Sessie van 13 januari 2024

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 13 januari 2024. Gelieve ideeën en commentaren op de originele thread van de sessie te plaatsen.


Sessie van 13 januari 2024


Laura en Andromeda aan het bord

Niall, Joe, Gaby, Ark, Possibility of Being (PoB), Chu, Scottie, Leia, Falkor, Bella

FOTCM-Leden via Zoom:

3DStudent, A Jay, Adobe, Aeneas, aimarok, Alana, Alejo, Altair, aluminumfalcon, AnaHuitzil, anartist, AndrewMn, Andrian, Anthony, Approaching Infinity, Arwenn, Aya, Bluefyre, Bo, Bobo08, brandon, Breton, ClaudiaYG, Cosmos, Deliverance, Dirgni, dugdeep, Eboard10, fabric, Fallen_735, finduilas495, France, Gawan, genero81, Glenn, Gottathink, goyacobol, Gwenllian, herondancer, Hesper, Hesperides, hlat & his wife, iamthatis, IrjO, Jacques, JeanneT, JEEP, Jefferson, Jenn, Jono, Josi , keyhole, kenlee, KJN, korzik18, Kosma, Laurentien2, Laurs, Learner, Lilou, loreta, Lucius, Luis Miguel, Maat, Manitoban, M, Martina, Mike, Mikkael, Mililea, Miracle, mkrnhr, Mr.Cyan, Mrs. Peel, msante, Natus Videre, Navigator, Neil, Nicholas, Nienna, Obi, Ollie, Oxajil, PERLOU, Pophistorian, Puma, RedFox, Redrock12, Ryan, rylek, Ryu, Saman, seeker2seer, sid & his wife, Sinapi, Stoneboss, sToRmR1dR, T.C. & KSee, thorbiorn, Timótheos, Tristan, Tuatha de Danann, Turgon, Ursus Minor, vulcan59, whitecoast, williamsj, Windmill Knight, Yas, Ysus, Zar

V: (L) Vandaag is het 13 januari 2024. [Overzicht van aanwezigen].

A: Veel liefs aan jullie allemaal van Pierre die aanwezig is.

V: (L) Oké. Wil Pierre een praatje maken?

A: Deze keer niet. Hij wil graag met iedereen praten.

V: (L) En met wie hebben we de eer vanavond?

A: Grazielaia van Cassiopaea.

V: (L) Oké, dus laat me deze vragen eens bekijken. Oké... Sommige van deze vragen vind ik niet echt relevant of in het algemeen nuttig, dus die sla ik gewoon over. Maar hier is een vraag van gottathink, en ze schrijft:
(gottathink) Schimmelinfecties komen wereldwijd veel voor, maar worden vaak niet herkend. Zuiveringszout vermindert de viscositeit van het slijm en doodt schimmels door de alkalische pH-waarde. Welk percentage van onze leden zou baat hebben bij een neusspoeling met natriumbicarbonaat en/of het gebruik van deze oplossing in een vernevelaar?

A: Geen goed doordachte vraag. Iedereen kan het beste zijn eigen toestand evalueren en zijn eigen beslissing nemen. Schimmelinfecties komen inderdaad bijna overal voor. Velen zouden baat hebben bij deze therapie en ook bij andere benaderingen.

V: (gottathink) In oudere transcripties wordt gesproken over een genetische verandering die een gebrekkige circulatie van vloeistof veroorzaakte. Is deze vloeistof hersenvocht?

A: Nee.

V: (L) Nou, dan vervalt de volgende vraag, die een vervolgvraag was. Over welke vloeistofstroom hebben we het?

A: Een nog onbekende organische structuur door het hele lichaam die een andere vloeistof vervoert dan bloed of lymfe en die geassocieerd wordt met licht. Jullie voorouders straalden en gaven licht en energie door.

V: (Joe) Had het iets te maken met de aderen? Ze hadden het over blauwe aderen of het licht dat daaruit kwam... Was daar geen sessie over?

(L) Klopt, daar was iets over. Ik geloof dat we het over bepaalde dansen hadden en dat ze zeiden dat er een soort energiestroom door de armen ging die de danser in staat stelde om te zweven.

(Joe) Ja, dat waren de Maruts met speren in hun handen en dat soort dingen.

(L) Dus is dat waarom sommige vreemde mensen door de geschiedenis heen konden zweven? Omdat ze een genetische eigenschap hadden waardoor dat systeem kon functioneren?

A: Ja.

V: (L) Ik bedoel, net zoals sommige mensen genezende kracht kunnen overbrengen enzovoort. Dus er gebeurt nog iets heel anders in het lichaam waar mensen zich niet bewust van zijn. Is dat omdat die vloeistof iets anders is dan wat wij als vloeistof beschouwen? Het is meer als...

(Andromeda) Zoals energie?

(L) Ja, of meer als...

A: Moeilijk uit te leggen omdat jullie de concepten niet kennen.

V: (Joe) Het is gebaseerd op een onbekende structuur...

(L) Een structuur door het hele lichaam die vloeistof vervoert, of iets dat op vloeistof lijkt... Is het omdat het niet precies lijkt op vloeistof zoals wij die kennen?

A: Ja

V: (L) Is het iets dat meer lijkt op, laten we zeggen, vloeistof van de 4e densiteit?

A: Ja

V: (L) En de structuur zelf is van de vierde densiteit als het in het lichaam bestaat?

A: Ja

V: (L) En we hebben het potentieel hiervoor als het DNA geactiveerd zou worden?

A: Ja

V: (Joe) Niet afgekapt.

(L) Niet afgekapt, ja, en sommige zeldzame mensen, door toeval, door genetische recombinatie, hebben dit...

(Andromeda) Hebben jullie ooit gehoord van mensen die straalden?

(Joe) Nee.

(Andromeda) Er zijn wel halo’s.

(L) Er zijn halo’s en er zijn oude verhalen over mensen die straalden. Maar ik zou zeggen... Nou, eigenlijk wel, want sommige van die verhalen, zoals bijvoorbeeld sommige van de mensen die zweven, of zoals Pater Pio en anderen die dat hadden, er zijn mensen die zeggen dat ze de persoon zagen stralen. Heeft iemand hier daar ooit van gehoord of over gelezen? Ja? Ja. Oké. Aeneas wel. Oké, dus het is niet helemaal onbekend. Dat is erg interessant. Oké, volgende vraag:

(gottathink) Tandarts Weston Price heeft de drastische verandering in kaakstructuur gedocumenteerd na de introductie van agrarische eetpatronen bij groepen mensen. Is dit een van de oorzaken van de DNA-beschadiging die leidt tot een afgekapte vloeistofstroom?

