Maar hij wil dat {zijn vrouw} weet dat het allemaal waar is en dat ze meer vertrouwen moet hebben.

V: (L) Verder nog iets?

A: Nee.

V: (L) Nou, ik weet zeker dat zij weet wat "Het is allemaal waar" betekent. Dat was het eerste waar ik aan dacht. Het tweede waar ik aan denk is dat mijn enigszins wat verwarde gevoel en een beetje een gevoel van... Ik weet het niet, het is alsof... Nou, net als iedereen word ik echt gestoord van wat er gebeurt. Soms heb ik het gevoel dat als ik geen steun heb, ik niet door kan gaan. Ik kan het niet blijven doen. Ik voel zoiets als... Ik kan het niet eens beschrijven. Het is alsof er iets mis is. Nou, laat me dit vragen, omdat dit iets is dat me zorgen baart: We hadden het gedoe met de Twee Petten. Ik denk dat we vroegen naar het verschijnen van de twee petten. Pierre, weet je nog?

(Pierre) Het ging over het splitsen van werkelijkheden. En ik vroeg het onlangs, en... Ik weet het antwoord niet meer.

(L) Hoe dan ook, de twee petten zijn nu verdwenen, allebei.

(Andromeda) ALLEBEI?

(L) Ja. Ik weet niet hoe dat gebeurd is. De ene dag waren ze er nog en nu zijn ze weg. De periode dat die twee petten bestonden en in ons bezit waren, was een zeer, ZEER moeilijke tijd. Dat was toen Ark ziek werd, hij kreeg chemotherapie en er speelden allerlei andere dingen. Dus ik wil gewoon weten wat er in vredesnaam aan de hand was?

A: Poging van de zijde van 4D STS om de werkelijkheid van jouw missie te splitsen en vervolgens een totaal andere bestemming te geven.

V: (Pierre) Dus nu de twee petten verdwenen zijn, betekent dat, dat het ze niet gelukt is om de werkelijkheid te splitsen?

A: Ja

V: (L) Nou, het lukte hen niet om die te splitsen, maar ze creëerden een tijdelijke lus.

(Pierre) Maar die is nu weg.

A: Ja

V: (L) Eh... Nou, dat is vreemd. Hoe gaat zoiets nou precies in zijn werk?

A: Er wordt een alternatieve werkelijkheid gecreëerd met het oog op manipulatie, en dan worden elementen door de sluier tussen de werelden gestuurd die de huidige werkelijkheid binnensijpelen met de bedoeling te overweldigen en te vervangen. Dat was de pet.

V: (L) Dus de pet was één van de elementen die gestuurd werden. Is dat omdat Ark de pet daadwerkelijk op had toen deze poging werd ondernomen om dingen door de sluier tussen de werelden te sturen?

A: Ja

V: (L) Dus de pet raakte erbij betrokken. Nou, waarom kreeg hij dan geen tweede overhemd, tweede broek, tweede fiets? Ik bedoel... Jee zeg. [gelach]

A: Pet werd als teken gestuurd. 4D STS moeten zichzelf op een of andere manier kenbaar maken.

V: (Joe) Is dat waarom bij uitdrijvingen de priester eist dat de demon zijn naam geeft?

A: Ja

V: (Joe) Ze vinden het niet leuk om zichzelf kenbaar te maken. Zijn ze daartoe verplicht; alsof het een soort wet is?

A: Ja

V: (L) Mm-oké. Dus de pet was een teken, een verklaring en deze kwam tot ons door de sluier tussen de werelden... Als het lijkt op het eerder door de C’s beschreven ontvoeringsscenario, moet het er natuurlijk als volgt uitzien: in een andere wereld creëren zij [4D STS] een exacte replica van het fysieke menselijke lichaam, en dan plegen zij een soort virtuele ontvoering. Ze ontvoeren een spirituele essentie of zoiets, en die nemen ze dan mee en stoppen het in...

(Joe) Die stoppen ze in de kopie, werken dan aan de kopie en voegen het weer samen in het origineel.

