Sessie van 11 augustus 2018

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 11 augustus 2018. Gelieve ideeën en commentaren te plaatsen op de oorspronkelijke sessie thread.


Sessie van 11 augustus 2018

Laura, Andromeda, en Artemis aan het bord

Pierre, Joe, Chu, Ark, Possibility of Being, Scottie, Niall, Noko the Wonderdog, Princess Leia

V: (L) Het is de 11e augustus 2018. [Overzicht van de aanwezigen] Hallo, hallo!

A: Megijia van Cassiopaea groet!

V: (L) Nou, ik denk dat ik wil openen met iets waar Chu en ik het een paar dagen geleden over hadden. Ik vertelde haar over mijn korte gesprek met Beau en toen hadden we het over het feit dat alles zo verschrikkelijk lijkt op dit moment. We vroegen ons af hoe het komt dat de waanzin en ontkenning van de waarheid en realiteit die vandaag de dag in de wereld gaande is, ons zo van streek maakt. Waarom kunnen we niet gewoon tot elkaar komen, denken aan banen en het krijgen van een pensioen, enzovoort? Waarom kunnen we onze ogen er niet voor sluiten en er niet gestrest over blijven? We hebben de neiging om gestrest te blijven...

(Artemis) Hoog inlevingsvermogen.

A: Hoog inlevingsvermogen plus leugens hebben de neiging de geïndividueerde ziel te reduceren.

V: (L) Dus met andere woorden, dat zou samengaan met het zorgvuldig besteden van aandacht aan de werkelijkheid, rechts en links. Als je niet met de waarheid kunt omgaan, haar accepteren en ernaar handelen, word je een droom in het verleden? En als je een droom in het verleden wordt, betekent dat dan dat je ophoudt te bestaan?

A: Voor velen, ja.

V: (Artemis) Als je een hoger inlevingsvermogen hebt, heb je een hoger verantwoordelijkheidsgevoel.

(L) Maar het probleem is dat, zoals Chu al zei, de dingen tamelijk langzaam gebeuren. Bijvoorbeeld, tijdens 9-11, wist ik wat het betekende. Ik schreef erover en zei dat dit het begin was van wat uiteindelijk zal uitlopen op het volledig wegnemen van de rechten van mensen, censuur, enzovoort. Zoals jullie in het verleden al zeiden, het controleren van mensen in elk aspect van hun leven. Dus, ik wist dat. Maar dat was wat, 17 jaar geleden?! Dus, het heeft 17 jaar geduurd om dingen naar buiten te brengen en ik had verwacht dat het veel sneller zou gaan. Jullie zeggen dat tijd niet bestaat, maar voor ons hier bestaat het op een zeer reële en concrete manier. Lichamen worden ouder, ogen worden zwakker, energie neemt af, de bloei van de jeugd vervaagt...

(Artemis) Dat zijn net songteksten...

(L) Weet je, zullen we het einde van deze show meemaken? Gaan we het laatste bedrijf zien?

A: Hoogstwaarschijnlijk. Op een bepaald moment zal een kritische massa van energie zijn opgebouwd en zullen dingen als een sneeuwbal gaan rollen, niet ironisch bedoeld!

V: (Pierre) Niet ironisch bedoeld, maar betekent dit dat het laatste bedrijf zal worden afgesloten of verzegeld door wereldwijde afkoeling?

(L) Nou, daar hebben ze het over gehad.

(Joe) Het zal één aspect zijn.

(Andromeda) Het zal beginnen te versnellen.

(L) Met andere woorden, de gebeurtenissen zullen op een gegeven moment waarschijnlijk versnellen en gekker worden?

A: Ja.

V: (L) En de dingen zullen zich niet eeuwig voortslepen zoals nu: deze LAAAANGZAME, geestdodende waanzin, het is gewoon te gek.

(Pierre) Het is niet lineair.

(L) Ik denk dat het komt omdat het non-lineair is. Zoals een aardbeving. Je bouwt druk op, en je weet niet wanneer het zal uitbarsten, maar wanneer het gebeurt… gaat alles naar de bliksem.

A: Naar de bliksem is een goede manier om het te beschrijven.