(L) Nou, dat is gebaseerd op de vraag die we al eerder van de hand hebben gewezen. Dus ik denk dat die vraag in zekere zin niet gesteld kan worden op de manier waarop die gesteld wordt... Maar de vraag is nog steeds relevant: draagt de introductie van agrarische eetpatronen bij aan het in stand houden van deze conditie of deze afkapping, dit genetische tekort of gebrek aan up-regulatie van genen die dit mogelijk maken?

A: Ja

V: (L) Dus agrarische eetpatronen zijn hier volledig verantwoordelijk voor?

A: Nee

V: (L) Gedeeltelijk verantwoordelijk?

A: Ja. De denkwijze over het doel van het agrarische eetpatroon is daaraan gerelateerd.

V: (Joe) Gebrek. De afwezigheid van een denkwijze die gebaseerd is op overvloed.

(L) Ja. Ja, ze moeten dingen hamsteren. Ze moeten meer verbouwen en een voorraad aanleggen en graan opslaan, al dat soort dingen.

(Niall) En dan geld uitvinden.

(Joe) Dan de schaarste-mentaliteit...

(L) Ja. Oké, dus dat is in wezen een soort STS-perspectief op de aarde en zou verband houden met de vermindering van kracht en capaciteiten, denk ik.

A: Ja

V: (Joe) Alle kracht komt van je geest.

(Andromeda) Volgens mij zei iemand iets over fosfor of zoiets?

(Joe) Licht in de aderen en zo, daar staat iets over in de sessie, maar dat moet ik opzoeken.

(L) Ja, maar ze waarschuwden me om geen fosfor te consumeren of ik zou een, je weet wel, een Highlander-quickening krijgen. [gelach] Dus, volgende vraag:

(Jones) Zijn leden van de 4D STS-bloedlijn hermafrodieten?

A: Nee

V: (Andromeda) Wie?

(Joe) Wat is een "4D STS-bloedlijn?"

(L) Ik weet het niet.

(Jones) Hebben leden van de 4D STS-bloedlijn iets dat lijkt op een extra vagale rem, waardoor ze meer controle hebben over hun hartslag?

A: Ja

V: (Jones) Zou dat betekenen dat ze minder snel hun bewustzijn verliezen terwijl ze onder stress in een sympathische of dorsale vagale toestand verkeren?

A: Daar komt meer bij kijken!

V: (L) Dus er is meer dan dat ze alleen controle krijgen over hun hartslag?

A: Ja

V: (L) Betekent dit dat ze het vermogen hebben om zichzelf in een staat van anabiose te brengen?

A: Ja

V: (L) Had dat iets te maken met hun vermogen om hun leven te verlengen?

A: Ja

V: (Joe) Hebben we het hier over ondergrondse bewoners?

A: Ja

V: (Joe) Is dat wat Jones bedoelde toen ze het over de 4D STS-bloedlijn had?

(L) Ik weet het niet. Het is niet duidelijk wat bedoeld wordt met een 4D STS-bloedlijn... Waarom zou de vraag gesteld worden of zij hermafrodieten zijn?

A: Seksuele energie is een functie van hun intelligentie en kan zowel op mannen als op vrouwen gericht zijn. Bovendien kan deze energie zelfs aanwezig zijn in die kunstmatige wezens die geen duidelijk geslacht hebben.

V: (Joe) Blijf uit hun buurt.

(L) 4D is echt vreemd. Ik denk dat zij de Grijzen of zoiets omvatten, weet je? Of een soort half-plantachtige wezens die ze in gigantische reageerbuizen kweken. Bedoelen jullie dat?

A: Ja

V: (L) Is dat wat ze op aarde proberen te reproduceren met al die geslachtsveranderingen?

A: Ja, gedeeltelijk. Helaas zijn mensen vaak niet in staat om over te gaan naar het "mentale geslacht.” [als in het oorspronkelijke 'geslacht'] [in de Engelse versie wordt de term “mental sex” gebruikt]

V: (L) Dus die mensen die een geslachtsverandering ondergaan - en ik heb gelezen dat de meesten van hen gedoemd zijn om nooit meer echt normale seksuele betrekkingen te hebben - denken dat ze zichzelf gaan herscheppen in een ander geslacht, maar dat gebeurt niet echt en uiteindelijk ervaren ze alleen maar pijn en frustratie?

A: Ja

V: (L) Oké. Dat is genoeg over dat onderwerp. Volgende vraag:

(thorbiorn) Wat betreft de bewering van de C's dat de Russen "helaas" erg weinig paranormaal onderzoek gebruiken en er "helaas" geen Laura/FOTCM-groep in het oosten is, is er iets wat we kunnen doen om deze “ongelukkige” situatie op te lossen of te corrigeren?

A: Vertaal meer!!

V: (L) Oké. Hier is de vraag van Approaching Infinity:

(Approaching Infinity) Waarom zijn 4D STS zo geïnteresseerd in al onze nucleaire activiteiten, of het nu om energie of om wapens gaat? Het zit zo, terwijl velen denken dat ze gewoon bezorgd zijn dat we onszelf niet vernietigen, zeggen anderen, zoals Tom Delonge, dat de reden is dat kernwapens hen eigenlijk kunnen schaden en een negatieve impact kunnen hebben op hun dimensie.

A: Ja

V: (Approaching Infinity) De C's hebben ook gezegd dat het tot ontploffing brengen van kernbommen een effect kan hebben op wezens uit andere werelden, waardoor situaties kunnen ontstaan zoals de dood van de Dyatlov-reisgroep.

A: Daar is je antwoord!

V: (L) Dus de reden voor hun bezorgdheid of interesse is dat kernbommen barrières tussen dimensies kunnen doorbreken?

A: Ja

V: (L) En die barrières kunnen niet alleen tussen horizontale dimensies doorbroken worden, maar ook tussen [verticale] densiteiten?

A: Ja

V: (L) Klopt het ook dat deze energie naar andere densiteiten of dimensies kan gaan en daar schade kan veroorzaken?

A: Ja

V: (Approaching Infinity) Wat is de bron van het 1.6 gigahertz-signaal dat op de Skin Walker Ranch verschijnt als zich vreemde fenomenen voordoen?

A: Het doorbreken van de sluier tussen dimensies en het lekken van energie.

V: (L) Oké, nu zijn we op pagina drie van de vragen...

(Approaching Infinity) Naar verluidt heeft een team van onderzoekers op de ranch ondergrondse grotten ontdekt bij de mesa, plus een verticale structuur waar ze niet doorheen kunnen boren. De boren komen er intact uit, wat suggereert dat het materiaal dat ze raken geen wrijving heeft. Ze vermoeden dat het van metaal is. Ook suggereert de richting van de boorpogingen dat de structuur onderaan en bovenaan bol is met een soort toren die bijna tot de top van de mesa reikt. Tijdens een van de boorpogingen ontdekten ze radio-uitzendingen toen de boor in contact kwam met de structuur. Wat is deze structuur?