(L) Ja, is dat wat er in dit geval gebeurd is?

A: Ja

V: (L) En ik neem aan dat... Nou, Ark was degene die ziek werd en alles gebeurde met hem, dus ik neem aan dat hij het doelwit was?

A: Ja

V: (L) Hmm. Wat kunnen we nog meer vragen?

(Niall) Kan dit weer gebeuren?

A: Behoedzaamheid en eenheid!!!

V: (L) Goed.

(Pierre) Welk percentage kennis hebben wij momenteel als groep in vergelijking met het gemiddelde beginnende wezen van de vierde densiteit?

(L) Het gemiddelde instapniveau van een 4D-wezen?[gelach]

(Pierre) Dat is een specifieke vraag! [gelach]

A: 63 procent.

V: (L) En dat is als groep.

(Pierre) En dat is niet slecht! Weet je nog dat je jaren geleden vroeg hoeveel kennis jij had in vergelijking met de Illuminati. En dat was 2 procent.

(L) Ja, maar dat was individueel, ik vroeg het niet voor de groep.

(Pierre) Ja, maar ik ben blij met dit antwoord.

(L) Het is duidelijk dat werken in groepsverband zeer wenselijk is. Wat de één niet ziet, ziet de ander wel. Waar de één niet aan denkt, daar denkt de ander aan.

(Chu) Maar we zijn duidelijk nog niet klaar.

(L) Ja, we zitten zeker nog niet op het instapniveau van 4D. [gelach] Oké, ik denk dat we nu verder kunnen gaan met de vragen van de groep, tenzij jullie brandende politieke vragen hebben?

(Joe) Die zullen zij waarschijnlijk stellen.

(L) Oké, we vertrouwen erop dat jullie alle relevante vragen stellen die iedereen wil weten. Denk bij het stellen van je vraag: Wil iedereen in de groep het antwoord erop weten?

(Joe) Of is het voor iedereen nuttig?

(L) Ja, zou het nuttig zijn voor anderen om te weten, of bevredig je gewoon je eigen verlangens?

(Niall) Het is al te laat, de vragen zijn al gesteld!

(L) Oké, Chu scrollt voor mij. (Verwijzend naar de vragen die op het scherm verschijnen.)

(Chu) Wees kieskeurig, want zoals gewoonlijk zijn er een HELEBOEL vragen...

(Ze Germans) Welk percentage van de inwoners van Romeins Italië sprak Latijn als moedertaal op de dag dat Caesar werd vermoord?

A: 3 procent.

V: (L) Dus niet zoveel.

(Ze Germans) Wie zijn de "architecten van de menselijke talen"?

A: De bouwers van genen!

V: (Ze Germans) Hoeveel jaar na de moord op Caesar barstte de Vesuvius uit waardoor Pompeii verwoest werd?

A: Ongeveer 100

V: (L) Dus wanneer zou dat zijn?

(Pierre) 60 na Christus.

(Niall) Officieel 79 na Christus.

(L) Dus dat zou dan 60 na Christus zijn en de officiële datum is 79 na Christus of zoiets. Dus, dat ligt in de buurt. En ze zeiden 'ongeveer'.

(Ursus Minor) Wie heeft Nord Stream opgeblazen?

(L) Vind je het echt nodig om die vraag te stellen? [gelach]

A: Jullie weten wie!

V: (L) Nou, we vragen het gewoon!

(Joe) Ze hebben het toegegeven.

A: Jullie favoriete alfabetsoep.

V: (L) CIA?

A: Ja

V: (L) Alleen?

A: Nee

V: (L) Dus ze hadden hulp van militaire...

A: Ja

V: (L) Britten?

A: Ja

V: (L) Mossad?

A: Ja

V: (L) Duitsland?

A: Ja

V: (L) Polen?

A: Ja

V: (Joe) De NAVO heeft het gedaan. Dat is voldoende.

A: Komt dicht genoeg in de buurt. Het is het beste om alle schuldigen bij elkaar te hebben.