V: (Joe) Ineenstortingen van vorige beschavingen werden getypeerd door algemene chaos. Mensen werden een beetje gek. Meestal wordt aangenomen dat het kwam door de omstandigheden van de instortende beschaving dat mensen gek werden, toch? Maar in ons geval worden mensen gek terwijl er helemaal geen goede reden is om gek te worden. Ze hebben eten op tafel, de basis is er allemaal. De mensen die het gekst worden zijn degenen die niet lijden onder grote ontberingen. Dus het is bijna alsof...

(L) Als je de geschiedenis leest, ontdek je dat het eigenlijk hetzelfde is: Mensen worden gek zonder goede reden en er gebeurt van alles op de planeet. En dan werd het alleen maar gekker en gekker en gekker. Het is alsof beschavingen en naties zichzelf keer op keer in de voet schieten.

(Chu) Staat er in de kronieken ook dat het zo'n 40, 50, of 100 jaar duurt voordat de beschaving instort?

(L) Ja. Ik zou zeggen dat wat nu gaande is waarschijnlijk in 1914 begon, of misschien zelfs tegen het einde van de negentiende eeuw. Dus we zijn nu aan het eind ervan. Ik bedoel, volgens Lobaczewski was het al gek genoeg rond WO I en WO II. Als je dan dat boek leest over Hitler, Psychopathic God, waarin hij uitgebreid beschrijft hoe het was in Duitsland voor Hitler, dan zie je bijna hetzelfde: mensen die gewoon volslagen gek doen!

(Joe) Gek is ook in het oog van de toeschouwer.

(L) Lobaczewski verwees naar "Oostenrijkse praat", een geestesgesteldheid of houding die voortkwam uit Oostenrijk. En daar is Hitler geboren. En Jung was een Oostenrijker. Freud en Kafka ook. De filosoof Wittgenstein, Erwin Schroedinger, een heleboel slimme mensen, maar ook een paar echte gekken. (NvV: in het Engels “Austrian talk”), hiermee wordt in het boek Politieke Ponerologie van Andrzej M. Lobaczewski ‘Paralogisch redeneren’ bedoeld. Blz. 64: Paralogisme, zelfst.nw.: Onlogische of misleidende deductie. Paralogisch, bijv.nw. Paralogiseren, werkw.: onlogisch zijn, onterechte conclusies trekken.)

(Chu) Het lijkt wel de Toren van Babel, elke keer als dingen instorten. Mensen beginnen zich als God te gedragen of denken dat ze goden zijn.

(Joe) Dat is wat de gekte veroorzaakt. Per definitie is dat gek doen.

(L) We hebben dingen die we willen proberen in gang te zetten en ik heb gewoon niet de energie gehad. Ik probeer te werken aan het herwinnen van houvast, mijn energie, mijn perspectief ... het is gewoon echt een strijd.

A: Dingen zullen snel verbeteren nu de energielekken worden verwijderd.

V: (L) Het is verontrustend. Oké, dus ik denk dat Pierre een aantal vragen heeft, en ik ga het onderwerp lanceren en dan kun je erin stappen. Ik ben echt diep gedoken in de evolutionaire biologie en oorsprong van het leven. Ik zeg je, ik heb Freeman Dyson gelezen en ik heb John Maynard Smith en een paar anderen gelezen die denken dat ze een basis van een theorie hebben over hoe het leven ontstond uit materie. Natuurlijk gaan ze niet in op waar materie vandaan kwam. Ze koppelen terug aan de Oerknal welke in feite Wetenschappelijke Scheppingstheorie vormt. Maar ze hebben materie en ze willen die materie rond laten gaan om tegen andere materie aan te botsen - moleculen en zo. Uiteindelijk komt daar iets uit en het leeft! Alleen hebben ze enkele echte problemen met het samenstellen van de theorie op basis van onderzoek, omdat elke stap in de ontwikkeling en overgangen naar het loutere bestaan van een in feite levende complete cel zo GEPAARD gaat met problemen, dat ze aannames moeten maken, ze springen over dingen heen en weigeren om de grootste problemen die ze tegenkomen te erkennen. Het is razend interessant, maar het zet me aan het denken. Wat ik wil weten is: wat is de fundamentele impuls voor ... Wat is de stuwende kracht, de push - ik bedoel, we hebben een idee dat bewustzijn betrokken is en al dit soort dingen, maar het lijkt erop dat het bewustzijn zelf lijkt te zijn geëvolueerd samen met materie - dus, wat is de impuls - de push - die de barrière overstak van een wereld van alleen pure informatie die vorm en leiding gaf aan leven-bevattende hulzen? Wat was de impuls?

