Sessie van 10 oktober 2020

Laurs

The Living Force
FOTCM Member
Dit is de Nederlandse vertaling van de sessie van 10 oktober 2020. Gelieve ideeën en commentaren te plaatsen op de originele thread van de sessie.


Sessie datum: 10 oktober 2020


Laura, Andromeda en Artemis aan het bord

Pierre, Joe, Chu, Ark, PoB, Scottie, Niall, Noko the Wonderdog, the Lunar Module, Princess Leia


V: (L) Oké...

A: Hallo kinderen van Cassiopaea.

V: (L) En met wie hebben we vanavond de eer?

A: Nighhillaea van Cassiopaea.

V: (L) Nou, ik ben vergeten op te sommen wie er vanavond aanwezig zijn. Het is vandaag 10-10-2020, en we hebben alle gebruikelijke verdachten [overzicht van de aanwezigen]. Goed. Het is een tijdje geleden, en zoals jullie weten hebben we het heel erg druk gehad.

(Artemis) Ze willen spreken...

A: Het zal goed komen. Maak jullie geen zorgen. Alle grote overgangen zijn beladen en chaotisch.

V: (L) Nou, zolang jullie geen overgangen naar iets buiten de planeet bedoelen...

A: Nee!

V: (L) Dus dat heeft, naar ik aanneem, betrekking op Ark en zijn toestand?

A: Ja en zoveel meer nog dat nog moet komen op jullie bestaansniveau.

V: (L) Wil iemand wat specifieke vragen stellen?

(Pierre) Ik wil graag iets vragen over Arky. Is zijn huidige toestand een gevolg van de virale infectie waarop in december van vorig jaar werd gezinspeeld?

A: Gedeeltelijk als een trigger.

V: (L) Zal hij volledig herstellen?

A: Ja

V: (L) Toen we eerder dit jaar vroegen of hij kanker had, was het antwoord nee. Toen is er blijkbaar iets gebeurd tussen toen en nu. Waren daar nog andere factoren bij betrokken?

A: Ontwikkeling en trigger.

V: (L) Zeggen jullie dat het zich heeft ontwikkeld NADAT die vraag werd gesteld?

A: Ja

V: (L) Zeggen jullie ook dat dat de trigger was waar jullie naar verwezen - dat de trigger van de Covid in die periode actief was?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (L) Was er nog iets anders dat in die periode plaatsvond?

A: Herinneren jullie je onze eerdere opmerkingen over wapens die hartaanvallen kunnen veroorzaken? Denk aan het falen van deze [NvV; wapens] bij sommige gelegenheden waarbij energieën werden verspreid. Er vonden talrijke gebeurtenissen van hartfalen plaats op die datum die toe te schrijven zijn aan deze factor.

V: (L) Zeggen jullie dat iemand aan het spelen was met één van deze wapens en dat die als het ware haperden?

A: Ja

V: (L) Is dat wat er gebeurde op de avond dat Ark die aanval kreeg, toen hij iets in zijn hart voelde knappen?

A: Ja

V: (L) En dat er op hetzelfde moment andere mensen waren die hartfalen ondervonden als gevolg van dezelfde energie?

A: Ja

V: (Artemis) Waarom was Arky daar in het bijzonder kwetsbaar voor?

A: Hij was veel minder vatbaar dan anderen!!!

V: (Chu) Verwezen jullie naar de recente episode? Toen was het lymfoom er al. Ik begrijp het niet.

(L) We weten niet of dat zo was.

(Chu) Nou, dat zou slechts 10 of 12 dagen zijn geweest...

A: Ja

V: (Chu) Hoe zit het met de tumor die ze drie dagen later in het hart ontdekten? Dat zou plotseling zijn geweest.

A: Ja

V: (L) Hij zei dat hij een gevoel had alsof er iets kanpte, en Gaby zei dat de binnenkant van de tumor al necrotisch was.

(Andromeda) Hij kreeg symptomen een paar dagen voordat hij dat knappende gevoel had en toen liet hij zijn bloed onderzoeken.

(Chu) Het bloedonderzoek was ervoor. Dat knappen was 24 uur later.

(Andromeda) Nou, vergeet niet dat hij het daarvoor had laten doen en zijn BNP was hoog, maar zijn troponines waren prima. Nadat hij dat knappen voelde, ging hij terug en toen was zijn troponine omhoog geschoten en we dachten dat dat het resultaat was van dat knappen. Dat was maar een paar dagen later, en toen brachten we hem naar het ziekenhuis.