V: (L) Met andere woorden, als ze allemaal samen schuldig zijn, zal niemand klikken.

(Niall) En dat doen ze al sinds Caesar vermoord werd.

(Eboard10) Zullen de westerse regeringen deze winter de coronabeperkingen opleggen?

A: Ze zullen het proberen.

V. (Eboard10) Heeft iemand de hand gehad in de dood van koningin Elizabeth?

A: Nee.

V: (L) Ik denk dat ze er klaar voor was.

(Eboard10) Astrologe Svetlana Dragan denkt dat er in de komende 6 maanden een aantal ernstige economische en natuurlijke gebeurtenissen zullen plaatsvinden. Is ze iets op het spoor?

A: Komt dicht in de buurt!

V: (LQB) De IRAS-B satelliet deed een belangrijke ontdekking (in de jaren '80) die prompt werd verdoezeld. Wat werd er ontdekt?

A: Moederschip in een baan om de aarde.

V: (L) Nou, dat is eng.

A: Het is gewoonlijk verborgen, maar verliest soms zijn dekmantel door elektromagnetische anomalieën rond de planeet.

V: (L) Dus op een bepaald moment was het zichtbaar toen deze satelliet een glimp opving, klopt dat?

A: Ja

V: (L) En natuurlijk als het weer verhuld werd en ze het niet meer konden vinden, hmm... Dat zou gênant zijn.

(Rancho Relaxo) In de sessie van 3 december 1994 gaven de C's een lijst van belangrijke gebeurtenissen in verband met de Wave, waaronder: explosie in Oekraïne; chemisch of nucleair. Is dit nog steeds relevant?

A: Met kleine veranderingen. Let op overstromingen in Afrika.

V: (L) Ik denk niet dat overstromingen in Afrika deel uitmaakten van die reeks. Dat werd in een andere sessie genoemd.

A: Ja

V: (L) Ze noemden wel "overstromingen in Afrika" als een soort markering. Er zijn nu enkele grote overstromingen - erger dan we ooit hebben gezien.

(Rancho Relaxo) We zagen heel vreemde video's van mensen die toevallen kregen, alsof ze plotseling werden aangevallen. Ze draaien rond en vallen dan op de grond, waarbij ze hun armen opheffen en soms trillen terwijl ze op de grond liggen. Er werd gezegd dat dit door de vaccins komt, is dat zo? En zo ja, wat voor soort reactie is dit?

A: Herseninfarcten vergelijkbaar met epilepsie.

V: (Joe) Het probleem is dat mensen met epilepsie en regelmatige aanvallen gewoon gefilmd kunnen worden en dat wordt dan online gezet...

(L) Ja, dus zijn deze gefilmde gebeurtenissen gerelateerd aan het vaccin?

A: Sommige.

V: (L) En sommige laten alleen mensen met epilepsie zien?

A: Ja

V: (L) Ik denk dat een epilepsieaanval op een heel karakteristieke manier ontstaat.

(Gaby) Ik heb die video's bekeken en het leken mij gedeeltelijk epileptische aanvallen.

(L) Ik ben getuige geweest van heftige en zware epileptische aanvallen.

(Pierre) Weet je nog dat ik die aanval had en achter een denkbeeldige vlieg aanzat? Het was net als op die video's.

(Gaby) Het was een gedeeltelijke aanval, ja.

(Joe) Het is het internet.

(L) Nou, er zijn twee factoren: Ten eerste zijn er nu overal enorm veel videocamera's. Natuurlijk zullen veel meer mensen die een aanval krijgen op video worden vastgelegd, eenvoudigweg omdat die aanvallen gebeuren.

(Joe) En ook omdat mensen beweren dat vaccins aanvallen veroorzaken, zet iedereen die een aanval opneemt het als een "vaccinatie-aanval" online.

(L) Juist.

(Pierre) En er is misschien een toename van aanvallen vanwege het vaccin.

(L) Dat zou kunnen. Er is zeker een toename van allerlei andere ziekten door het vaccin.