A: Zwaartekracht.

V: (L) Dus zwaartekracht vormt de brug tussen informatie en materie?

A: Ja

V: (Ark) Wat is het doel van het leven?

A: Leren door organisatie van stukjes informatie. Verruiming van het zijn.

V: (Ark) Wat is het doel van leren?

(L) Verruiming van het zijn. Ik denk dat ze dat daarom hebben toegevoegd.

(Joe) Dus het is een fundamentele dynamiek van alle realiteit: verruiming van het zijn.

(Pierre) Zwaartekracht en informatie ... Dus materie is ...

A: Onstabiele zwaartekrachtgolven, elektromagnetisme / licht.

V: (Joe) Ark, weet jij wat een zwaartekrachtgolf is?

(Chu) Weet je wat een onstabiele zwaartekrachtgolf is?

(Joe) Als hij niet weet wat een zwaartekrachtgolf is, weet hij niet wat een onstabiele zwaartekrachtgolf is.

(Ark) Ik weet niet wat zwaartekracht is.

(Joe) Is er nog iets anders dat ...

A: Elektriciteit is een manifestering.

V: (Scottie) Nou, dat wisten we.

(Joe) O ja?

(Scottie) Ja, zoiets zeiden ze jaren geleden.

(Ark) Ik weet niet wat zwaartekracht is. Dat is het probleem.

A: Zwaartekracht is alle informatie.

V: (Artemis) Dus op een bepaalde manier is het licht.

(Chu) Dus zwaartekracht is alle informatie, maar zwaartekracht is ook de impuls voor de overgang van pure informatie naar materie.

(L) Ik denk dat zwaartekracht alle informatie is, en onstabiele zwaartekrachtgolven is informatie die de oversteek maakt.

A: Komt dicht in de buurt.

V: (Artemis) Vermaken jullie je als jullie naar ons kijken terwijl we onze hersenen op volle toeren laten werken om te proberen dingen uit te zoeken en te begrijpen?

A: Niet van toepassing.

V: (L) Oké, nu jouw vragen, Pierre.

(Pierre) Over DNA en informatie ... als een salamander een ledemaat verliest, groeit precies dezelfde ledemaat aan. Klopt het dat deze georganiseerde cel-differentiatie niet alleen op het DNA in de cellen terug te voeren is?

A: Ja

V: (Pierre) Er is een externe factor. Is deze externe factor het informatieveld?

A: Ja

V: (Pierre) Reageren het informatieveld en het DNA van de salamander bijvoorbeeld op elkaar?

A: Ja

V: (Pierre) Oké, op welke wijze reageren ze op elkaar?

A: DNA is een soort ontvanger.

V: (Pierre) Kunnen we aannemen dat het informatieveld daarom DNA-activiteit kan moduleren?

A: Ja.

V: (Pierre) Oké, dus DNA fungeert als een tussenschakel tussen het informatieveld en het organisme.

(L) Daarom zijn er mensen die vreselijke genetische mutaties kunnen hebben en toch geen symptomen hoeven te hebben ...

(Pierre) Ja, omdat DNA een soort gereedschapskist is. Slechts enkele van hen worden geactiveerd vanwege de verbinding, vanwege de informatie die wordt ontvangen uit het informatieveld. Twee cellen naast elkaar kunnen totaal verschillende dingen doen, zelfs als ze dezelfde genetische code hebben, omdat het informatieveld moduleert welk deel van het DNA geactiveerd wordt en welk deel gedeactiveerd wordt. Dus er is een enorm potentieel in elke cel.

(Chu) Daarom zeiden ze eerder ook dat virussen gedachten zijn die zich manifesteren. De manier waarop ik het begrijp is dat ze een gedachte kunnen manifesteren, maar je moet de ontvanger hebben. Dus niet iedereen zal hetzelfde virus krijgen. Hetzelfde met elke ziekte eigenlijk...