(L) En het eindresultaat was dat ondanks al die gekke dingen, ze nog steeds zeggen dat hij geen hartaanval heeft gehad en dat hij geen hartschade heeft opgelopen.

(Pierre) Als ik het goed begrijp, was het gezwel het gevolg van deze...

(L) Was het gezwel het gevolg van deze energieverspreiding zoals het teweegbrengen van het Covid-gedoe?

A: Ja

V: (Ark) Busje minerale olie! Ik wil dit busje met minerale olie. Ik vraag er al twee weken om en niemand kan het wat schelen.

(Chu) Niall moest het bestellen. Het zal snel komen.

(Niall) Het komt morgen.

(Andromeda ) Dus eigenlijk werkte dit wapen dat straalde op hem. Maar in plaats van alleen op het hart, verspreidde het zich en creëerde verschillende gezwellen in verschillende delen van hem.

A: Ja

V: (L) Weet je wat? Had Pierre-Paul niet op dezelfde dag een hartaanval?

(Andromeda) Dat was ongeveer rond dezelfde tijd.

(Joe) Over welke dag hebben we het hier?

(Andromeda) Het was geen hartaanval ...

(Joe) Een aortadissectie. Maar we weten niet de datum waarop hij dat had. Hij heeft de datum niet verteld.

(Andromeda) Maar toen je zijn dingetje zag, zei hij dat het al een paar weken geleden was.

(Joe) Wat bedoelen ze met dat hij veel minder vatbaar was dan anderen?

(Artemis) Ja, dat vroeg ik me ook af.

A: Zijn intrinsieke aard en samenstelling vormen een krachtig schild.

V: (L) Bedoelen jullie zijn DNA en...?

A: Ja en psychisch.

V: (Artemis) Was deze 'hartaanval-straal' geconfigureerd om een specifiek type persoon aan te vallen?

A: Ja

V: (Artemis) En Arky paste toevallig in het plaatje? Had hij een vergelijkbare energiefrequentie of zo?

A: Komt dicht in de buurt

V: (Pierre) Wat voor soort persoon zou dergelijke straling moeten aanvallen?

A: Met hogere capaciteiten.

V: (Artemis) Dus ze richten zich op mensen met de potentie om...

(Joe) Maar ze zeiden niet dat het... Het was toen specifiek gericht op Arky.

(Chu) Niet op Arky.

(Joe) Dus, een soort van algemene...

(L) Was het specifiek op hem gericht?

A: Nee

V: (L) Maar het was specifiek op iemand gericht?

A: Ja

V: (Artemis) Iemand die wat vage gelijkenissen had met Arky.

A: Ja

V: (Joe) Dus het was een algemene... een brede straal.

A: Ja

V: (Pierre) Het doelwit bevond zich in Frankrijk?

A: Ja

V: (Artemis) Was het ergens in de buurt van waar wij wonen?

A: Niet zozeer.

V: (Joe) Een uitgestrekt gebied.

(Pierre) We kunnen niet vragen wie het doelwit was, toch?

A: Nee

V: (Artemis) Kunnen we het vragen als we het geheim houden? [gelach]

(L) Ze weten dat we geen geheimen bewaren!

(Artemis) Daarom vertellen ze ons de interessante dingen niet.

(L) Als ze zeggen "hogere capaciteiten", zou dat wetenschappelijk kunnen betekenen... Kan het wetenschappelijk zijn, wat zou betekenen dokters enzovoort?

A: Ja

V: (L) En dat is omdat dat degenen zijn die eerder dingen zullen zeggen in tegenspraak met die hele Covid lockdown?

A: Ja!!

V: (Pierre) Is het Didier Raoult?

(Joe) De arts met het lange haar uit Marseille die zich uitsprak.

A: Onder andere. Maar net als Ark, beschikken velen van hen over verdedigingsmechanismen.

V: (L) Nog iets anders daarover?

(Andromeda) Hebben ze de persoon waarop ze zich richtten te pakken gekregen?

A: Nee

V: (Artemis) HOERA!

(L) Oké, de chemo... Ik bedoel, het lijkt mij dat de chemo is als wat de I Ching zei: het is de interventie van buitenaf waar we niet bijzonder blij mee zouden zijn, maar die veel zou helpen. Is dat wat bedoeld werd?

A: Ja

V: (L) Het heeft duidelijk onaangename bijwerkingen en zullen we in staat zijn die effectief te aan te pakken?

A: Met de huidige aanvullende therapieën en toekomstige methoden, ja.

V: (L) Dus, dingen als het Revici protocol, de infrarood sauna, ozon therapie...?