(Ze Germans) Hoe gaat Poetin om met alle stress en druk waaraan hij wordt blootgesteld? Zijn er speciale methoden die hij gebruikt? Zo ja, welke?

A: Vraag het hem!

V: (Joe) Stuur hem een e-mail.

(Andromeda) Komt hij binnenkort op bezoek?

(Joe) Ja. Vast wel. [gelach]

A: Afwachten en zien.

V: (L) Ik denk niet... Misschien gaan we hem bezoeken, ik weet niet...

(Ze Germans) Wat is de ware oorsprong van Russofobie? Is er een hyperdimensionaal aspect aan verbonden?

A: Absoluut!!!

V: (L) Hmm.

(Joe) Daar is een boek over.

(Niall) Er is een compleet boek over. Het is zo oud als het westen. Het is ingebouwd in ons gehele westerse systeem.

(L) Waarom?

(Joe) Vanwege wat er vandaag gebeurt.

A: Zuiverheid van de genen van de ziel.

V: (L) Waarom zeggen jullie "genen van de ziel"?

A: Omdat het niets te maken heeft met fysieke manifestaties. Het heeft veel te maken met de locatie [van Rusland] en de resonantie ervan.

V: (Pierre) Hebben de C's niet ooit gezegd dat de ware Semieten moeilijker te controleren waren door 4D?

A: Ja

V: (L) Dus veel van de volkeren in de Russische regio zijn, ondanks hun fysieke verschijningsvorm, - vanwege hun nabijheid en de waarschijnlijkheid dat zij zich door de eeuwen heen met elkaar hebben vermengd - dragers van iets dat deels menselijk is en deels... eh, "engelachtig" (laten we het "engelachtig" noemen, hoewel we eigenlijk iets bedoelen als een vierde densiteit van andere planeten of zoiets)? Klopt dat?

A: Ja, komt dicht genoeg in de buurt.

V: (L) Dus dat kan van toepassing zijn op de verschillende types omdat er zoveel verschillende soorten Russen zijn...

(Andromeda) Het heeft misschien meer te maken met hun locatie en cultuur en dat soort dingen...

(Niall) Is dit deels de reden waarom Genghis Khan zo'n groot rijk opbouwde? Heeft dat ook met de locatie te maken?

A: Dat gaat een beetje ver.

V: (L) Ik zou zeggen dat Genghis Khan een rijk wilde stichten, gewoon omdat hij dat wilde.

(Niall) Ja, maar wel het grootste uit de geschiedenis, en met paarden.

(L) Ja, maar we weten niet... Was zijn campagne geïnspireerd door STS of STO?

A: STS.

V: (L) Dus misschien probeerden ze wat goeieriken te vermoorden - ik weet het niet.

(Ellipse) Worden genetisch gemodificeerde muggen gebruikt om mensen te vaccineren met het coronavaccin?

A: Nog niet.

V: (Ursus Minor) Waar is de Koningin aan gestorven?

A: Gebroken hart geholpen door het vaccin.

V: (Mike) Is antimaterie-bewustzijn, specifiek bewustzijn van de 7e densiteit, dat zich samenvoegt uit het Universele Informatieveld (UIF) en dus materialiseert om materie te evenaren als energie wordt toegevoegd in experimenten of middels kosmische stralingsenergie?

A: GVB.

V: (Andromeda) Gvb?

(L) Wat betekent dat?

A: Geen van bovenstaande.

V: (loreta) Kan een portaal gesloten worden?

A: Ja

V: (Andromeda) Hoe?

(L) Hoe sluit je een portaal?

(Ark) Door energie weg te leiden.

A: Ja

V: (L) Door de energie ervan af te tappen.

(Joe) Dus je zou ervoor moeten vechten. Kunnen we portalen sluiten met elektromagnetische straalwapens?

A: Ja

V: (Joe) Hoe komen we daar aan? [gelach]

A: Maak er eentje!