A: Een deel van een ondergrondse basis van 4D STS.

V: (seek10) C's zeiden ooit dat "de islam een mengeling is van het slechtste van zowel het jodendom als het christendom." Moslims hebben een sterke zwart-wit mentaliteit, vooral in landen waar ze een minderheid vormen, waaronder de huidige Europese migranten die het islamitische canonieke recht aanhangen dat de wereld in twee kampen verdeelt, Dar al-Islam (de verblijfplaats van de islam) en Dar al-harb (de verblijfplaats van de oorlog). Hoe komt het dat deze psychologie zo sterk gehandhaafd wordt, zelfs in dit tijdperk van technologie? Heeft het te maken met de strikte praktijk van het gebed of is er meer aan de hand?

A; Er is eigenlijk niet veel meer nodig dan intensieve familiale en sociale programmering. Ook is er de besnijdenis tijdens de puberteit op het imprint moment.

V: (L) Vindt de besnijdenis bij moslims plaats rond de puberteit of later?

(Joe) Later. 13, ja.

(L) 13. Weet iemand dat zeker? Ja?

(Joe) Ja.

(L) Goed dan. Ik denk dat de ervaringen die een man opdoet als hij de leeftijd van volwassenheid bereikt, bij wijze van spreken, echt een impact kunnen hebben. Ik bedoel, het is niet alleen de kindertijd. Ik denk dat er tijdens de puberteit ook een imprint periode is. Oké, Temperance:

(Temperance) Heeft lentedauw speciale eigenschappen zoals beschreven in de alchemistische overleveringen?

A: Niet zoals jij denkt. Het is een metafoor.

V: (L) Dus het is niet echt lentedauw, het is ...

(Joe) Mountain Dew. [letterlijk: bergdauw]

(L) De vervolgvragen zijn dus niet relevant.

(Joe) De meeste dingen in de alchemie berusten op metaforen.

(seek10) Wat is het doel van het afpellen van het gezicht bij de Los Pela Caras-voorvallen?

A: Neveneffect van blootstelling aan 4D STS-energie, vergelijkbaar met straling.

V: (Ryan) Is de gedachtesfeer die in de sessie van 18 maart 1995 werd beschreven, gelijkwaardig aan het verbeeldingsveld en het informatieveld?

A: Nee

V: (Ryan) Wat is het verband tussen de astrale wereld en deze velden?

A: Het zijn in zekere zin allemaal verschillende dimensies.

V: (L) Nou, zijn de gedachtesfeer en het verbeeldingsveld gelijkwaardig?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (L) Maar zijn ze verschillend van het informatieveld zelf?

A: Ja

V: (L) Oké.

(Ryan) En is de astrale wereld daarmee verbonden?

A: Niet zozeer. De astrale wereld omvat de "emoties."

V: (L) Goed. Is het informatieveld van een soort hogere densiteit dan de gedachtensfeer?

A: Ja

V: (L) Ik kan niets bedenken om hieraan toe te voegen. Oké. Ryan stelt nog een vraag.

(Ryan) Op dezelfde manier als het coronavirus de anti-autoritaire neigingen en het aanpassingsvermogen van een deel van de bevolking heeft vergroot als gevolg van de arrogantie van de heersende klasse, veroorzaakt het bestralen van de bevolking met HAARP en andere dergelijke signalen een risico dat de FRV [frequentie resonantie vibratie] van de bevolking in feite door die straling wordt versterkt?

(L) Ik denk dat hij vraagt of er sprake is van een boemerangeffect. Het feit dat mensen weerstand moeten bieden aan de straling versterkt hen en verhoogt zo hun FRV in de andere richting? Is dat mogelijk?

A: Ja. Voor degenen met kennis!

V: (Joe) Precies. Je moet weten dat het gebeurt om het te kunnen weerstaan.

(L) Ja.

(Joe) Mag ik een snelle vraag stellen?

(L) Wat?

(Joe) Had de dode kat die we afgelopen vrijdag bij onze poort vonden iets te maken met het voorval waar T.C. mee te maken had? Of was het gewoon toeval?

(Andromeda) Het was dezelfde dag, toch?

(L) Was ze door een auto aangereden of zo?

(Joe) Weet ik niet.

(Andromeda) Daar leek het wel op.

(Joe) Waarschijnlijk.

(L) Had het iets te maken met de energie die achter T.C. en zijn vrouw KSee aanzat?

A: Niet direct, maar in het algemeen, ja.

V: (L) Dus er was een soort vrije energie die rondzweefde en het voorzien had op vatbare...

A: Ja

V: (Andromeda) Zoals rimpelingen in water.

(Ryan) Wat gebeurde er tijdens de kosmische rampen, die gepaard gingen met de "val van Atlantis," met de bevolking van "Athene" - d.w.z. Rusland - die zich tegen Atlantis verzette?

A: Had te lijden onder rampspoed zoals iedereen, maar er waren meer overlevenden.

V: (Ryan) Waren zij op enige manier verwant aan de Keltische volkeren van de Britse/Ierse eilanden die megalieten bouwden?

A: Ze hadden gemeenschappelijke voorouders.

V: (L) Dus de voorouders van de Russische en Keltische volkeren waren hetzelfde?

A: Ja

V: (seek10) De C's noemden het doel van 4D STS het vernietigen van de "Ware Semieten" vóór de overgang [naar de vierde densiteit]. Is het huidige Palestijnse verzet tegen Israël en dat in het recente verleden een gevolg van het "Ware Semitische" genotype?

A: Gedeeltelijk, voor zover zij er dragers van zijn.

V: (L) Bedoelen jullie dat Palestijnen misschien helemaal niet Semitisch zijn of slechts gedeeltelijk Semitisch?

A: Ja

V: (L) Ik geloof dat we al hebben vastgesteld dat Semieten iets heel anders waren dan wat er vandaag de dag onder wordt verstaan, dus om te zeggen dat Palestijnen of zelfs Joden Semieten zijn, zou niet noodzakelijkerwijs waar zijn.

(Joe) Is er ergens ter wereld een aanzienlijke concentratie van mensen die drager zijn van het Semitische gen waar jullie het over hebben?

A: Ja.

(Gaby) Waar?

(Niall) Of wie?

A: Rusland.

V: (Joe) Niet de gangbare "Semieten"....

(seek10) De huidige oorlog lijkt zich te concentreren op het Midden-Oosten. Hebben ze nog andere plannen voor "echte Semieten" in andere regio's, zoals het westen of het oosten, behalve een vaccinatieprogramma?