A: Ja

V: (Pierre) Is die tumor in Arky's hart kankerweefsel?

A: Ja.

V: (L) Dat kan maar beter zo zijn, want anders zal de therapie niet werken!

(Joe) Het zijn allemaal lymfomen, toch?

A: Ja

V: (Joe) Misschien moet ik dit niet vragen, maar is chemotherapie de enige effectieve behandeling voor lymfomen zoals Arky die heeft?

A: Onder de heersende omstandigheden, ja.

V: (Joe) Bedoelende, het is een beetje laat om naar iets anders te kijken...

(L) Ja, je hebt geen tijd. Goed. Zullen we overgaan op andere onderwerpen, of heb je iets te vragen, schat?

(Artemis) Nou, we hebben onze vragenlijst.

(L) Oké, wat willen we vragen over de pandemie?

(Joe) Waarom heeft Zweden niet hetzelfde gedaan als vrijwel iedereen voor wat betreft lockdown en angstzaaierij en controles? Waarom hoefden zij niet mee te doen? Waarom waren zij IN STAAT om niet mee te doen aan het mandaat?

A: Wacht maar af!

V: (Joe) Echt?!

(L) Oh jeetje...

(Pierre) Ik zou graag willen weten hoe de bevolking over deze leugens denkt. Bijvoorbeeld, in Frankrijk, welk percentage van de mensen gelooft de Covid- leugens en de Covid-verhaallijnen NIET?

A: 62

V: (L) 62 procent gelooft het niet.

(Joe) Dat betekent niet dat ze er iets aan gaan doen.

(L) Ik zou zeggen dat het waarschijnlijk op veel plaatsen ongeveer hetzelfde is. Dat is meer dan de helft, maar er is nog steeds een GROOT deel van de mensen dat erin gelooft.

(Artemis) Is er ooit een virus in het verleden verspreid dat een soortgelijk effect had als Covid-19?

(L) Je bedoelt gemaakt en verspreid door mensen? Covid is niet echt een spectaculair virus.

(Artemis) Ja, ik weet het, maar het kan ook DNA veranderingen veroorzaken.

A: Nee

V: (L) Zijn er virussen die effect hebben op het DNA?

A: Ja

V: (Artemis) Ja, dat is duidelijk. Natuurlijk.

(L) Had Trump daadwerkelijk Covid?

A: Ja

V: (L) Lijdt Joe Biden aan seniele dementie?

A: Ja

V: (L) Oké, en nu de 64.000 dollar vraag: Gaat Trump de verkiezingen winnen?

(Joe) Dat vroegen we de vorige keer!

(Andromeda) Ze zeiden ja.

(Joe) Ze zeiden dat er een zeer goede kans was.

(L) Worden zijn kansen beter?

A: Ja

V: (Joe) Hoe waarschijnlijk is het dat er een grote publieke chaos of civiele chaos zal ontstaan als Trump wint?

A: Zeer waarschijnlijk en zal leiden tot de staat van beleg.

V: (Joe) Afgekondigd door Trump.

(Pierre) Ja.

(Joe) Dus hij gaat de rol vervullen van dictator die ze hem hebben gegeven! Maar is veel van de chaos...

(L) Men vermoedt dat het zo gepland kan zijn: hij wordt door alle gebeurtenissen in de hoek gedreven om te doen wat zij willen dat hij doet.

A: Ja

V: (Joe) Zal veel van de chaos in zekere zin kunstmatig worden veroorzaakt?

A: Ja

V: (Joe) Zoals betaalde groepen die op straat de boel vernielen...

(L) Maar ze jutten de mensen op. Ze maken mensen volledig hulpeloos en ongelukkig met de lockdowns. En al die mensen hebben al die woede en frustratie in zich opgekropt. Het zijn gewoon kruitvaten die wachten om aangestoken te worden.

(Joe) We zagen dat al bij de Black Lives Matter demonstraties, niet alleen in de VS maar ook in het Verenigd Koninkrijk. Er waren massale protesten tijdens de lockdown die wel waren toegestaan! Het was als "Geen lockdown voor jullie." En ze gingen de straat op deels vanwege de lockdown.

(L) Hij is de perfecte zondebok. Lieverd, je hebt vragen.

(Ark) Ja. Over wetenschap. Twee vragen van dezelfde soort. Hier heb ik een boekje. Het zijn brieven over absoluut parallellisme, 1929 tot 1932, brieven tussen Elie Cartan en Albert Einstein. Het sleutelwoord is absoluut parallellisme. Dit boek heeft 232 pagina's. Brieven, uitwisselingen... Is er een bepaalde pagina waar ik speciale aandacht aan moet besteden?