V: (Ze Germans) In vorige sessies werd erop gezinspeeld dat Poetin misschien een goed team heeft dat met en/of voor hem werkt. Zijn er leden van dat team die niet zo bekend en/of beroemd zijn?

A: Ja

V: (Ze Germans) Maakt Shoigu deel uit van dat team?

A: Ja

V: (Ze Germans) Zo ja, is hij een van Poetins meest vertrouwde en solidaire leden van dat team in vergelijking met anderen?

A: Ja

V: (L) En onze goeierik Lavrov?

A: Ja

V: (L) Ik ben gewoon DOL op Lavrov! Hij is zo'n SCHATJE, net een teddybeer! [gelach]

(Chu) En Zakharova ook.

(irjO) Vraag over archeologie: Teotihuacan, bekend als "De stad van de goden", is een oude Meso-Amerikaanse stad gelegen in het valleigebied van Mexico, waar ook de piramides en zo zijn. Het is indrukwekkend en niemand weet wie het gebouwd heeft. De Maya's bezetten de stad toen die al verlaten was. Er bestaat een theorie dat de Olmeken, een oude beschaving, de oorspronkelijke bouwers waren. Waren de Olmeken de oorspronkelijke bouwers? Zo ja, wat is er met hen en de stad gebeurd?

A: Komt dicht genoeg in de buurt. Ze stierven uit door honger en ziekte.

V: (MK Scarlett) In de vorige sessie zeiden de C's over Joe's vraag "Hoe correct zijn de ideeën van wetenschappers over virussen?": "Komt dicht genoeg in de buurt, maar er is veel dat ze niet weten, waaronder het feit dat een virus een transdensiteitsstructuur is." Wat zijn de mechanismen/structuren of andere dingen die ze niet weten?

A: Etherisch bijvoorbeeld. Ken jij zulke structuren?

V: (L) MK Scarlett?

(MK Scarlett) Ik begreep de vraag niet, sorry.

(L) Ze vroegen of jij kennis draagt van zulke structuren.

(MK Scarlett) Nee, ik vroeg wat ze zeiden: "Ze weten het niet." Wat weten we niet? En: Wat weten de wetenschappers niet?

A: Een meer gedetailleerd antwoord zou zeer technisch en langdurig zijn.

V: (Joe) Ik denk dat de idee is dat een vraag als deze natuurlijk complexe details bevat over de aard van virussen, en als je daar niet mee bekend bent, zal het antwoord je niet veel duidelijk maken. Het is een technische vraag.

(L) Je hebt waarschijnlijk een viroloog nodig om de juiste vragen te stellen, omdat zij weten waar ze moeten beginnen.

(MK Scarlett) Hoe nauwkeurig is Maurice Paléologue's boek: Le crépuscule des Dieux (zijn dagboek over de drie laatste jaren van de Romanovs, toen hij van 1914 tot 1917 de Franse ambassadeur in Rusland was)?

(L) Kent iemand dit boek?

(Pierre) Ik heb ervan gehoord.

(L) Oké, ze wil weten hoe nauwkeurig het is?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (Rancho Relaxo) Wat is er gebeurd met Jacobo Grinberg, de Mexicaanse onderzoeker die De Synergetische Theorie schreef? Hij verdween op 8 december 1994 vlak voor een onderzoeksreis naar Nepal. Was hij iets op het spoor met zijn Synergetische Theorie?

(L) Waar gaat deze Synergetische Theorie over?

(logos5x5) Hij was psycholoog en zeer geïnteresseerd in bewustzijn. Veel van zijn ideeën hebben een new age-karakter. Hij probeerde meer onderzoek naar het onderwerp te doen. Hij bezocht enkele zogenaamde sjamanen in Mexico en in andere landen om te proberen meer te weten te komen over fenomenen van hoge vreemdheid. Een van die sjamanen hier in Mexico werd beroemd omdat ze wonderbaarlijke operaties uitvoerde. Maar toen begon hij te schrijven over bewustzijn en hoe informatie in wezen de basis van de werkelijkheid is. Hij formuleerde een concept en noemde dat een "raster". Hij zei dat alle informatie van het universum als het ware is vervat in kleine ruimtes. Net als de idee van fractals, weet je? Het meest fundamentele punt in de ruimte bevat alle informatie die in het universum bestaat. En dan werkt het bewustzijn samen met dat raster om de werkelijkheid te manifesteren. Dus wat hij zegt lijkt een beetje op de idee die jij voorstelde in Secret History en The Wave, dat de waarnemer als het ware helpt om de werkelijkheid vorm te geven.