A: Analyseer de kennis en stel de vraag in een andere vorm.

V: (L) Nou, laat me dit vragen: zijn er veel mensen in Irak en Iran die tot dit ware Semitische type behoren?

A: Ja

V: (L) En dat is een van de redenen waarom ze erop gefocust zijn om uiteindelijk een oorlog te beginnen tegen… waarom ze Irak binnenvielen en daar die hele campagne begonnen. Het verlangen om dan uiteindelijk een oorlog tegen Iran te beginnen en het constante verlangen om oorlog tegen Rusland te voeren...

(Niall) Via Oekraïne...

(L) ...en Rusland eenvoudigweg failliet te laten gaan. Dat maakt onderdeel uit van dit hele gedoe. Bedoelen jullie dat?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (irjO) Vandaag de dag is de wereld verdeeld in 195 staten. Was de wereld vlak voor het begin van het late Dryas ook verdeeld in rijken/koloniën/landen?

A: Ja

V: (IrjO) Hoeveel van deze "naties" bestonden er?

A: Honderden.

V: (L) Ik denk niet dat een exact aantal nodig is.

(irjO) Graham Hancock suggereert dat de jagers en verzamelaars in het binnenland [van de continenten] leefden, en dat "ontwikkelde" beschavingen bijna uitsluitend aan de kusten leefden die tijdens de rampen werden overspoeld. Klopt dat?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (irjO) In zijn boek “Many Lives, Many Masters” beschrijft Brian Weiss zijn verhaal over hoe hij als gewone psychiater het proces van reïncarnatie ontdekte middels patiënten die onder hypnose gebracht waren. Tijdens de hypnose, in de momenten "tussen de levens," veranderde de stem van de patiënt en communiceerde hij niet langer met de patiënt, maar met bepaalde wezens die "De Meesters" werden genoemd en die hem universele kennis bijbrachten. Wie waren die "Meesters" met wie hij communiceerde gedurende de tijd dat de patiënt onder hypnose zich in het stadium "tussen levens" bevond?

A: Het zelf in 5D.

V: (Joe) Worden mensen één met hun zelf van de vijfde densiteit als ze naar 5D gaan?

A: Uiteindelijk of gedeeltelijk, afhankelijk van iemands plan of lotsbestemming.

V: (irjO) In een eerdere sessie antwoordden de C's "komt dicht in de buurt" toen ik vroeg of Teotihuacan door de Olmeken was gebouwd. Wat zou het antwoord nog nauwkeuriger maken, of welk detail ontbreekt er? Wie bouwde het?

A: Een groep die je niet zou herkennen, zelfs niet als de naam zou worden genoemd. Het vorige antwoord komt er het dichtst bij in de buurt.

V: (Altair) Hoeveel Israëlische burgers werden op 7 oktober 2023 door de Israëliërs zelf gedood?

A: Bijna allemaal.

V: (Altair) Wat is het procentuele waarheidsgehalte van Plato's verhaal over Atlantis zoals we dat kennen?

A: 70.

V: (Altair) Bestond Troje ooit als stad?

A: Ja

V: (Altair) En zo ja, waar lag die dan?

A: Engeland.

V: (Joe) Het boek “Where Troy Once Stood.”

(Chu) Ja, dat wisten we.

(Altair) Vond de Trojaanse oorlog echt plaats zoals beschreven in de Ilias?

A: Nee

V: (Altair) Zo niet, wat was dan de inspiratie voor het schrijven van de Ilias?

A: Rampen.

V: (L) Dus wat in de Ilias werd beschreven was een soort hervertelling van de rampen, afgebeeld als een soort strijd in andere densiteiten, en dit werd op aarde weergegeven als rampen?

A: Ja

V: (Andromeda) Een docudrama.

(L) Een docudrama, ja.

(Niall) Een dramatische weergave.

(Altair) Hoeveel procent van de menselijke zielen in 5D zijn zich bewust van het bestaan van de vierde densiteit?

A: Niet veel. Men moet zich ervan bewust zijn voor de dood. Anders wordt het versluierd.

V: (Joe) Dat vroeg ik vandaag nog.

(Andromeda) Ja, dat herinner ik me.

(Altair) Hebben 4D STO bases op of binnen in onze planeet?

A: Een paar.

V: (Altair) Kunnen menselijke zielen van 5D tijdelijk in volledige incarnatie op aarde verschijnen en interacteren met geïncarneerde mensen die het verschil niet zouden kunnen merken?

A: Niet als zodanig, nee. De FRV voorkomt dat dat gebeurt.

V: (L) Oké, hier is een vraag over de Barabar grotten in India. Vertel me er iets over zodat ik het idee heb dat ik een nauwkeurige vraag stel.

(Chu) Maat, ben je daar?

(irjO) Ja, ik denk dat het over die perfect uitgehouwen grotten gaat, als ik me niet vergis. Er zijn er drie in India, geloof ik. Ze zijn inderdaad perfect uitgehouwen, en het is met onze technologie onmogelijk om dat te doen. Dat is het. Dat is het enige dat ik weet.


A: Door 4D STS gemaakt om rechtstreeks menselijke aanbidding te ontvangen.

V: (Joe) Is het woord "aanbidding" hier een eufemisme?

A: Nee.

V: (seek10) C's noemden drie gebeurtenissen van de vernietiging van Atlantis. Dat deed Edgar Cayce ook. In Cayce's boek over Atlantis wordt gezegd dat deze drie vernietigingsdata rond 50 duizend v. Chr., 28 duizend v. Chr. en 10 duizend v. Chr. liggen. De laatsgenoemde datum werd al door de C's bevestigd - 8498 v. Chr. (sessie van 10 december 1994). Zijn de eerste twee vernietigingsdata die Cayce voorstelt correct?

A: Komt dicht in de buurt

V: (seek10) Zo niet, wat zijn dan de data bij benadering?

A: Binnen 2.000 jaar van de genoemde data.

V: (seek10) Door welke verwoestende gebeurtenis en rond wanneer stierven de Paranthas uit?

A: 50.000 jaar geleden Oorlog.

V: (Joe) Een oorlog 50.000 jaar geleden.

(seek10) Wanneer kwam de Indische plaat samen met de Euraziatische plaat? Was dat 70.000 jaar geleden of later?

A: Komt dicht genoeg in de buurt.

V: (Approaching Infinity) Jeremy Corbell en George Knapp publiceerden onlangs een video uit Irak, die eind 2017 op een basis werd gemaakt en waarop een vreemde kwalvormige UFO te zien was. Het was alleen zichtbaar op een warmtebeeldcamera. Dit doet denken aan veel andere video's die de afgelopen jaren door mensen werden gemaakt. De video zelf werd als authentiek bevestigd door een soldaat op de basis, die zei dat ze het een "spaghettimonster" noemden. Wat voor object was het?