(L) Ja, sommigen kunnen het virus in hun lichaam hebben terwijl het volkomen inactief is. En andere mensen kunnen in een mum van tijd ziek worden. Het lezen van deze boeken over genetica is gewoon duizelingwekkend.

(Pierre) In vorige sessies zeiden de C's dat er bij sommigen van ons (Laura en Joe) extra DNA-strengen aan het ontstaan zijn. In die sessie werd gezegd dat de Cs het niet hadden over fysieke DNA strengen. Dus, kunnen de Cs verduidelijken wat voor soort extra strengen zij bedoelen?

A: DNA-codons die anders worden afgekapt. Denk aan transposons die overspringen en originele of nieuwe codes herstellen.

V: (L) Dus eigenlijk zeggen jullie dat DNA veranderd kan worden? Nou, we weten dat het kan, want ik heb de boeken gelezen. Maar met andere woorden, jullie zeggen dat het veranderd kan worden door veranderingen in iemands denken, begrip en kennisniveau?

A: Informatie is de belangrijkste factor.

V: (L) Bedoelen jullie dat het verzamelen van informatie, onderzoek doen en leren de belangrijkste factor is?

A: Ja en toepassing van het geleerde.

V: (L) Dus informatie is als het vullen van de benzinetank en het toepassen van wat je geleerd hebt is als het starten van de motor en het intrappen van het gaspedaal?

A: Ja.

V: (Pierre) Dat doet me ergens aan denken. De sleutel voor DNA transformatie, de meest belangrijke factor, is informatie. Tegelijkertijd is DNA de tussenschakel of de ontvanger van het informatieveld. Het roept bij mij een soort spiegeling op waarbij het individu informatie verzamelt in de wereld die vervolgens zijn verbinding met het informatieveld verbetert en hem in staat stelt nog meer informatie te verzamelen? Zoals een cirkel?

A: Ja. Het is als het bouwen van een antenne.

V: (L) Dus naarmate je meer kennis verzamelt, verandert je antenne. Maar het hangt af van het gebruik ervan, want het bouwen van de antenne is een product van het gebruik van wat je hebt geleerd.

A: Ja

V: (L) Dat is wat de veranderingen teweegbrengt.

(Artemis) Je kunt niet de hele dag zitten lezen en niets doen met wat je leert. Je moet iets doen.

(Pierre) In een recent wetenschappelijk artikel van dit jaar werd ontdekt dat er ongeveer 24 uur nadat een levend wezen sterft een uitbarsting plaatsvindt van gentranscriptie. Ik zou graag willen weten waarom?

A: Gerelateerd aan het vrijkomen van het energieveld.

V: (Pierre) Hier refereerden ze aan de relatie tussen het informatieveld en DNA. Er schijnt een soort verbinding te zijn. En wanneer de...

(L) Ik denk dat wanneer de ziel vrijkomt en alles, de genen en alles zijn als...

(Joe) Een blauwdruk...

(L) Ze worden losgelaten en er vindt een uitbarsting van...

(Pierre) De uitbarsting door de ontkoppeling van de verbinding . Ze verbreken de verbinding met het informatieveld omdat er geen uitwisseling meer nodig is.

(L) Lieverd, heb je vragen?

(Ark) Ja. Een wiskundige vraag. Het is één ding om over zwaartekracht te praten, en het andere is om er iets mee te doen. Blijkbaar is geometrie op een bepaalde manier belangrijk om de zwaartekracht te begrijpen. We weten dat onze ruimte 3 dimensionaal is. Maar waarom? Nou, daar is vast wel een reden voor. En dan weten we dat er nog andere dimensies zijn. Hoeveel, weten we niet...

A: Noodzakelijk om gedachten in volgorde uit te drukken.

V: (Ark) Ik zie daar geen reden voor. Het zouden er 2 of 1 of 4 kunnen zijn.

(L) Blijkbaar zijn gedachten, om ze in volgorde te kunnen uitdrukken, misschien iets meer dan 2-dimensionale dingen?

A: Ja.

V: (Ark) Nou...

A: Geometrie van gedachten vereist dat.