(L) Oké, dus... Dat is goed genoeg. Was hij iets op het spoor met zijn Synergetische Theorie?

A: Ja, maar hij miste veel. Zijn begrip van informatie als een fractal hield geen rekening met het veldkarakter van het fenomeen.

V: (L) Dus het is het veld dat alle informatie bevat en niet een klein puntje?

A: Ja

V: (L) En een fractal is... Hij wordt kleiner en kleiner en kleiner, maar...

(Pierre) Ik denk dat je met echte fractals, zoals biofotonische fractale patronen, toegang krijgt tot meer en diepere informatie...

(L) Vanuit de werkelijkheid van onze 3e densiteit kom je steeds dieper in het informatieveld. Maar...

(Pierre) Dat is slechts mijn hypothese.

(L) Oké, formuleer de vraag.

(Pierre) Maken de fractale patronen die worden uitgezonden door biofotonen, die op hun beurt worden uitgezonden door eiwitten, een diepere toegang tot het informatieveld mogelijk?

A: Ja

V: (L) En is de fractal, zoals wij die in onze werkelijkheid zien en begrijpen... Wij zien het als een soort vorm of patroon. Is dat alleen kenmerkend voor iets dat op geen enkele andere manier in onze werkelijkheid kan worden weergegeven en dat zelf veel complexer is?

A: Ja

V: (L) Wat gebeurde er met Jacobo Grinberg, die op 8 december 1994 verdween?

A: Hij was betrokken bij dubieuze financiële transacties om zijn werk te financieren en kwam in aanraking met geldschieters.

V: (Joe) Drugsbaronnen!

(PoB) Was zijn vrouw bij zijn verdwijning betrokken?

A: Nee.

V: (lainey) Ik vroeg me af wat er gebeurd is met de vermiste Schotse wandelaar Finn Creaney? Kunnen we uitzoeken waar hij te vinden is?

(L) Wie is die wandelaar en is dat echt een belangrijke vraag? Ik weet dat het belangrijk is voor Finn, maar...

A: Gevallen.

V: (Josi) Gaan ze Trump arresteren?

A: Ze kunnen het proberen, maar de reactie zal dat idee omkeren.

V: (Ze Germans) Werd Kievan Rus en de Rurik-dynastie gesticht door Scandinavische Vikingen?

A: Komt dicht genoeg in de buurt.

V: (Ryu) Vraag met betrekking tot het boek van Enoch: waarom was het zo slecht van de "engelen" om hun vrouwen wetenschap, plantkunde en cosmetica te leren?

A: Het was een toespeling op corrumperende invloeden en gedragingen.

V: (JEEP) Zullen de tussentijdse verkiezingen in de VS opnieuw worden vervalst en gemanipuleerd en zullen de verliezers daadwerkelijk tot winnaars worden uitgeroepen?

A: Op sommige plaatsen.

V: (Joe) Weet je nog dat je jaren geleden vroeg wie de bibliotheek in Alexandrië in brand stak? En ze zeiden Griekse handhavers. Ze zeiden dat ze net als onze FBI waren. Voor wie werkten ze of aan wie waren ze loyaal?

A: Geheim genootschap gewijd aan 4D STS.

V: (Alejo) Is het vanwege de vrije wil dat 4D STS zichzelf kenbaar moet maken? De verschuiving in de werkelijkheid die zij proberen te bereiken vereist een keuze?

A: Ja

V: (Alejo) Werd Arks ziekte veroorzaakt door zijn verzet of weigering?