A: 132

V: (Ark) Tweede vraag: Dit vel papier komt uit een boekje. De titel is Geometrie van het Absolute Parallellisme. Dit boek heeft 132 bladzijden. Is er een bepaalde bladzijde in deze 132 bladzijden waar ik in het bijzonder aandacht aan moet besteden?

A: 71

V: (Ark) Ik ben klaar.

(Joe) Je hebt 2 pagina's te lezen.

(Pierre) In plaats van 300!

(Scottie) Ik ga op die manier romans lezen!

(Joe) Kunnen we dat voor elk belangrijk boek krijgen? [gelach]

A: Nee

V: (L) Ze helpen Ark alleen omdat hij verzwakt is.

(Joe) Ja.

(Pierre) En dan gaat hij toch het hele boek lezen, maar ik neem aan dat hij speciale aandacht aan die pagina's zal besteden.

(L) Wat staat er op pagina 132?

(Chu) Ik keek zojuist even om zeker te maken dat het geen lege pagina was. [gelach] Het staat vol met vergelijkingen!

(Ark) Elie Cartan schrijft in het Frans. Einstein antwoordt in het Duits of in het Engels. Ik weet het niet zeker, want het kan een vertaling uit het Duits zijn. Ik weet niet zeker of Elie Cartan Duits kent.

(Joe) Er is een nieuwe UFO documentaire waar Tucker Carlson het over had in zijn show. In de show waren een aantal huidige en voormalige senatoren van beide partijen, die werden geïnterviewd over het UFO-fenomeen. Ze zeggen allemaal ronduit ja, er is iets echts aan de hand en dingen worden verborgen. Het volgt op de militaire tic-tac video's die zijn vrijgegeven. Is dit de aanloop naar een soort onthulling in de nabije toekomst?

A: Nabij genoeg. Maar er kunnen andere gebeurtenissen tussenkomen.

V: (L) Dus, dat betekent niet onmiddellijk nabij, maar...

(Joe) Andere gebeurtenissen zullen dat van de voorpagina's verdringen.

(Andromeda) Wow. Dat moet wel iets groots zijn!

(Joe) Dus de staat van beleg in de VS zal van korte duur zijn, toch?

A: Ja

V: (Pierre) Waarom denk je dat?

(Joe) Alleen maar om de Nationale Garde op pad te sturen om de rellen de kop in te drukken...

(L) Ik denk niet dat Trump er naar toe neigt om een dictator te zijn, maar hij zou doen wat gedaan moet worden om de orde te herstellen.

(Joe) Hij dreigde er al een keer mee tijdens de Black Lives Matter demonstraties. Hij heeft de toon al gezet.

(L) Maar bedenk dat wat hij ook doet, hij zal de VS niet uit het karmische gat halen waar het zich al in bevindt.

(Pierre) Te ver heen.

A: Ja

V: (Pierre) Wat ik verbijsterend vind is dat de opiniepeilingen en de reguliere media vier jaar geleden alle dezelfde cijfers verkondigden met betrekking tot Clinton versus Trump. Nu zeggen ze dat Biden aan de leiding gaat en Trump gaat verliezen. Ze hebben NIETS geleerd. Ze blijven dezelfde leugens en propaganda gebruiken. Ze zullen zichzelf wederom belachelijk maken.

(Joe) Sinds de voortschrijding van dat Covid gedoe, zijn de lockdowns voortgezet, worden bedrijven vernietigd, en regeringen gaan er mee door ondanks alle bewijzen dat er geen redenen voor zijn, hebben veel van hen te horen gekregen dat... Waar ik hier aan denk is dat Tony Blair in 2003 zonder goede reden instemde met Irak. Ze zeiden dat de reden was dat hem een plek op de 'Rapture Train' (NvV: de trein van de ‘opname’ in bijbelse zin, zie hier) was beloofd. Het suggereert dat hij inside informatie kreeg over toekomstige gebeurtenissen. Dus, een heleboel van hen zijn er bij gehaald...

(L) Ze weten dat dit allemaal gaande is en dat er veel dood en verderf zal zijn. Ze beschermen hun eigen...

(Joe) Ja, dus mijn vraag is: Hebben veel regeringsleiders informatie gekregen over komende gebeurtenissen die...?

A: Ja

V: (L) Dus ze weten dat er waarschijnlijk meer kans is op een ijstijd, kometaire inslagen, Aardveranderingen, dood, vernietiging, ziekte...

(Joe) Voedseltekorten, massa-immigratie, chaos... Hoe kun je anders die mensen aan boord houden om hun eigen reputaties, landen en economieën te vernietigen? Er moet een dwingende reden voor hen zijn om dat te blijven doen.

(Andromeda) Maar ze zijn niet eens bang voor consequenties...

(L) Ze WETEN dat er iets aankomt.

A: Ja en dat weten jij en nog een paar anderen ook. Geniet van de show!

V: (L) Nou, we doen erg ons best om van de show te genieten. Mensen genieten van hun romantische fictie en krijgen hun emotionele centra op orde - althans sommigen van hen, niet iedereen. Maar ik denk dat met volharding dit leuke leeswerk veel mensen zal helpen. Is er nog iets anders dat we voor onze groep kunnen doen in deze moeilijke tijden??

A: Overweeg bescherming door middel van kristallen voor reizen en aanvullende ruimtes.

V: Bedoelen jullie zoals de kristallen die we hebben opgeladen om in al onze voertuigen te plaatsen?

A: Ja

V: (Joe) Wat is een aanvullende ruimte?

(L) Speciale plekken in huis, zoals een thuiskantoor of een ruimte waar je veel tijd doorbrengt. Zoiets?

A: Ja

V: (L) Dus we hebben deze kristallen die we al hebben opgeladen voor reisbescherming. Ik denk dat we ze kunnen aanbieden aan groepsleden om een kristal in hun voertuig te hebben, het aan hun fiets te bevestigen, in hun kantoor... Is dat wat jullie bedoelen?

A: Ja. Hoe meer, hoe beter.

V: (L) Moeten we elk kristal persoonlijk selecteren?

A: Nee. De partij die jullie hebben klaargemaakt is ideaal voor het doel, zoals ze zijn, zonder onderscheid.

V: (L) Dus mensen kunnen ze nemen en er zelfs sieraden van maken.

(Andromeda) Waar ze ook maar veel tijd doorbrengen.

(L) Ja, waar ze ook maar veel tijd doorbrengen: in de keuken, of...

A: Ja. Creëer een netwerk van psychisch licht nu al degenen die erom vroegen zijn voorzien van de basisbescherming.

V: (L) Wat is psychisch licht?

A: Direct verbonden op hoger niveau waar ruimte en tijd variabel en selectief zijn.

V: (L) Dus, mensen die meer kristallen hebben zijn meer verbonden. Ze zijn verbonden op een ander niveau waar er eigenlijk geen afstand qua ruimte of tijd tussen hen is. Dus iedereen die de opgeladen kristallen heeft is min of meer direct verbonden op een bepaald niveau. Klopt dat?

A: Komt dicht in de buurt.

V: (L) Dichtbij genoeg. Goed, nog andere vragen? We hebben de lijst afgewerkt. Oké, we bedanken jullie dat jullie bij ons waren. Is er iets waar jullie ons voor moeten waarschuwen of iets wat we niet gevraagd hebben?

A: Blijf gewoon kalm en geduldig. Tot ziens.


EINDE VAN DE SESSIE


(L) Kalm en geduldig. Ja...

(Andromeda) Ja, klinkt zo gemakkelijk!

(Joe) Waar ik aan dacht was dat we niet WETEN hoe erg het kan worden, maar wij en veel groepsleden hebben veel familieleden die overal verspreid zijn.

(L) Ze kunnen door de kristallen verbonden zijn met hun familieleden.

(Joe) Ik denk gewoon omdat dat iets is dat zou...

(L) Je hoeft de familie er zelfs niet eens iets over te vertellen. Zeg gewoon dat het een beschermingskristal is en zet het op de TV of zoiets.

(Joe) Groepsleden zouden zichzelf in de problemen of in gevaar kunnen brengen als ze ergens naartoe reisden om steun te verlenen aan familie en vrienden die in de problemen zaten.

(L) Ja, ik denk dat het gewoon een moeilijke tijd wordt. We kunnen er gewoon niet omheen, dus... We waren er al JAREN van te voren voor gewaarschuwd. We hebben al die tijd gehad om ons voor te bereiden. En nu is het zover. We moeten er naar kijken, ermee omgaan en het zo vredig en kalm mogelijk doorstaan. De C's zeiden dat dingen zullen veranderen. Dus ze hadden gelijk dat het eraan zat te komen... Laten we hopen dat ze ook gelijk hebben omtrent het gedeelte over verandering!!!
 
Back
Top Bottom