V: (Ark) Ja, geometrie... Dus, om de een of andere reden hebben we 3 dimensies. Het is goed voor een of andere reden, maar we begrijpen het niet. Dit is geen antwoord dat iets verklaart. We kennen de geometrie van het denken niet. Dus, het is het verklaren van een onbekende door een onbekende. Dat is geen goede zaak. Dus, hoe dan ook, we hebben 3 dimensies. Er zijn ook andere dimensies. We weten niet hoeveel er echt noodzakelijk zijn. En in die andere dimensies zweeft onze wereld op de een of andere manier. We weten het niet. Maar wiskunde en priemgetallen en wat dan ook, geven wel wat aanwijzingen. Het betekent dat er uitzonderlijke wiskundige structuren zijn die op een of andere manier door de schepping zijn uitgekozen omdat ze in zekere zin uitzonderlijk zijn. Niet elke zou volstaan. Er zijn uitzonderlijke structuren in drie dimensies die Platonische vaste lichamen worden genoemd. En er zijn er maar 7 van.

A: Er komt snel hulp voor jouw problemen aan!

V: (Ark) Ja, maar ik ben nog niet klaar. [gelach] Dus, eh...

(L) Wat is de vraag?

(Ark) De vraag is dat er 5 uitzonderlijke Lie-groepen zijn die al heel lang worden gebruikt om de natuurkunde te verenigen, de zwaartekracht te verklaren met behulp van de snaartheorie, branen, multiversum, enzovoort. Mensen gebruiken deze uitzonderlijke Lie-groepen en er zijn er maar 5 van. Sommige mensen, zoals Klee Irwin, die een groep samenstelde en een miljoen dollar aan subsidie kreeg en Tony Smith erbij haalde, en weet je... Klee Irwin is op YouTube aan het praten over een van deze Lie groepen, E8. Oké? E8. Die vinden ze leuk. Maar er zijn andere zoals E6, die 78-dimensionaal is [Ark laat afdrukken zien met Lie groepen] met zo’n groot diagram. Er is E7 met zo'n diagram. En deze heeft 133 dimensies en is een geliefde structuur welke een vriend van Jack Sarfatti, Paul Sirag, probeert te relateren aan zwaartekracht. Er is G2 met simpelweg 14 dimensies. E8, etc. Oké, iedereen in de snaartheorie doet E8. En dan is er F4, die is 52-dimensionaal en ziet er nogal naar uit [hij maakt geen grapje]. Nu is mijn vraag: Is een van deze uitzonderlijke wiskundige structuren van belang in mijn zoektocht naar het verenigen van zwaartekracht, bewustzijn, en alles?

A: Nee. Lie-groepen liggen op de loer om de onoplettenden in de val te lokken.

V: (Joe) Zijn naam is een leugen?!

(Ark) Hij is Chinees, weet je, zoals Lee. Maar L-I-E.

(L) Ze zien eruit als spinnenwebben…

A: Inderdaad.

V: (Ark) Elke symmetrie wordt beschreven door een Lie groep. Dus is symmetrie onbelangrijk? Want dit is een wiskundig instrument voor rotaties, vertalingen, voortstuwing van golven, dus…
Het is allemaal slecht.
:-(
Dus wat is goed?? Welke wiskunde is goed?

A: Geometrische algebra.

V: (Ark) Lie-groepen vormen de basis van geometrie en algebra en ze zijn slecht. Dus ik weet niet wat te doen.

A: Jij moet behoedzaam zijn.

V: (L) Ik denk dat dat betekent dat Lie-groepen nuttig zijn, maar je hoeft er niet in verstrikt te raken.

A: Ja.

V: (Ark) Ja. Oké.

(Joe) Ik weet niet of anderen dat ook vinden, maar deze dagen heb ik het gevoel dat de dingen die gaande zijn in de wereld voor wat betreft politiek, machtsstrijden, en dat soort zaken, in zekere zin in toenemende mate onbelangrijk worden...

A: Dat klopt. We zeiden al dat jullie moeten genieten van de show.

V: (Andromeda) Met andere woorden, aandacht hieraan besteden zou ook gepaard moeten gaan met niet-gehechtheid. (L) Ik meen dat het bereiken van zo’n staat zeer moeilijk is, en wellicht het doel van de les?