A: Een energetisch wezen uit 4D dat zich voedt met menselijk lijden.

V: (Approaching Infinity) En wat was dat andere kwalachtige object dat gezien werd op 16 februari 2020 in São Paulo om 8:45 uur in de ochtend?

A: Vergelijkbaar, alleen meer lichamelijk. Een sonde.

V: (Andromeda) Er waren er meerdere die op kwallen leken. Waarom de kwallenvorm?

A: Energiekanalen. Vertegenwoordigen de essentie van het object zoals waargenomen door mensen.

V: (L) Het is vergelijkbaar met hoe wij reptielachtigen zien als reptielachtigen, maar zij zien zichzelf niet noodzakelijkerwijs zo, toch?

(Andromeda) Want dat is onze interpretatie van hun essentie.

(Niall) Zelfs als we ze voor het eerst tegenkomen of zien...

(Andromeda) Ja, we lezen hun essentie.

(Niall) Zo lezen we ze onmiddellijk, zonder vooroordeel.

(L) Omdat we "golf-lezende bewustzijnseenheden" zijn, lezen we golven. Dus dat is wat mensen doen als ze kwallen zien: ze lezen de informatie....

(Joe) Het is de beste benadering die we hebben die voor ons betekenis heeft... Het meest bekende object dat we hebben waarop we [informatie] kunnen projecteren.

(L) En ook een octopus of zo, weet je, die hebben van die lange tentakels die zich uit kunnen strekken en verschillende objecten kunnen grijpen.

(Andromeda) Voor een octopus is het gewoon een manier om objecten te grijpen en vast te houden. Maar kwallen steken echt. Ze hebben een soort gif.

(L) Oké, volgende vraag:

(Keit) Hier zijn wat vragen gebaseerd op forumdiscussies. Is Poetin op de hoogte van UFO-onderzoek en aanverwante activiteiten, zoals het zoeken naar crashplaatsen, die plaatsvonden ten tijde van de USSR?

A: Gedeeltelijk, maar hij houdt zich meer bezig met de dagelijkse taken.

V: (L) Dus hij is pragmatisch, hij wil dringende zaken aanpakken.

(Keit) Beschikt Rusland over buitenaardse voertuigen, technologie en lichamen zoals wordt beweerd?

A: Ja

V: (Keit) Kunnen jullie ons vertellen waar die zijn?

A: Nee

V: (Andromeda) Leuk geprobeerd. [gelach]

(Keit) Heeft de USSR of Rusland geprobeerd buitenaardse technologie na te maken?

A: Ja

V: (Keit) Waren die pogingen succesvol?

A: Ja

V: (Keit) Zijn er momenteel reverse engineering-projecten aan de gang?

A: Ja

V: (Keit) Is Poetin op de hoogte van zulke projecten?

A: Ja

V: (Keit) Hoe staat hij tegenover het buitenaardse fenomeen? Beschouwt hij ze als vijandig?

A: Voor het overgrote deel wel, en daarom promoot hij het christendom.

V: (L) Oké. Hiermee zijn alle vragen van de lijst beantwoord. Staat er nog iets op de Zoom chat?

(Aeneas en Ysus) Had de plotselinge ziekte van Lloyd Austin iets te maken met zijn verblijf in Oekraïne?

A: Ja

V: (L) Was hij op enigerlei wijze gewond geraakt?

A: Ja

V: (L) Wordt dat in de doofpot gestopt?

A: Ja

V: (Niall) Raakte hij gewond tijdens een Russische luchtaanval?

A: Ja

V: (Niall) oh wow.

( L) En daar zinspeelde Medvedev vast op in zijn tweet... Heel, heel interessant!

(Niall) Dus ze maken zich op om eens flink te gaan huishouden.

(Joe) Hoe ernstig was hij gewond? Ik bedoel, hij is weer aan het werk, toch? Dus...

(L) Nee, volgens mij niet.

(Niall) Hij ligt nog steeds in het ziekenhuis.

(Joe) Is het waarschijnlijk dat hij genoeg zal herstellen om zijn werk te blijven doen?

A: Waarschijnlijk wel, maar dat was een tijdje twijfelachtig.

V: (Joe) Een complicatie na een prostaatoperatie, zeiden ze... [gelach]

(Niall) Daarom wist Biden het niet!

(L) Hij was in z'n ballen geschoten! [gelach]

(Niall) Vandaag dreigde Medvedev op Twitter hetzelfde te doen met de Britse premier. Hij zei dat hij geluk had dat hij op tijd uit Oekraïne was vertrokken.

(L) Oxajil vraagt:

(Oxajil) In 2016 doken er beelden op uit Bashkortostan, Rusland, waarop te zien was hoe mensen in een auto door iets werden achtervolgd. Wat achtervolgde hen?


(L) Kan Oxajil in beeld komen? Ben je nagegaan of er een conventioneel antwoord op deze vraag is?

(Oxajil) Nou, iemand heeft een videoanalyse gemaakt. Hij zei dat de manier waarop het wezen bewoog heel onnatuurlijk was, en het leek op Bigfoot, maar het bewoog heel vreemd. Het bewoog zo [demonstreert], dus ja, ik weet niet wat het was. Ik was er gewoon nieuwsgierig naar.

(L) Oh, je was gewoon nieuwsgierig. Je hebt er niet eens over nagedacht of die vraag voor iedereen interessant zou zijn. Oké, we stellen hem toch. Wat was het?

A: Een gewone window faller. We hadden gewaarschuwd voor een toename van dergelijke waarnemingen.

V: (Joe) Laatst hoorde ik iets vreemds in die richting, 's nachts in de tuin. Leia de hond rende rond en blafte naar iets. Het klonk als een vreemde combinatie van katten- en babygehuil. Ik hoorde het twee keer in de nacht en het was koud. Was het onze lokale baby-mottenman?

A: Nee, wild beest.

V: (thorbiorn) Sessie van 24 September 1995:

A: Elke keer als een nieuw volk werd "geplant" [op aarde], waren zij dusdanig ontworpen om het best aangepast te zijn aan de omgeving waarin zij werden geplant. De Ariërs vormen hierop de enige uitzondering, omdat zij in een noodsituatie naar de aarde moesten worden overgebracht.

Nieuwe vraag: Werden de talen, met uitzondering van het Kantekkiaans, tezamen met de volkeren "geplant?"

(L) Met andere woorden, kregen de op het land geplante mensen een taal die speciaal voor hen was ontworpen?

A: Ja

V: (thorbiorn) Kunnen jullie een voorbeeld geven?