A: Het was eerder een poging om zijn weerstand te verminderen.

V: (L) Een soort transmarginale remming.

(Andrian) Wat betreft het antwoord van de C's over de poging van 4D STS-krachten om de werkelijkheid te splitsen teneinde de missie van onze groep te saboteren: Wat kunnen wij doen om de eenheid van onze groep individueel en als groep te beschermen?

A: Jullie wekelijkse meditatie voor bescherming helpt veel. Ook alertheid, bewustzijn en netwerken. Netwerken helpt jullie om te weten wanneer een extra inspanning nodig is.

V: (Adobe) Welk percentage van de Russische elites staat niet achter Poetin en wacht op een moment om problemen te veroorzaken of de richting van Rusland te veranderen?

A: 37 procent

V: (Niall) Dat is niet slecht.

(Toronto Group) Kunnen nanodeeltjes in vaccins op anderen worden overgedragen via uitscheidingen van een gevaccineerd persoon?

A: Ja

V: (thorbiorn) Is het mogelijk dat zielen sommige mensen verlaten na de coronavaccinatie, maar dat hun lichaam blijft bestaan en wat overblijft is een organisch portaal?

A: Nee

V: (thorbiorn) Als een organisch portaal wordt gevaccineerd, gebeurt het dan dat sommigen beschadigd raken en psychopaten worden?

A: Alles is mogelijk, maar niet als regel.

V: (Niall) Zal de oorlog tegen Oekraïne zich binnenkort uitbreiden naar Wit-Rusland?

A: Dat is al gebeurd.

V: (Ryu) Om terug te komen op de genetica van de Russische bevolking: Betekent dit dat de meesten van hun bevolking kandidaten zijn voor 4D?

A: Dat is niet helemaal de juiste manier om de vraag te formuleren.

V: (L) Oké, nou... Laat me es denken.

(Chu) Bedoelt ze 4D STS?

(L) Nou, het punt is dat iedereen in zekere zin kandidaat is voor de vierde densiteit [4D]- zowel ten dienste van zichzelf [STS] als ten dienste van anderen [STO]. Maar dat betekent niet noodzakelijk dat zij in dit leven of deze cyclus kandidaten voor de vierde densiteit zijn. Zelfs organische portalen hebben het potentieel om spirituele essentie te verwerven en uiteindelijk, na hoeveel incarnaties dan ook, kandidaten voor 4D te worden.

(Joe) Wat betreft de Russen: is dit meer een 3D-aspect? Hebben zij gewoon een beter werkende leugendetector?

A: Ja. Ook vanwege het lijden.

V: (Joe) Kijk naar de geschiedenis van het Russische volk. Het zal bepaalde zielen met een bepaald profiel aantrekken om in lichamen in Rusland te reïncarneren. Het is als een tegenwicht voor Amerikanen die te veel "goede tijden" hebben gehad.

(Michal) Was de opmars van Ghengis Khans leger naar het Westen geïnspireerd door Venetië?

(L) De vraag is dus: Heeft Venetië contact gehad met Ghengis Khan en hem aangemoedigd het Westen aan te vallen? Is dat wat je vraagt?

(Michał) Ja.

(L) Dus je vraagt of ze eigenlijk op Venetië uit waren omdat Venetië een handels- en politiek centrum was... Ik bedoel, kom op! Ze hebben noedels uit China gestolen! Hoe zit dat nou weer? [gelach]

A: Nee. Maar de Venetianen maakten het Oosten wel bewust van wat er in het westen werd aangeboden.

V: (Niall) Ja. Marco Polo. Er waren veel handelaren in het westen.

(aragorn) Ik geloof dat jullie hebben gezegd dat het systeem van 7 densiteiten, met andere woorden, alles wat is, altijd heeft bestaan. Dat zou betekenen dat wij in het verleden een oneindig aantal Grote Cycli hebben doorlopen en dat ook in de toekomst zullen doen. Is dit juist?