A: Ja.

V: (Joe) Veel mensen hechten hier waarde aan omdat ze gehecht zijn aan het materiële bestaan en het materiële universum. Ze zijn betrokken bij wat gaande is op de wereld want hier wonen ze en ze willen het beschermen en ervoor zorgen dat alles goed draait. Maar als je je daarvan niet kunt loskoppelen en een meer filosofische benadering kunt hanteren, dan raak je meer en meer betrokken bij die machtsstrijden en de waanzin.

(L) Nou, met betrekking tot een bij DNA aansluitend onderwerp, zou ik graag willen weten waarom ik me… Eh… gedwongen voel of geobsedeerd ben door de database van mijn stamboom. [gelach] Ik geneer me om erover te praten omdat ik er ZOVEEL tijd in gestopt heb, en toch is het alsof IK HET WIL WETEN!

A: Houd in gedachten dat er een zekere kracht wordt overgedragen door het bewustzijn van voorouders.

V: (L) Hoe kan er kracht worden overgedragen door het bewustzijn van voorouders? Allereerst zijn ze dood. Ten tweede zijn degenen die potentieel hadden misschien gereïncarneerd en leven dan andere levens op andere plekken. Of ze zouden rondzweven in de 5e dimensie of wat overleden voorouders ook maar doen...

(Artemis) Nou, via een omweg is het bijna alsof je weet hebt van je vorige levens.

(Andromeda) Ja.

A: Ja.

V: (L) Dus kennis van vorige levens is handig. Kennis van voorouders is nuttig. Nou, de mensen geloofden vroeger dat als men zich zijn voorouders herinnerde, zij je zouden helpen. Als je niet voor hen zorgde of als je hen zou vergeten konden ze voor ongeluk zorgen. Kan dat? [gelach]

A: Zoiets. Je kunt helpen sommige dingen te helen en kracht te ontlenen via jouw DNA antenne, die, dat moet je onthouden, ook hun DNA antenne is.

V: (Andromeda) Klinkt logisch.

(Chu) Je hebt hun ontvangers geërfd.

(Andromeda) En daardoor kun je dingen leren van hun ervaringen.

(Pierre) Je vroeg je af hoe je aan hen gerelateerd bent. Ze zijn dood, ze zijn ver weg. Nu je dezelfde DNA antenne deelt, en als we door ons DNA verbonden zijn aan een informatieveld, en er zijn andere mensen met gelijksoortig DNA verbonden met een gelijksoortig deel van het veld, dan zijn dit soort herinneringen of informatie die gedeeld wordt met voorouders toegankelijk…?

A: Precies.

V: (Pierre) Wow.

(Joe) Er is ook zoiets als epigenetica…

(L) Ik blijf herhalen dat mijn leeswerk met betrekking tot de vroege Amerikaanse geschiedenis me duidelijk maakt waarom de Amerikanen zijn zoals ze zijn. Ze zijn volledig verpest. Maar, dat geldt ook voor ieder ander!! Het is vreselijk.

(Chu) Epigenetica heeft alleen betrekking op dit leven, toch?

(L) Oh nee! Oh nee! Je ouders kunnen een methylering hebben die aan jou wordt doorgegeven. Allerlei rare dingen kunnen dan gebeuren. Je gelooft het gewoon niet. Dus met andere woorden zijn we weer terug bij voorouderverering! [gelach]

(Artemis) Haal wat wierook en een schrijn!

(Pierre) Vormt een van de redenen voor de belangrijkheid van de voorouderverering dit verband met het informatieveld via het DNA?

A: Ja. Zij trokken dit ietwat ver door en vergaten waarom het van belang was.

V: (Andromeda) Zoals Halloween.

(L) Ja. Het werd gewoon vertekend. Maar toen...

A: We blijven herhalen dat wij jullie zijn in de toekomst. Jullie zijn hen in de toekomst.

V: (L) Dus mijn heden is hun toekomst.

(Andromeda) Wij zijn de voorouders van de Cs! [gelach]

(Artemis) Zij eren ons!

(Joe) Dus misschien zitten sommigen van jouw voorouders rond een Ouija bord en proberen met jou contact te krijgen. Ze proberen wat informatie te krijgen.

(L) Dit wordt wel heel mal… [gelach] Dus is het nuttig dat mensen ten minste zoveel mogelijk van hun voorouders kennen?
A: Ja en sommige voorouders zijn sterker dan anderen.

V:(L) Dus als je een sterke recente voorouder hebt, dan is dat goed. Zou je in zekere zin dus kunnen afstemmen op je voorouders en kracht aan hen ontlenen? Zoals… een engelenkoor of zoiets?

A: Komt dicht in de buurt maar raak nou niet in hogere sferen!

V: [gelach] (Joe) Als je gaat afstemmen op je voorouders moet je wel de juiste eruit pikken. Pik er nou net niet die ene vent uit...

(Andromeda) De cowboy?

(Joe) Degene die nooit in een bed sliep.

(L) Oh, je bedoelt mijn geweldige voorouder Bone Mizell. Nou, hij is niet exact een voorouder. Hij is een achter- achter- achter- achterneef of zoiets. Hij was een neef van mijn over- overgrootmoeder. En hij was me er eentje!

(Joe) Nou, dat is de reden waarom je met hen gaat communiceren, je moet zoveel mogelijk over ze te weten komen. Je moet weten van wie je geen advies wilt krijgen.

(Pierre) Over de recente afname van UFO waarnemingen: De afgelopen maand namen deze waarnemingen dramatisch af. Ik zou graag willen weten waarom?

A: De programmering is voltooid.

V: (Artemis) Dus ze hoeven hier niet meer te komen, of niet meer zo vaak?

(L) Ik denk dat ze helemaal nergens heen zijn gegaan. Ik denk dat hun werk erop zit en dat ze nu achterover kunnen leunen en van de show kunnen genieten!

A: Ja.

V: (Joe) Wat zijn die bouwwerken in de Bermuda Triangle?

A: Atlantis!

V: (Pierre) Ik wil graag wat meer weten over dat verhaal dat ik deelde met jullie. Dat Bernard Levy stigmata vertoonde nadat Dominique de Villepin hem vertelde dat hij als een Christus was zonder kruis… Zijn de stigmata echt?

A: Ja.

V: (Pierre) Wat zat achter dit fenomeen? Wat gebeurde er?

A: Psychosomatische verschijning vanuit een sterk egoïstische geloofsovertuiging.

V: (Pierre) Voor een Zionist die Jezus haat, is dat...

(Niall) In zijn hoofd is hij de Messias...

(L) Bloedde hij op zijn handpalmen?

(Pierre) Ja. Dat hield wekenlang aan. Hij had de wonden.

(L) Niemand werd ooit aan het kruis genageld aan zijn handen. De handen zouden los scheuren.

(Pierre) Maar hij geloofde het en dat was voldoende om het geloof tot werkelijkheid te maken.

A: Verwrongen innerlijk wezen.

V: (L) Nog meer vragen?

(Ark) Ja. Ik wil vragen of de voorstelling dat ons 3-dimensionale materiële universum een soort braan is die zweeft in een multi-dimensionale ruimte een goed beeld geeft?

A: Dat komt heel dicht in de buurt.

V: (Ark) In dat geval, als dat inderdaad heel dicht in de buurt komt, hoeveel dimensies heeft dat externe universum dan?

A: Oneindig.

V: (Ark) Oneindig! Heel goed... [gelach] Nu kan ik met een gelukkig gevoel gaan slapen.

(L) Waarom?

(Ark) Nee, omdat oneindig een goed getal is. Het is niet als 5 of 6 of 7. [gelach] Ik had altijd gehoopt dat het 12 zou zijn. Maar nee, het is oneindig.

(Joe) Wat zei je nou dat het was? Een brein dat in de ruimte zweeft?

(L) Braan: B-R-A-A-N. Als membraan, niet als brein-brein! [gelach]

(Ark) Dus, als ons universum een braan is in dit oneindig dimensionale universum [gelach], zweven daar dan andere branen rond? [gelach]

A: Ja.

V: (Ark) Kunnen ze elkaar tegen komen?

A: Ja.

V: (Ark) En het heeft te maken met onstabiele zwaartekrachtgolven?

A: Ja.

V: (Ark) En het informatieveld waar jullie het over hadden, zit dat alleen in het braan, of zit dat ook tussen branen in?

A: Tussen, daarbuiten, binnenin.

V: (Ark) En elektromagnetisme: Werkt dat alleen binnenin elk braan of ook tussen branen?

A: Allebei als de voorwaarden daarvoor aanwezig zijn.

V: (Joe) Gaat dat gebeuren als gevolg van de Golf? Twee branen die elkaar gaan kruisen...?

A: Een gedeelte.

V: (Joe) Zal dat een Oerknal veroorzaken? Was dat wat de Oerknal was?

A: Min of meer.

V: (Chu) Ik dacht dat alles neerkomt op informatie...

A: Informatie is zwaartekracht.

V: (Ark) Oneindige dimensies. Er zijn twee soorten: telbaar zoals 1, 2, 3, 4 enzovoorts, en ontelbaar zoals het aantal punten op een lijn waar je ze niet kunt tellen. (NvV: wiskundig aftelbaar resp. overaftelbaar)

A: Ontelbaar.

V: (Ark) Oh! Oké. Het geeft me hoop dat andere mensen het niet kunnen vatten. [gelach]

(Artemis) Jullie zeggen dat de energielekken verwijderd zijn. Waarom voel ik me de laatste tijd dan in feite nog vermoeider en nog meer uitgeput?

A: Je besteedt niet genoeg aandacht aan de realiteit!
V: (Artemis) Ja, dat komt omdat ik zo moe ben!

A: Lees!

V: (Artemis) Oké.

A: Zing!

V: (Artemis) Oké, dus... Ik heb energie nodig om de dingen te doen waarvoor ik energie nodig heb.

(L) We moeten een karaoke organiseren.

A: Ja.

V: (Joe) Hoe zit het met Quinton? Zal dat ieders problemen oplossen? [gelach] Nee, heeft het positieve gevolgen voor iedereen die dat neemt?

A: Ja. Artemis heeft een geconcentreerde behandeling nodig voor ontgifting!

V: (L) Dus met andere woorden, wat je doet is ontgifting. De reden waarom je je slecht voelt, zelfs gedurende de laatste maand of zo, is omdat je deze kuur begonnen bent op hetzelfde moment dat zij vertrokken. Je zit in de ontgiftingsfase. Weet je nog dat je test op metalen vreselijk hoog was. Dus je scheidt metalen uit. Je zou waarschijnlijk ook enkele orale EDTA kuren moeten doen.

A: Ja.

V: (Artemis) Oh, bedankt.

(L) Als je eenmaal ontgift bent zul je je beter voelen liefje. En wat ook zal helpen als je je weer wat beter voelt is jezelf te dwingen de gym in te gaan en die 10 minuten workout te doen om te kijken of je wat mitochondriën kan genereren.

A: Ja.

V: (Artemis) Oké.

(L) Maak je geen zorgen, je ziet er beter uit. Je ziet er veel beter uit, dus dat betekent dat het beter met je gaat.

(Ark) Dus er is een oneindig aantal andere dimensies. Waarschijnlijk zijn ze alle gelijk, maar zijn sommige van hen meer gelijk dan andere?

A: Ja.

V: (Pierre) Aan het eind van de finale van de World Cup was er een heel grote storm. Betrof dit gewoon een weersomstandigheid of stak daar iets achter?

A: Op dit punt zijn “weersomstandigheden” alomtegenwoordig en alle onderdeel van hetzelfde algemene fenomeen van de Golf.

V: (L) Oké, laatste vraag.

(Niall) Kan ik terug naar Bermuda? Wat was dat bouwwerk dat ze gevonden hebben? Was het een stad of zoiets?

A: Energiestation.

V: (L) Oké, dat was de laatste vraag. Is er iets dat we hadden moeten vragen en niet gevraagd hebben, beschouw dat dan als gevraagd en geef er antwoord op. Alsjeblieft, dankjewel.

A: Goedenavond dames!

(Joe) Ze richten zich niet tot de mannen. [gelach]

EINDE VAN DE SESSIE
 
Back
Top Bottom