A: Een Semitische taal die overgenomen werd door de slavenklasse en verloren ging voor de ware Semieten.

V: (L) Dit suggereert dat het volgen van talen echt moeilijk is, zo niet onmogelijk, als je de genenstroom of migratiepatronen volgt, omdat in sommige gevallen de slavenklasse de taal van de heersende klasse kan overnemen. Dan, later, kan de heersende klasse de taal verliezen en de slavenklasse kan de taal in leven houden of zelfs omgekeerd. Ja?

A: Ja

V: (L) Maar klopt het in wezen dat alle talen in zekere zin afstammen van, laten we zeggen, ingenieurs van de vierde densiteit?

A: Ja

V: (L) En zijn die woorden, de talen, zijn die gerelateerd aan de FRV van de groep ingenieurs die een bepaalde groep mensen creëren?

A: Ja

V: (L) Dus dat zou de reden kunnen zijn voor het verschil in talen: is het een verschil in FRV, de status of oriëntatie van de ingenieurs die het werk uitvoeren?

A: Ja

V: (L) En nu ik dat net gezegd heb, er is iets waar ik altijd stapelgek van werd, en dat is de gedachte aan slaven en slavernij. Weet je, ik weet niet precies hoe ik dit moet vragen, maar is slavernij een zuivere STS-benadering?

A: Voornamelijk. In sommige gevallen was wat als slavernij werd gezien meer ouderlijke zorg voor jonge zielen die net uit de tweede densiteit waren gekomen.

V: (L) Maar ik neem aan dat dat in een ver verleden was?

A: Ja

V: (L) Dus, bijvoorbeeld, binnen onze beschavingsgeschiedenis zoals wij die begrijpen, zou elk geval [van slavernij] een pure manifestatie van STS zijn?

A: Ja

V: (L) Oké. Volgende vraag:

(thorbiorn) Sessie van 23 maart 2019:

A: In 4D zal het uiteindelijk jullie taak zijn om levensvormen op nieuwe werelden te ontwerpen.

Nieuwe vraag: Kunnen jullie iets zeggen over wat 4D STO precies doen in deze hoedanigheid? (Vergeleken met 4D STS).

A: Werelden bevolken en ze welwillend begeleiden. Zie het vorige antwoord.

V: (L) Oh, wat is het verschil met 4D STS-ingenieurs?

A: 4D STS-ingenieurs moeten gevoed en bediend worden.

V: (thorbiorn) Sessie van 26 February 2022:

(L) [...] Ja. De C's zeiden ook iets over die kwestie van het Nordic Covenant... Dat volkeren van Noordse afkomst, d.w.z. Kantekkiaans, positief of negatief georiënteerd kunnen zijn. Het is representatief voor een krachtcentrum in hun genetica...

Nieuwe vraag: was de oorsprong van deze genetische eigenschap oorspronkelijk ontworpen door biogenetische ingenieurs met een STO-oriëntatie?

A: Ja. Zie het antwoord over de afgekapte stroom van innerlijk licht.

V: (thorbiorn) Zijn er, gezien de STS-aanvallen op mensen met "meer morele smaakpapillen," zoals Pierre Semieten karakteriseerde, speciale inspanningen nodig of nuttig om dit erfgoed te beschermen?

(L) Dat is bijna te algemeen om... Ik denk dat we in een soort proces zitten waarin we dat proberen te doen, zoals proberen te behouden wat behouden moet worden, proberen onze realiteit te begrijpen en ons leven baseren op wat reëel en werkelijk is. En ja, ik denk dat die vraag te algemeen is.

(Chu) Gewoon kennis beschermt.

(L) Ja, kennis biedt bescherming. Ik denk dat we dit al op zoveel manieren besproken hebben.

(Farmies) Sessie van 1 december 2018:

V: (Pierre) Wat is het percentage van psychopathie onder Asjkenazische Joden vandaag de dag?

A: 53%

Sessie van 10 augustus 2019:

V: (Pierre) Bestaat er zoiets als het Asjkenazische genetische profiel?

A: Ja, maar het is niet Semitisch.

(L) Nou, ik denk dat we ons nu realiseren dat de mensen die Semieten genoemd bleven worden niets te maken hadden met de oorspronkelijke Semieten.

(Farmies) Wat veroorzaakte deze verschuiving? Was dit het resultaat van een ondergronds programma?

A: Ja

V: (L) Met andere woorden, Sargon kwam tevoorschijn, en omdat hij de Semitische taal kende of was het... Nou, was Sargon een Semiet?

A: Nee

V: (L) En toch was hij zogenaamd de stichter van Semitische groepen?

(Joe) Ontwrichter van een diepgaand niveau. [in de Engelse tekst wordt de term 'deep level punctuator gebruikt']

(L) Dus hij was ontworpen om boven te komen drijven en de boel over te nemen en…

(Joe ) Geprogrammeerd. Hij werd naar de oppervlakte gestuurd door de ondergrondse beschaving?

A: Ja

V: (L) Goed. Dit wordt te esoterisch.

(The Mexicans) Was Troje de dominante kracht in de regio voor zijn val?

A: Ja

(The Mexicans) Werd het vernietigd tijdens de gebeurtenissen van 1627/8 v.Chr.?

A: Nee. 1100 v.Chr.

V: (L) Oké, maar dat was de stad Troje, niet noodzakelijkerwijs het verhaal van de Trojaanse oorlog, toch?

A: Ja.

V: (L) Het verhaal van de Trojaanse oorlog was waarschijnlijk een samenstelling van catastrofale gebeurtenissen en misschien ook de vernietiging van de stad Troje zelf. Klopt dat?

A: Ja.

V: (The Mexicans) Vonden de gebeurtenissen rond Nefertiti en Achnaton geografisch gezien plaats in Egypte?

A: Ja.

V: (The Mexicans) Wat was er zo bijzonder aan het laatste lid van de Perseïden familie?

A: Hij was drager van de genen van kracht in hun puurste vorm.

V: (The Mexicans) Hij overleefde uiteindelijk en had nakomelingen?

A: Ja.

V: (The Mexicans) Kennen we zo iemand?

A: Caesar.

V: (Ursus Minor) Zullen de machthebbers de woke mensen tot zondebok maken als de situatie verslechtert?

A: Ja.

V: (Ursus Minor) Heeft Israël kleine atoombommen verborgen in Europa en de VS voor vergelding?

A: Ja.

V: (Niall) Waar bevinden die zich? Alsjeblieft! [gelach]

(irjO) Is het de moeite waard om te vragen wat er in Miami Bay is gebeurd?

(L) Wat gebeurde er in Miami? Dat wil ik ook graag weten.

A: CIA-operatie verliep niet volgens plan, waardoor ze hun sporen moesten uitwissen.