A: Ja

V: (hesperides) Als psychopaten sterven, reïncarneren ze dan opnieuw?

A: Nee

V: (hesperides) Worden psychopaten automatisch vernietigd in de tweede dood?

A: Niet bepaald. Een gekristalliseerde psychopaat kan een soort demon worden.

V: (Tristan) Als Rusland en zijn bondgenoten deze oorlog winnen, heeft de mensheid dan meer kans op een betere uitkomst? Misschien komt er een splitsing van de werkelijkheid?

A: Wensdenken.

V: (Joe) Is het waarschijnlijker dat deze oorlog niet op de een of andere manier wordt gewonnen, maar dat andere gebeurtenissen zullen ingrijpen?

A: Ja

V: (L) Andere gebeurtenissen kunnen tussenbeide komen.

(Mark7) Deed Julius Caesar iets in een hogere densiteit om de mensheid te helpen, wat de mensheid inderdaad geholpen heeft?

A: Ja. Zie eerdere sessies over Jezus.

V: (Madara Ruiter) De C's wezen erop dat het HAARP-systeem probeert bepaalde gedachtepatronen op te leggen die geweld in de hand werken. De C's zeiden ook dat er een verband bestaat tussen gedachten en elektromagnetisme. Dus de vraag is: Leggen de heersende machthebbers op de een of andere manier een gedachte vast, of versterken ze gewoon herhaaldelijk iemands gedachte met elektromagnetisme?

A: Projectie.

V: (will01) Is de reden dat mijn kat blind werd te wijten aan hoge bloeddruk en komt dit vaker voor dan we weten c.q. is het te voorkomen?

A: Nee.

V: (L) Waarschijnlijk door staar.

(Glenn) Veroorzaakt de coalitie van landen die Poetin vormt rond de speciale militaire operatie in Oekranïe, landen die hem steunen en de idee van vrijheid en zelfbeschikking, veel frustratie bij de heersende machthebbers?

A: Ze zitten te diep in de ontkenning om gefrustreerd te raken.

V: (Glenn) Zit dit [hun frustratie] achter veel van hun acties op dit moment?

A: Nee. Ze worden gedreven door krachten die ze grotendeels niet begrijpen.

V: (Joe) Wat symboliseerde de Mithraïsche tauroctonie?

A: Het vermoorden van de oerstier die zichzelf vervolgens opgaf voor de mensheid.

V: (Andromeda) Vermoorden, niet offeren?

(L) Ja. Je zou kunnen zeggen dat toen Caesar werd vermoord, hij zijn leven gaf voor de mensheid. Jezus werd vermoord - als Caesar. Hij gaf zijn leven voor de mensheid.

(Joe) Vertegenwoordigt dit een ethos dat tegen zelfopoffering voor de mensheid was? Dat degene die de tauroctonie creëerde er tegen was, of dat idee niet leuk vond...

A: Ja

V: (JEEP) Zullen energie- en voedseltekorten extreem zijn in de VS en Europa dankzij manipulaties van de slechteriken die nog steeds gaande zijn, zoals de spoorwegstaking in de VS?

A: Ja

V: (L) Het wordt slecht. Het wordt slecht... Oké mensen, ik ga het afronden. Laat me even kijken of er nog vragen bij zitten die ik echt niet kan weerstaan...

(seeker2seer) Op 9 oktober 2022 registreerden satellieten in een baan om de aarde de grootste gammaflits (GRB) uit de moderne geschiedenis: GRB221009A. Deze veroorzaakte elektrische stromen over het oppervlak van onze planeet. Of deze gebeurtenis verband houdt met wat de C’s bedoelen met hun uitdrukking "de stroom begint te stromen". - een stroom die het elektronische controlesysteem van de heersende machthebbers zou verstoren?

A: Ja, gedeeltelijk.

V: (L) Oké, ik zet er een punt achter. Is er iets dat we hadden moeten vragen dat we niet vroegen, beschouw het als gevraagd.

A: Nee. Je bent uitgeput. Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom