LHDSR : Mind Control, symbolism in music videos etc... In French

Lys

Jedi
Hello everyone,
Bonjour à tous,


Je ne savais pas que je mettrais plutôt ce post dans cette section ou dans celle des lecteurs français, alors le voici et je laisserai les modérateurs le mettre dans un autre sujet si cela leur semble nécessaire.


Cela fait deux ans que je suis une chaîne de YouTube appelée "L'heure de se réveiller" alias "LHDSR". Alors que je regardais à nouveau ses vidéos avec mon partenaire hier soir, il m'a dit qu'il serait intéressant de la partager ici sur le forum.


Je ne pense pas vraiment que cela apportera quelque chose de nouveau aux membres du forum mais, parfois, il peut être difficile de mettre certains sujets sur la table lors d'un dîner entre amis, surtout quand il s'agit de parler de contrôle des esprits, de rituels d'abus sexuels et de satanisme...

Ces vidéos sont faites de manière à ce que ce soit une bonne introduction à l'OMI.

Bien qu'il y ait encore quelques vérités dures, je peux facilement les partager sur Facebook.

Je trouve ces vidéos intéressantes car elles sont bien faites et simplifiées pour les personnes qui ne connaîtraient pas MK Ultra et le contrôle de masse des médias.

Elles sont aussi assez attrayantes pour les jeunes car elles sont très visuelles et montrent des stars de la musique que beaucoup de gens suivent en ce moment. Il y en a beaucoup que je ne connais pas, mais ils sont sûrement très célèbres.


Le propriétaire est anonyme, la seule chose que je sais de lui est qu'il a travaillé dans le domaine du show-business pendant quelques années, a vécu une vie assez folle (drogues, alcool, fêtes...) et un jour a décidé qu'il ne pouvait plus le faire et a démissionné (Il se présente un peu plus dans le deuxième épisode).

Ce choix a été fait, selon lui, parce qu'il ne pouvait plus regarder ce qui se passait "derrière le rideau" comme il le dit.


Il a donc choisi d'utiliser ses compétences en matière de production vidéo pour montrer comment les stars de la musique sont utilisées et contrôlées afin d'envoyer des messages symboliques à travers des clips, comment elles sont manipulées depuis leur plus jeune âge et poussées à se dissocier.

Par exemple, dans ce premier épisode :



Dans le deuxième épisode, il présente MK Ultra, Greenbaum, Kinsey...


Le troisième épisode est divisé en deux parties, dans celle-ci il parle d'Epstein comme plusieurs adeptes l'ont demandé. La deuxième partie de celui-ci a été supprimée de sa chaîne YouTube (elle expliquait le lien entre Epstein et NXIVM, NXIVM avec l'homme politique, Dyncorp, les stars etc...) car il est actuellement poursuivi en justice pour diffamation par Sara Bronfman et son mari.


En voici un résumé :

Le couple est impliqué dans le Rainbow Cultural Garden décrit comme une école multiculturelle où les enfants pouvaient apprendre plusieurs langues avec des instructeurs venant de différents pays, cela semble bien sur le papier.

Cependant, ces deux personnes semblent être liées à la secte NXIVM fondée par Raniere qui a été poursuivie pour abus sexuels.

Les écoles "Rainbow Cultural Garden" ont été fermées depuis, mais le concept a été introduit en France par une autre société appelée Athal Education Group et, une école aurait été inaugurée à Apt (ville française de la région du Luberon) sans plusieurs lettres d'avertissement des citoyens au maire de la ville.

La mairie d'Apt avait déjà approuvé la location de locaux pour le démarrage de ce projet mais celui-ci a été heureusement annulé depuis.


Ce qui est bien dans ces vidéos, c'est que le créateur pousse chacun à faire ses propres recherches.

Certaines de ces vidéos sont sous-titrées en anglais et pour les autres, l'option de traduction automatique est disponible, mais pas toujours très précise.

Traduit avec www.DeepL.com/Translator (version gratuite)
I didn't know rather I'd put this post in this section or in the French readers one, so there it is and I'll let moderators put it in another topic if it feels necessary.

It's been 2 years that I am following a YouTube channel called "L'heure de se réveiller" aka "LHDSR" (Time to wake up). As I watched its videos again with my partner last night, he told me that it would be interesting to share it here on the forum.

I don't really think it will bring anything new to the forum members but, sometime it can be harsh to put some topics on the table at diner with friends, especially when it comes to talk about mind control, sexual abuse ritual and satanism...
Those videos are made in a way that it would be a good introduction IMO.
Although, there are still some hard truth in it, I can easily share them on Facebook.
I find those videos interesting as they are well-made and simplified for people who wouldn't know MK Ultra and mass control from medias.
They are also kind of attractive for young people as they are very visual and show music stars that a lot of people follow at this time. There are many that I don't know, but they are surely quite famous.

The owner is anonymous, the only things I know about him is that he had worked in the show business field for some years, lived a pretty insane life (drugs, alcohol, parties...) and one day decided that he couldn't do it anymore and quit (He introduces himself a bit more in the second episode).
This choice was made, according to him, because he couldn't watch what was happening "behind the curtain" as he says it, anymore.

So, he chose to use his skills in video production to show how music stars are being used and controlled in order to send symbolic messages through music videos, how they are manipulated since their younger age and pushed to dissociate.
For example in this first episode :

In the second episode, he introduces MK Ultra, Greenbaum, Kinsey...

The third episode is split in two parts, in this one he talks about Epstein as several followers asked about it. The second part of this one has been deleted from his YouTube channel (it explained the link between Epstein and NXIVM, NXIVM with the politician, Dyncorp, stars etc...) as he's currently being sued for defamation by Sara Bronfman and her husband.

Here is a summary :
The couple is involved in the Rainbow Cultural Garden described as a multicultural school where children could learn several languages with instructors coming from different countries, it looks great on the paper.
However, those two people appeared to be linked with the NXIVM sect founded by Raniere who has been sued for sexual abuse.
The "Rainbow Cultural Garden" schools have been closed since but the concept has been introduced in France through another company called Athal Education Group and, a school would have been inaugurated in Apt (French city in the region of Luberon) without several citizen warning letters to the major of the city.
Apt city hall had already approved the rental of locals for this project to be started but it has been cancelled since fortunately.
Here is an article in French about the case in his blog : Le YouTuber LHDSR poursuivi par l'héritière Sara Bronfman et son mari Basit Igtet, porte plainte pour harcèlement | L'HEURE DE SE RÉVEILLER

What I think is good in those videos is that the creator pushes everyone to do his own researches.
Some of those videos have English subtitles and for the others the automatic translation option is available though not always very accurate.
 
Those video are really well-made, and this channel is his mea culpa for being involved in the industry, and using against our own good, as he says.
It's really an example of this advice:
(L) Yeah. So the next one on my list is: making amends when possible to the wronged person, and when not possible making those amends to the world at large. I'm aware that there are situations where you may have great, great regrets where it's just not practical, or it would just make things worse to try to make amends. Therefore, my thought is that the thing to do under those circumstances is to...

(Artemis) ...seek redemption by helping others.

(L) Yeah, achieve redemption by giving to the universe and others in need. I mean that in terms of thoughts, time, energy, whatever.

A: Yes.

Not watching MSM nor video clips, nor advertising, nor celebrities interviews, etc... It's excellent to have his perspective, the one from an insider.
He put together some interviews where the celebrities talk about their alters, and others where they just bug. It sheds a different light on mind control and its ramifications. Good analysis over symbolism too.
 
Back
Top Bottom