V: (Joe) Wat was die CIA-operatie? In het algemeen?

A: Het opzetten van een "terroristische aanval" en de schuld daarvan bij de Conservatieve factie neerleggen.

V: (Joe) Zoals de Proud Boys of zoiets.

(Andromeda) Dat klinkt logisch.

(Joe) Niks bijzonders. Dus ze werden betrapt. Hoewel ze het waarschijnlijk opnieuw zullen proberen.

V: (Fallen_735) Maakt de recente impasse tussen de Texas National Guard en de Border Patrol (de National Guard schopte de Border Patrol eruit en nam hun plaats in in Eagle Pass, Texas) deel uit van de voorstadia van een mogelijke burgeroorlog?

A: Het zou zeker een aanleiding kunnen geven tot een groter conflict.

V: (Joe) Nu we het toch over actuele gebeurtenissen hebben, klopt het officiële narratief over wat de Joden in New York aan het doen waren in de tunnels onder het Chabad Centrum? Dat het gewoon jongelui waren die ....

A: Nee.

V: (Joe) Het officiële verhaal was dat het gewoon jongelui waren die zes maanden lang aan het klooien waren om een tunnel te bouwen tussen het eigenlijke centrum en de oude badhuizen, of zoiets. Dus dat is niet waar. Waarom bouwden ze tunnels onder hun eigen gebouw?

A: Mensenhandel.

V: (Joe) Dat is precies wat mensen zeiden!

(Niall) Oh, mijn God! Handel in menselijke organen?

(Joe) Mensenhandel, orgaanhandel?

A: Alles wat je maar kunt bedenken, maar voornamelijk kinderen.

V: (Joe) Wat is er aan de hand met die Joden? Is het gewoon programmering, of is het een genetisch profiel?

A: Een haat tegen de mensheid door programmering tijdens de vroege kindertijd.

V: (Joe) Waaronder besnijdenis....

A: Ja.

V: (Ursus Minor) Het Wereld Economisch Forum begint "Ziekte X" onder de aandacht te brengen - wat zou dat kunnen zijn?

A: Een grote fout die hen wel eens de das om zou kunnen doen!

V: (Andromeda) Dus waar zal deze ziekte X vandaan komen?

A: Lab.

V: (Joe) En waar wordt het waarschijnlijk verspreid? Wereldwijd of in een bepaald gebied?

A: Californië, New York, Singapore, Parijs, Londen.

V: (Andromeda) En wat is het doel van de verspreiding? Ontvolking, of als voorwendsel voor meer controle, of...

A: Beide.

V: (L) En ze zullen daar natuurlijk weer een vaccin voor hebben?

A: Ja.

V: (L) En ze denken echt dat mensen dat weer voor een tweede keer zullen nemen?

A: Ja.

V: (L) Denken ze echt dat we allemaal dom zijn?

A: Ja.

V: (Joe) Is het waarschijnlijk dat ze een ander soort corona zullen verspreiden voor wat betreft ernst en besmettelijkheid, het soort mensen dat gevaar loopt, d.w.z. niet veel? Zal het dit niveau van ernst zijn, of is het waarschijnlijk dat ze iets ernstigers, dodelijkers zullen verspreiden?

A: Ze proberen een rhinovirus dodelijk te maken met de kenmerken van ebola om een schokeffect te creëren.

V: (Gaby) Maar het is een virus dat hier op aarde werd gemaakt, toch geen 4D STS-virus?

A: Ja.

V: (Andromeda) Die moet nog komen! [gelach]

(Joe) Dus, als vuistregel, als je relatief gezond bent, hoef je je nergens zorgen over te maken?

A: Ja.

V: (Joe) Dus geen haast maken om je te laten vaccineren…

A: Neem ook voorzorgsmaatregelen!!!

V: (L) Zoals het nemen van supplementen, ga niet naar plaatsen waar mensen ziek zijn, neem veel vitamine C, ivermectine, hydroxychloroquine...

(Gaby) Dan zal ik dus de boel op slot moeten doen. Zodat de patiënten niet naar mij toekomen. Ik moet hun toestand natuurlijk via de telefoon controleren, net zoals ze kennelijk tijdens corona deden.

(L) Juist.

(Andromeda) Kunnen jullie daar een tijdsbestek voor geven?

(Gaby) Nou, in Parijs krijgen ze de Olympische Spelen, toch?

(L) Ja! Ze gaan het tijdens de Olympische Spelen verspreiden, klopt dat?

A: Waarschijnlijk. De tijdlijn versnelt.

V: (Joe) Wat is een rhinovirus?

(Gaby) Het lijkt op wat wij de afgelopen maanden hebben gehad - neusverkoudheid..... je weet wel.

(Joe) En met de Ebola-achtige kenmerken?

(Gaby) Hemorragisch.

(Joe) Dus bloedneuzen en dat soort dingen?

(Gaby) Of je voelt je echt zo moe dat je alleen in bed wilt liggen, en misschien zullen sommige mensen niet in staat zijn om te herstellen. Het sterftecijfer... WEF zei dat het 20% zou zijn.

(L) Zeg dat nog eens een keer?

(Gaby) Het sterftecijfer dat het WEF voorspelt is 20%.

(Joe) Voor hun virus X.

(L) Hmm. Dus ze hebben al plannen.

(Andromeda) Ze zijn aan het oefenen.

V: (Joe) Zijn er speciale voorzorgsmaatregelen die we kunnen nemen tegen dit op handen zijnde virus? Anders dan wat we al doen?

A: Nee.

V: (L) En dus wat we doen is... en ivermectine bij de hand houden, en...

(Gaby) Waarom krijgen sommige van ons stroboscopische lichteffecten als we ivermectine nemen?

A: DNA-veranderingen.

V: (Niall) Dat zei jij ook al, Gaby.

(Joe) Positieve? [gelach]

(Andromeda) Joepie! We kunnen het blijven nemen.

A: Ja

(Gaby) Oké, we kunnen het weer nemen.

(Niall) Geef mij er maar meer van! [gelach]

V: (L) T.C en zijn vrouw KSee willen weten waar hun kat Danny is en hoe het met hem gaat. Normaal zou ik dat niet vragen, maar het was echt een heel traumatische gebeurtenis voor hen en ze willen graag weten waar Denny nu is.

A: Hij is dicht bij hen en waakt over hen.

V: (JEEP) Wat betreft de vraag over Texas: mogelijke burgeroorlog en/of afscheiding van de staat van de VS?

A: Inderdaad!

V: (Whitecoast) Wat bedoelden de C's met mentale sex?

(L) Whitecoast, alleen jij kunt zo'n vraag stellen. [gelach] Ik kan niet geloven dat je dat vroeg! Mentale sex. Wat bedoelden jullie met mentale sex? [gelach]

(Joe) Dat zeiden ze met betrekking tot transgender mensen.

(Niall) Proberen om je het andere geslacht echt eigen te maken. Dat is wat ik dacht dat het betekende.

(Chu) Ja. Bijvoorbeeld, ze kunnen hun lichamelijke onderdelen veranderen, maar ze kunnen niet...

(Niall) Maar innerlijk kunnen ze niet echt concretiseren...

(L) Is dat wat jullie bedoelden?

A: Ja.

V: (L) Het was geen seks met je hersenen. Lieve hemel!

(Joe) Of met iemand anders z’n hersenen, Whitecoast.

(Niall) Of iets virtueels op afstand.

(L) Tis al goed Whitecoast, we houden van je!

(Joe) Geeft wel een nieuwe draai aan een relatie op afstand, toch? [gelach]

(L) Tjemig… Oké. JEEP wil weten of buitenaardse wezens dit jaar worden geïntroduceerd. JEEP, je weet dat ze die vraag niet zullen beantwoorden.

(Andromeda) Leuk geprobeerd!

(L) Je probeert gewoon slim te zijn, of niet? [gelach] Oké. Worden er dit jaar buitenaardse wezens geïntroduceerd?

A: Voor zover we weten, zijn ze al geïntroduceerd, maar de mensen letten gewoon niet op.

V: (L) Ik denk dat ze waarschijnlijk bedoelde dat ze tevoorschijn komen en aankondigen dat ze buitenaardse wezens zijn, en dat zij het nu voor het zeggen hebben, of zoiets.

(Andromeda) Persconferenties en dat soort dingen.

A: Nog niet.

V: (Ze Germans) Hoeveel NAVO-troepen werden sinds het begin van de oorlog gedood in Oekraïne?

A: Tientallen.

V: (Ze Germans) Kan 4D STS zielen in 5D ontvoeren of 5D op enige manier beïnvloeden?

A: Nee.

V: (Mr. Cyan) Ik heb een vraag over waarnemingen in het Kerinci-Seblat National Park op Sumatra, Indonesië. Er zijn veel vreemde paranormale mythen en legenden over dit park (tijgermannen, geesten, portalen en het verhaal van de beschermprinses van het Kacomeer om er maar een paar te noemen) en een daarvan is de 'Orang Pendek' - kleine man in het Nederlands. Volgens de lokale bevolking (en uit de gesprekken die ik met hen voerde) zijn dit tweevoetige wezens van tussen de 1,20 en 1,50 meter die lijken op een kruising tussen een mens en een aap. Hun voeten zijn naar achteren gedraaid en ze zijn erg sterk en kunnen zware gewichten tillen. De lokale bevolking is bang voor ze en zegt dat het vervloekte wezens zijn. Als je er een ontmoet (wat zeldzaam is), gebeuren er allerlei vreemde dingen met jou en je familie. Het lijkt veel op de tweekoppige Bigfoots (maar die lijken kleiner). Wat zijn deze wezens precies? Komen ze binnen door portalen in de buurt van het park?

A: Window fallers uit zowel 4D als andere dimensies, inclusief de astrale.

V: (L) En dan was er nog een ander deel van de vraag. Komen ze binnen door portalen bij het park?

A: Ja. Vulkanische gebieden genereren portalen.

V: (Whitecoast) Zijn er voordelen verbonden aan het leren van de talen die het dichtst bij die van onze genetische voorouders liggen (naast de algemene cognitieve voordelen van het leren van talen)?

A: Niet echt.

V: (Ze Duitsers) Zijn de machthebbers van plan om stroomstoringen te veroorzaken in de VS en Europa?

A: Ja.

V: (Aeneas & Ysus) Zullen mensen het nieuwe vaccin echt nemen?

A: Wat denk je zelf?

V: (L) Ik denk dat ze dom genoeg zijn. Ik bedoel, zoveel mensen zijn zo dom als het achtereind van een varken.

(Joe) Degenen die het al hebben genomen zullen het zeker weer nemen.

(L) Ja...

(Joe) De meesten.

(L) In dat geval, is het... misschien is dat de zuivering waar ze het over hadden. Zullen mensen die tegen corona gevaccineerd zijn meer vatbaar zijn voor deze nieuwe ziekte dan anderen?

A: Ja.

V: (L) Oké. Dus iedereen die het heeft genomen, breng je systeem op orde.

(Niall) Splitsende realiteiten.

(irjO) Zullen we onbedoeld andere "krachten" krijgen door ziekte "X," zoals bij de eerste coronagolf?

A: In zeldzame gevallen.

V: (Aeneas & Ysus) Zal borax erg nuttig zijn tegen deze toekomstige virussen?

A: Als het van tevoren wordt gebruikt als een algemene preventieve maatregel.

V: (M) Moeten we proberen uit de buurt te blijven van mensen die dat komende nieuwe vaccin nemen?

A: Ja.

V: (Andromeda) Om verschillende redenen.

(L) Ga verder. Scroll naar beneden...

(Chu) Dat is het.

(Niall) Je hebt alle vragen gesteld!

(L) We zijn al meer dan twee uur aan de gang.

(Andromeda) Behalve Joe's vraag.

(Joe) Ik wilde vragen, hoe groot is de kans op een groot conflict in het Midden-Oosten dit jaar met Iran, etc.? Wat is de waarschijnlijkheid?

A: Hoog.

V: (Joe) Dus er komt een grote oorlog in het Midden-Oosten, een nieuwe pandemie...

(Niall) Afscheiding in de VS, en mogelijk een burgeroorlog...

(Joe) ...en Israël.

(Andromeda) Waarschijnlijk een economische crash...

(L) En [kunstmatige] uitval van het elektriciteitsnet.

(Chu) Joepie...

A: Klinkt als een pretpark, hè?

V: [gelach] (Joe) Ja…

(Andromeda) Rookworsten, we komen eraan!

(Joe ) Het klinkt als een pretpark waar je nooit naartoe wilt gaan. [gelach]

A: Creëer je eigen pretpark door gebed, bewustzijn, voeding, vasten, enz.

V: (L) Dus we creëren ons eigen pretpark en houden het in onze mentale ruimte. Bedoelen jullie dat?

A: Ja.

V: (L) Oké. Ik denk dat we klaar zijn. Ik ben een beetje uitgeput. Het was een erg actieve avond.

(Andromeda) Het was een hoop!

(L) Ja. Dus, laatste vraag: als er iets is dat we hadden moeten vragen, dat we moeten vragen, geef ons dan alsjeblieft het antwoord.

A: Liefs! Jullie doen goed werk. Netwerken!!! Tot ziens.

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom